ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Toyota θέλει να χρησιμοποιήσει τους νέους κινητήρες σε κάθε αμάξι

(13/8/2025)
Η Toyota θέλει να χρησιμοποιήσει τους νέους κινητήρες σε κάθε αμάξι

Η Toyota τους έχει χαρακτηρίσει ως κινητήρες που θα αλλάξουν τα δεδομένα.
Για full και plug-in υβριδικά, για EREV και για υδρογονοκίνητα.
Οι νέοι κινητήρες θα «καίνε» βενζίνη αλλά και βιοκαύσιμα, υδρογόνο και συνθετικά καύσιμα!
Έως και 600 ίππους θα προσφέρει ο ισχυρότερος απ' αυτούς.

autotriti team

Η Toyota τους έχει χαρακτηρίσει ως κινητήρες που θα αλλάξουν τα δεδομένα

Η Toyota είναι ανένδοτη ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει ακόμα λαμπρό μέλλον, παρά την άνοδο των ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό επιβεβαιώνεται και στην πράξη καθώς η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο ετοιμάζει μία νέα γενιά τετρακύλινδρων κινητήρων, όπου είναι μικρότεροι και ελαφρύτεροι από τους υπάρχοντες. Μάλιστα, στο παρελθόν η Toyota έχει χαρακτηρίσει τα νέα της μοτέρ ως game changer.

Για full και plug-in υβριδικά, για EREV και για υδρογονοκίνητα

Ξέρουμε πως οι επερχόμενοι κινητήρες της Toyota είναι τουλάχιστον τρεις στον αριθμό, με χωρητικότητα 1,5 και 2,0 λίτρων. Μάλιστα, τα μοτέρ θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σχεδόν σε κάθε πιθανό τύπου συστήματος κίνησης. Αυτός είναι και ο λόγος που πρόσφατα ο Αντιπρόεδρος Στρατηγικής Προϊόντος και Μάρκετινγκ της Toyota Europe, Andrea Carlucci, δήλωσε στο Automotive News ότι η ευελιξία των νέων κινητήρων είναι το κλειδί. «Προσπαθούμε να βελτιστοποιήσουμε τους νέους κινητήρες για κάθε τύπο εφαρμογής, είτε πρόκειται για ηλεκτρικά, είτε για υβριδικά είτε για υδρογόνο».

Να σημειώσουμε πως με τον όρο «ηλεκτρικά» ο Carlucci προφανώς εννοεί συστήματα EREV, όπου ο θερμικός κινητήρας δεν κινεί τους τροχούς, αλλά χρησιμεύει αποκλειστικά ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας, όπως για παράδειγμα ισχύει με το σύστημα E-Power της Nissan. Θυμίζουμε πως η Toyota έχει ήδη ανακοινώσει σχέδια για την πώληση ηλεκτρικών οχημάτων εκτεταμένης αυτονομίας (EREV) στην Κίνα.

Οι νέοι κινητήρες θα «καίνε» βενζίνη αλλά και βιοκαύσιμα, υδρογόνο και συνθετικά καύσιμα!

Ένα ακόμα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό των κινητήρων επόμενης γενιάς της Toyota είναι πως θα λειτουργούν όχι μόνο με ορυκτά καύσιμα, αλλά και με βιοκαύσιμα, υδρογόνο και συνθετικά καύσιμα. Οι νέοι κινητήρες θα μπορούν να εξοπλίσουν και Plug-in υβριδικά αυτοκίνητα. Σε αυτές τις περιπτώσεις η ηλεκτρική αυτονομία θα είναι μίνιμουμ στα 100 χιλιόμετρα.

Έως και 600 ίππους θα προσφέρει ο ισχυρότερος απ' αυτούς

Όπως προαναφέραμε, οι επιβεβαιωμένοι κινητήρες είναι τρεις και περιλαμβάνουν ατμοσφαιρικό και υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 λίτρων, μαζί με έναν μεγαλύτερο turbo 2,0 λίτρων. Μάλιστα, ο τελευταίος και πιο ισχυρός θα μπορεί να προσφέρει σε συγκεκριμένες περιπτώσεις ακόμα και 600 ίππους, εξοπλίζοντας τα μελλοντικά GR αυτοκίνητα της ιαπωνικής φίρμας.

4green
NISSAN