
Έχει τη μεγαλύτερη μπαταρία που έχουμε δει σε plug-in (34,4 kW) και τη γρηγορότερη φόρτιση (65 kWh σε ταχυφορτισή DC).
Plug-in με δύο ηλεκτροκινητήρες που κάνει 150 χλμ. μόνο με ρεύμα σύμφωνα με την Omoda.
5άστερο στο EuroNCAP και το καλύτερο για το 2025 στην προστασία ενηλίκων.
Εφοδιάζεται με ηλεκτρομαγνητική ανάρτηση που προσαρμόζεται για πιο άνετη ή δυναμική οδήγηση.
Έχει curved (κουρμπαριστή) HD οθόνη 24,6 ιντσών και 18 συστήματα υποβοήθησης οδηγού
autotriti team
Το νέο Omoda 9 αναμένεται να κάνει το εμπορικό του λανσάρισμα στη χώρα μας τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, μέσω της O&J Automotive Ελλάς, αδελφή εταιρεία της Star Automotive Ελλάς, η οποία εισάγει τα αυτοκίνητα της Mercedes-Benz στην Ελλάδα, αμφότερες υπό τη σκεπή του ομίλου Emil Frey.
Το επιβλητικό SUV με μήκος στα 4.775 χλστ. αποτελεί τη ναυαρχίδα της Omoda και διατίθεται αποκλειστικά ως plug-in και με αρκετές τεχνολογίες αιχμής.
Plug-in με δύο ηλεκτροκινητήρες που κάνει 150 χλμ. μόνο με ρεύμα σύμφωνα με την Omoda
Το plug-in σύνολο του Omoda 9 έχει την ονομασία SHS (Super Hybrid System) που έχουμε ξαναδεί στο Jaecoo 7 SHS, ωστόσο σε αυτή την περίπτωση έχει δεχθεί αρκετές αναβαθμίσεις.
Αναλυτικότερα το κινητήριο σύνολο που το εξοπλίζει αποτελείται από έναν τούρμπο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων και τρεις ηλεκτροκινητήρες, 2 στον μπροστά άξονα και έναν στον πίσω άξοναπου δίνει την τετρακίνηση. Η συνδυαστική ισχύς των 449 ίππων και των 700 Nm ροπής, κατευθύνεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου τριών ταχυτήτων και highlight του συστήματος είναι η ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τα 150 χλμ., σύμφωνα με την Omoda. Πρακτικά αυτά αρκούν για τις καθημερινές μετακινήσεις όλων των εργάσιμων ημερών, ενώ ακόμα και όταν εξαντληθεί το απόθεμα ενέργειας της μπαταρίας, το Omoda λειτουργεί ως αυτοφορτιζόμενο υβριδικό.
Έχει τη μεγαλύτερη μπαταρία που έχουμε δει σε plug-in (34,4 kW) και τη γρηγορότερη φόρτιση (65 kWh σε ταχυφορτισή DC)
Η αιτία της κορυφαίας αυτής αυτονομίας είναι η μεγάλη ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας στα 34,4 kW, η μεγαλύτερη που υπάρχει αυτή τη στιγμή σε PHEV μοντέλο και μεγαλύτερη ακόμα και από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Μάλιστα η συγκεκριμένη μπαταρία σύμφωνα με την Omoda έχει σχεδόν 20% περισσότερη ενεργειακή πυκνότητα (άρα και αποδοτικότητα) σε σχέση με αντίστοιχες μπαταρίες φωσφορικού λιθίου σιδήρου. Ωστόσο το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα είναι ότι υποστηρίζει και ταχυφόρτιση DC έως και 65 kW, επίσης η μεγαλύτερη ταχύτητα φόρτισης που έχουμε δει σε PHEV μοντέλο. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Omoda ανακοινώνει συνολική αυτονομία, σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ βενζίνης 70 λτ., που ξεπερνά τα 1.100 χλμ..
Εφοδιάζεται με ηλεκτρομαγνητική ανάρτηση που προσαρμόζεται μόνη της για πιο άνετη ή δυναμική οδήγηση
Η Omoda φρόντισε να προικίσει τη ναυαρχίδα της με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες της και στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς. Το 9 SHS έχει εξοπλιστεί με ηλεκτρομαγνητική ανάρτηση, που προσαρμόζεται στις οδηγικές συνθήκες και παρέχει τη δυνατότητα για ρύθμιση της απόσβεσης των αμορτισέρ. Για παράδειγμα, μέσα στην πόλη, στο ταξίδι ή σε μία εκτός δρόμου διαδρομή η ανάρτηση φροντίζει να «μαλακώνει» για μέγιστη δυνατή άνεσης. Αντίστοιχα, σε πιο υψηλούς ρυθμούς οδήγησης που ευνοούνται κιόλας λόγω ισχύος κινητήριου συνόλου (0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δλ.) η ανάρτηση «σκληραίνει» με στόχο να προσφέρει καλύτερα κρατήματα, συγκρατώντας τις κλίσεις του αμαξώματος. Τέλος, για περισσότερη ησυχία στο εσωτερικό το Omoda 9 SHS έχει ειδικά ηχομονωτικά ελαστικά Michelin και διπλά κρύσταλλα στα παράθυρα για μείωση του θορύβου.
Από εκεί και πέρα, για να ενισχύσει τις «περιπετειώδεις» προδιαγραφές του το Omoda 9 SHS έχει τα αντίστοιχα drive modes σε λάσπη (Mud), χιόνι (Snow) και σε «απλή» εκτός δρόμου χρήση (Off-road). Συνολικά υπάρχουν 6 προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Sport τα άλλα 3).