• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εμείς στο AutoΤρίτη, κρίνουμε όλα τα μοτέρ της Απω Ανατολής και διαλέγουμε τα καλύτερα για καθημερινή χρήση.

Τα top καθημερινά μοτέρ της Απω Ανατολής

Διαβάστηκε από 42868 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/6/2018

5 κινητήρες για φίλημα! Επιλέγουμε τον καλύτερο κινητήρα κάθε εταιρείας με δεδομένη πάντα την ελληνική φορολογική πραγματικότητα και την ανάγκη για χαμηλή κατανάλωση.

 
O κινητήρας είναι η ψυχή κάθε μοντέλου ανεξαρτήτως καυσίμου. Βενζίνη, πετρέλαιο, υβριδικό, ηλεκτρικό, κάθε μοτέρ έχει τα δικά του χαρακτηριστικά απόδοσης, αλλά και λειτουργίας, ενώ οι κατασκευαστές (οι mainstream τουλάχιστον) διαθέτουν μεγάλη γκάμα κινητήρων την οποία αξιοποιούν κατάλληλα στα μοντέλα τους.

Εμείς στο AutoΤρίτη δοκιμάζουμε συνεχώς νέα μοντέλα σε όλη τη γκάμα των κινητήρων τους και έτσι μπορούμε να αποδώσουμε τα εύσημα στα μοτέρ, που ξεχωρίσαμε. Θα πρέπει να τονίσουμε πως η επιλογή έγινε και με βάση τα ελληνικά φορολογικά / οικονομικά δεδομένα, γιατί σίγουρα ένα  πολυκύλινδρο σύνολο μεγάλου κυβισμού και υψηλής απόδοσης, εξιτάρει και προκαλεί συγκινήσεις, αλλά στην ελληνική αγορά έχει απειροελάχιστη εμπορική σημασία. Ο καθημερινός αγοραστής θέλει να μάθει για τους κινητήρες, που θα αγοράσει στο μοντέλο που τον ενδιαφέρει και που μπορεί να αγοράσει σήμερα! 

Για αυτό μην εκπλαγείτε αν δεν δείτε το δίλιτρο μοτέρ του Type R με τους 310 ίππους, ή τον V6 3,8 λίτρων του Nissan GT-R, καθώς τέτοιοι κινητήρες κάθε άλλο παρά καθημερινοί είναι.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • jimeta

    @right,μπορεί η vw και καλά να έδειξε τον δρόμο αλλά από αξιοπιστία άστα να πάνε,και όχι μόνο μηχανικά αλλά και ηλεκτρικά κτλ,μόνο φρού-φρού και αρώματα πουλαέι για τους ιθαγενείς και για αυτούς που την υποστηρίζουν.

      86
  • Sakis

    Daihatsu Charade GTti 1987, 3 κύλινδροι 100 άλογα, επίσης μπορούμε να βάλουμε και τα kei cars made in japan με διάφορα τούρμπο μοτέρ των 600-700-800 κυβικών...οπότε στα σίγουρα η vw δεν έδειξε τον δρόμο σε κανέναν...

      15
  • Nikosbuffon

    Λιγα κυβικά και τούρμπο οι Ιάπωνες τα βγάζουν απο την δεκαετία του 80 με τα λεγομενα kei cars τα οποία ηταν τρυκιλινδρα 500 με 800 κυβικα και μερικα απο αυτα ειχαν και τουρμπο οποτε ποιος εκανε πρωτος το downsizing αστα οι γερμανοι παντως οχι

      8
  • Tasos

    Φρου φρου και αρώματα δεν πουλάει μην πηγαίνουμε από την μία άκρη στην άλλη,αλλά τα ιαπωνικά μοτέρ πάντα ήταν πολύ καλά να είμαστε αντικειμενικοί και από άποψη αξιοπιστίας αλλά και χαρακτηριστικών.

      7

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός