Οικονομικότερη επιλογή αυτή του ανανεωμένου Toyota Auris, που έχει μέση κατανάλωση μόνο 3,4 λτ./100 χλμ.
Κινητήρας-Κιβώτιο: Ροπή και οικονομία
Οι κινητήρες των 5 μικρομεσαίων diesel είναι από τους καλύτερους της αγοράς. Αρχικά, έχουμε το 16βάλβιδο 1,6 TDI πετρελαιοκινητήρα του VW Golf, με ισχύ 105 ίππων και ροπή 250 Nm διαθέσιμων από τις 1.500 σ.α.λ., ο οποίος συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Εδώ, η λειτουργία είναι λίγο τραχιά, ωστόσο οι επιδόσεις στο 0-100 χλμ./ώρα είναι καλές, με τις ρεπρίζ να είναι αντίστοιχα ανταγωνιστικές. Το Opel Astra από την πλευρά του έρχεται με έναν 1.600άρη diesel κινητήρα 110 ίππων, ο οποίος αποδίδει 300 Nm ροπής (διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ.). Το μοτέρ αυτό ενθουσιάζει με την απόκρισή του από τις 2.000 σ.α.λ., ενώ σε συνδυασμό και με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, έρχεται για να προσφέρει γρήγορες ρεπρίζ. Το Toyota Auris, μπορεί να έχει τον μικρότερο σε κυβισμό και σε δύναμη κινητήρα, όμως εκμεταλλεύεται το ελαφρύ αμάξωμα και το σωστής κλιμάκωσης κιβώτιο 6 σχέσεων, για να προσφέρει άκρως ανταγωνιστικές επιδόσεις. Το Ford Focus από την πλευρά του, διαθέτει τον ισχυρότερο diesel εκ των πέντε και σε συνδυασμό με την πολύ καλή ροπή των 270 Nm, παρέχει και τις καλύτερες επιδόσεις εν κινήσει. Από στάση πάντως, το Nissan Pulsar των 110 ίππων είναι το πιο γρήγορο όλων. Σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση, τα πέντε μοντέλα του θέματός μας είναι από τα πλέον οικονομικά της κατηγορίας. Μάλιστα, το Auris που μόλις ανανεώθηκε, έχει κατεβάσει μόλις στα 3,4 λτ./100 χλμ. τη μέση του κατανάλωση, φθάνοντας σε επίπεδα πολύ πιο μικρών προτάσεων. Τέλος, στο πεδίο των εκπομπών CO2, σε όλα τα αυτοκίνητα αυτές είναι κάτω από 100 γρ./χλμ., κάτι που σημαίνει ότι απαλλάσσονται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.
Ο 1.500άρης diesel των 120 ίππων του Ford Focus είναι ο ισχυρότερος και παράλληλα, αυτός που προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις.
Για να είμαστε τακτικοί αναγνώστες του περιοδικού μάλλον πρέπει να το εκτιμάμε για να το κάνουμε. Δυστυχώς πολλές φορές διαπιστώνω ότι υπάρχει περιορισμένη γκάμα εταιρειών που προβάλλονται ασταμάτητα ενώ άλλες τις τρώει η αφάνεια εκτός ελαχίστων χτυπητών εξαιρέσεων. Άντε τα VW GOLF k TOYOTA Auris έχουν κυριαρχο ρόλο στην Ελληνική αγορά. Αλλά πραγματικα θεωρείτε οτι το Opel Astra είναι καλύτερο από ένα Peugeot 308 ή μια Alfa Romeo Giulietta;;;Η μήπως το Nissan Pulsar υπερέχει κατα πολύ των προαναφερθέντων ή ακόμα κι ενός αντίστοιχου Hyundai i30, Kia C'eed;;; Καταλαβαίνουμε οτί πιάνετε τον ''παλμό'' της αγοράς αλλά μήπως...λέω μήπως παίζετε κ λίγο τον ''βηματοδότη'';
Από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι τα καλύτερα μικρομεσαία; Δεν υπάρχουν άλλα στην Ελληνική αγορά;
Σωστά τα λέει ο φίλος svilverson!! Από πού προκύπτει ότι μόνο αυτά τα αμάξια είναι τα καλύτερα? Άλλα δεν υπάρχουν? Αφήστε δε που το ίδιο άρθρο το είχατε και πριν 1 μήνα με τα ίδια αυτοκίνητα....Επιτέλους, προσθέστε και τα προαναφερθέντα του φίλου ή μην επαναλαμβάνεστε! Κουράζει τους αναγνώστες! Δεν προσφέρετε τίποτα διαφορετικό!
Όλο τα ίδια και τα ίδια... ειδικά αυτό το Astra...6 χρόνια τώρα...ακόμη και τώρα που η επόμενη γενιά έχει παρουσιαστεί...
Υπαρχoυν πολλα μικρομεσαια που δε μετεχουν στο συγκριτικο οπως το honda civic με τοn καινουριο κινητηρα διαμαντι 1600 diesel και κατα τη γνωμη μου ειναι κατα πολυ ανωτερο απο ολα αυτα που συμμετεχουν στο test.
Το τεράστιο σκάνδαλο με τους diesel της WV επηρεάζει το VW Golf 1,6 TDI;
Απάντηση: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/VW-vs-H-P-A--Part-2_128378.asp
Εχει κι άλλα αξιόλογα αυτοκινητα αλλά τες..πα, το golf τι το βάλατε για να συμπληρωθεί η πεντάδα;
Θα διαλεγα Pulsar για χωρους και τιμη,Toyota για αξιοπιστια,Ford για το κρατημα,VW για να το πουλησω και Οpel για να ειμαι....δικαιος
Oι έρευνες για το Dieselgate συνεχίζονται στη Γηραιά Ήπειρο οπότε κανείς δεν μπορεί να πει οτι το σκάνδαλο περιορίζεται στις Η.Π.Α. Αν αποδειχθεί πως το λογισμικό έχει χρησιμοποιηθεί για να παραποιηθούν οι πραγματικές τιμές CO2 και στη Γερμανία, τότε μιλάμε για βόμβα μεγατόνων