Το εσωτερικό του A3 Sportback διατηρείται άκρως ποιοτικό, με πολύ καλή εργονομία και μοντέρνα εικόνα.
Εσωτερικό: Ποιοτικό και με καλούς χώρους
39.414 Επισκέψεις στο άρθρο (28/2/2016)
Όπως και στο αμάξωμα, έτσι και στο εσωτερικό του Audi A3 Sportback, λίγα είναι τα στοιχεία εκείνα που μας δείχνουν ότι έχουμε να κάνουμε με την τετρακίνητη έκδοση. Ουσιαστικά, το ταμπελάκι «quattro» στο ταμπλό μπροστά από το συνοδηγό, όπως και το λογότυπο «quattro» στη γρίλια της μάσκας και την πόρτα του πορτ-μπαγκάζ, μας αποκαλύπτουν τη διαφορετικότητα της επιλογής. Από εκεί και πέρα, ο θάλαμος ξεχωρίζει και πάλι για την κορυφαία ποιότητα κατασκευής που προσφέρει, με σχεδίαση που έχει minimal αλλά κομψά χαρακτηριστικά. Στους χώρους, αυτοί για τους επιβάτες παραμένουν αναλλοίωτοι, όμως το πορτ-μπαγκάζ λόγω του πίσω διαφορικού, έχει μειωθεί κατά 40 λτ. (340 από 380 λτ.) σε σχέση με το προσθιοκίνητο μοντέλο και είναι πιο ρηχό.
Το πορτ-μπαγκάζ είναι μεν πρακτικό, όμως λόγω του διαφορικού, έχει χάσει 40 λτ. (340 λτ. συνολικά) σε σχέση με αυτό του προσθιοκίνητου Audi A3 Sportback.
Εξαιρετικό αυτοκίνητο με απαρχαιωμένο και ανεπαρκή δυστυχώς κινητήρα, που επιβαρύνει επιδόσεις και κατανάλωση. Ένας σύγχρονος κινητήρας diesel 1800 κυβικών με διπλό τουρμπο 180 PS / 380Nm, είναι ότι πρέπει!
Έβαλαν ανάρτηση, τους έλειπε από τη γκάμα σε σχέση με τα άλλα verticals (τρελά μυαλά στο group-φέρνουν μοντέλα του ενός vertical απέναντι από του άλλου), και το είπαν και τετρα...
Πάντα τέτοια! Στην ήπειρο των συνταξιούχων ΔΕΝ περιμένεις και κάτι άλλο...
To αμαξι λογικα απευθεινεται για "ορεινους" κατοχους
που θελουν ενα μικρομεσαιο που να μην κολωνει στα χιονια
λασπη κτλ .Δεν του ταιριαζει καθολου ο 1.6 αλλα ειπαν οτι
υπαρχει κενο στην αγορα και το εβαλαν.
Ο διλιτρος tdi του παει πολυ καλυτερα αλλα το κοστος βγαινει πολυ ψηλα.
Κινητήρες για τα μπάζα...Καλά από αξιοπιστία γελανε όλοι στην Ευρώπη και τρίβουν τα χέρια τους....Δύναμη κινητήρα χα χα χα χα....Όταν οι άλλοι φτάσανε στα 1600 να βγάζουν 270 hp ο όμιλος vw είναι 1,8 180 hp....Άιντε πρόβατα πάρτε audi-golf και μετά κλάψτε.
Αυτοκίνητο χωρις κανένα αγοραστικό ενδιαφέρων. Τετρακίνηση με μετριότατες επιδόσεις και υψηλή τιμή.
Εξαιρετικό αυτοκίνητο με απαρχαιωμένο και ανεπαρκή δυστυχώς κινητήρα, που επιβαρύνει επιδόσεις και κατανάλωση. Ένας σύγχρονος κινητήρας diesel 1800 κυβικών με διπλό τουρμπο 180 PS / 380Nm, είναι ότι πρέπει!
τα ιδια χρηματα εχει το οκταβια κομπι 1.6 4x4 πετρελαιο που ειναι το διπλασιο σε μεγεθος....
Έβαλαν ανάρτηση, τους έλειπε από τη γκάμα σε σχέση με τα άλλα verticals (τρελά μυαλά στο group-φέρνουν μοντέλα του ενός vertical απέναντι από του άλλου), και το είπαν και τετρα... Πάντα τέτοια! Στην ήπειρο των συνταξιούχων ΔΕΝ περιμένεις και κάτι άλλο...
To αμαξι λογικα απευθεινεται για "ορεινους" κατοχους που θελουν ενα μικρομεσαιο που να μην κολωνει στα χιονια λασπη κτλ .Δεν του ταιριαζει καθολου ο 1.6 αλλα ειπαν οτι υπαρχει κενο στην αγορα και το εβαλαν. Ο διλιτρος tdi του παει πολυ καλυτερα αλλα το κοστος βγαινει πολυ ψηλα.
Κινητήρες για τα μπάζα...Καλά από αξιοπιστία γελανε όλοι στην Ευρώπη και τρίβουν τα χέρια τους....Δύναμη κινητήρα χα χα χα χα....Όταν οι άλλοι φτάσανε στα 1600 να βγάζουν 270 hp ο όμιλος vw είναι 1,8 180 hp....Άιντε πρόβατα πάρτε audi-golf και μετά κλάψτε.