ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εσείς μέχρι που μπορείτε να φτάσετε για να μειώσετε την κατανάλωση στο ταξίδι;

Εσείς μέχρι που μπορείτε να φτάσετε για να μειώσετε την κατανάλωση στο ταξίδι;

Ταξίδι και κατανάλωση

4.105 Επισκέψεις στο άρθρο (6/8/2015)

Κλιματισμός ή ανοιχτό παράθυρο; Μπαγκαζιέρα ή σχάρα στην οροφή; Τι κάνουμε για να μειώσουμε την κατανάλωση;

autotriti team

Διακοπές σημαίνει πως το αυτοκίνητο μας θα «γράψει» πολλά χιλιόμετρα φορτωμένο με βαλίτσες και διάφορα πράγματα με ταυτόχρονη χρήση κλιματιστικού. Έξτρα βάρος, αεροδυναμική αντίσταση και κατανάλωση ενέργειας από εξοπλισμό είναι εχθροί της οικονομίας. Πριν λίγες ημέρες γράψαμε για τα... διόδια control και την επιλογή ή αποφυγή διοδίων σε ένα ταξίδι. Αυτή τη φορά θα δούμε άλλους τρόπους για να μειώσουμε την κατανάλωση. Ας δούμε πως θα επιβάλουμε την κατανάλωση σε καθεστώς…capital control! 
Το αιώνιο δίλημμα στο θέμα της κατανάλωσης είναι κλιματισμός ή ανοιχτό παράθυρο; Έρευνα της Emissions Analytics απέδειξε πως η επιβάρυνση της κατανάλωσης με τη χρήση του κλιματισμού είναι 2,7% ως 3,3%, για βενζινοκίνητα και ντίζελ αντίστοιχα, σε αυτοκινητόδρομο και 5,1% ως 6,3% στην πόλη.
Πριν νιώσουν δικαιωμένοι όσοι ανοίγουν το παράθυρο, θα πρέπει να γνωρίζουν πως ο αέρας που εισέρχεται αυξάνει την αεροδυναμική αντίσταση του οχήματος. Μάλιστα όσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα και όσο περισσότερο κατεβάσουμε το τζάμι τόσο μεγαλύτερη γίνεται η αντίσταση.Τι συμφέρει εν τέλει περισσότερο; Σύμφωνα με έρευνες αν η ταχύτητα κίνησης είναι κάτω από 80 km/h πιο οικονομική λύση φαίνεται να είναι το παράθυρο και από τα 80 km/h και πάνω ο κλιματισμός.
Ωραία το λύσαμε το θέμα της ζέστης, με τα μπαγκάζια που θυμίζουν μετακόμιση τι κάνουμε; Πάλι σύμφωνα με μελέτες ισχύει πως για κάθε 100 κιλά που φορτώνουμε επιβαρύνουμε την κατανάλωση κατά 5% περίπου.Σε αυτό προσθέστε και την επιβάρυνση που προκύπτει όταν μεταφέρουμε και πράγματα εκτός πορτμπαγκαζ. Το δέσιμο βαλιτσών σε σχάρες κατά προσέγγιση προσθέτει ένα 40% στην κατανάλωση ανάλογα με την επιφάνεια που προσπίπτει στον άνεμο. 
Από την άλλη οι μπαγκαζιέρες λόγω της αεροδυναμικής σχεδίασης είναι λίγο πιο οικονομικές, ωστόσο και πάλι παρατηρείται μία επιβάρυνση της τάξεως του 20% σε κατανάλωση. Βλέπουμε λοιπόν πως δεν υπάρχει «μπούσουλας» οικονομίας, αφού οι παράμετροι διαφέρουν αναλόγως των συνθηκών.
Όμως εσείς τι κάνετε για να μειώσετε την κατανάλωση στο ταξίδι σας; Προτιμάτε ένα δροσερό περιβάλλον ή να σας φυσάει αεράκι; Που έχετε καταλήξει από τα «πειράματά» σας;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN