
Είναι το πρώτο και μοναδικό full hybrid μίνι. Φορά τον κινητήρα του Yaris.
Επιπλέον, είναι το ισχυρότερο μίνι της αγοράς με 116 ίππους.
Καίει μόλις 3,8 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με την Toyota, είναι έτσι και το πιο οικονομικό.
Βγαίνει και σε σπορτίφ έκδοση GR Sport, κάτι που δεν είναι συχνό στην κατηγορία αυτή.
Είναι το πρώτο και μοναδικό full hybrid μίνι μοντέλο. Φορά τον κινητήρα του Yaris
Το ανανεωμένο Toyota Aygo X βρίσκεται προ των πυλών της ελληνικής αγοράς και πρόκειται για μια εκ βαθών ανανέωση, καθώς το ιαπωνικό μίνι θα ενσωματώσει το full hybrid σύνολο του Yaris. Έτσι το Aygo X είναι το πρώτο και το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας των μίνι αυτοκινήτων πόλης που προσφέρεται ως full υβριδικό.
Αυτό με τη σειρά του συνεπάγεται, πως θα συνδυάζεται αποκλειστικά και με αυτόματο κιβώτιο, χαρίζοντας έτσι στο μίνι αυτοκίνητο ακόμα πιο πρακτικό και ευχάριστο στην καθημερινότητα χαρακτήρα.
Είναι το ισχυρότερο μίνι της αγοράς με 116 ίππους & καίει μόλις 3,8 τ./100 χλμ. σύμφωνα με την Toyοta
Το υβριδικό σύνολο του Aygo X αποτελείται έναν κινητήρα βενζίνης 1.500 κ.εκ. και έναν ηλεκτροκινητήρα. Συγκεκριμένα, ο 1.500άρης βενζινοκινητήρας έχει απόδοση 91 ίππους, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 80 ίππους, προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 116 ίππους (δηλαδή μια αύξηση της απόδοσης κατά 44 ίππους σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο). Έτσι το Aygo X καθίσταται το ισχυρότερο μίνι της αγοράς, πλην των αποκλειστικά ηλεκτρικών.
Φυσικά, το όφελος της υβριδικής τεχνολογίας γίνεται αισθητό στην κατανάλωση και ιδιαίτερα μέσα στην πόλη. Η Toyota ανακοινώνει μέση κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ., η οποία δεν αναμένεται να απέχει πολύ από την πραγματική, καθώς και το Yaris που έχει το ίδιο σύνολο, πέφτει εύκολα στα 3,5 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη, ενώ σε μικτές συνθήκες η μέση κατανάλωση είναι στα 4,2 λτ./100 χλμ..

Το υβριδικό σύνολο του Aygo X αποτελείται έναν κινητήρα βενζίνης 1.500 κ.εκ. και έναν ηλεκτροκινητήρα προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 116 ίππους και υπόσχεται κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ..
Βγαίνει και στη σπορτίφ έκδοση GR Sport
Το Aygo X συνολικά άλλαξε πολύ σχεδιαστικά, καθώς ολόκληρο το μπροστά μέρος είναι ολοκαίνουριο, έχοντας μια πιο μοντέρνα αισθητική, όπως επίσης και νέα φωτιστικά σώματα LED εμπρός και πίσω, καθώς και ελαφρώς αυξημένες διαστάσεις (3.776 χλστ. έναντι 3.700 χλστ. του προηγούμενου).
Highlight πάντως στη σχεδίαση του Aygo είναι η σπορτίφ έκδοση με την ονομασία GR Sport, στα πρότυπα των υπόλοιπων μοντέλων της (Yaris, Yaris Cross, Corolla, C-HR κλπ). Αυτή η έκδοση ξεχωρίζει από την πιο σπορ σχεδίασης μάσκα με πλέγμα «G-pattern» που συναντάμε και στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας GR Sport, καθώς και τις ζάντες αλουμινίου, ενώ στο εσωτερικό της ξεχωρίζει από τις μαύρες-γκρι επενδύσεις και το σπορτίφ φινίρισμα. Βασικότερο ωστόσο είναι το γεγονός πως αυτές οι αισθητικές αλλαγές συνοδεύονται και από νέο setup σε ανάρτηση και τιμόνι, με το Aygo X Hybrid GR Sport να αναμένεται να είναι το πιο σπορ Aygo που έχει κατασκευαστεί ποτέ.