Αυτό που χαρακτηρίζει το ιαπωνικό μεσαίο μοντέλο είναι τα κορυφαία επίπεδα άνεσης, που συνδυάζονται με περαιτέρω βελτιωμένη ποιότητα κύλισης.

Αυτό που χαρακτηρίζει το ιαπωνικό μεσαίο μοντέλο είναι τα κορυφαία επίπεδα άνεσης, που συνδυάζονται με περαιτέρω βελτιωμένη ποιότητα κύλισης.

Στο δρόμο: Ταξιδιάρικο, με έμφαση στην άνεση

46.853 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2015)

Διατηρώντας την ίδια αρχιτεκτονική ανάρτησης (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, Διπλά ψαλίδια πίσω), αλλά με αρκετές αλλαγές σε ρυθμίσεις, αντιστρεπτικές, πλαίσιο, ακαμψία κ.ο.κ., το νέο Avensis στο δρόμο βελτιώνει τα οδικά του χαρακτηριστικά σε σχέση με το προηγούμενο. Ωστόσο και πάλι, αυτό που χαρακτηρίζει το ιαπωνικό μεσαίο μοντέλο είναι τα κορυφαία επίπεδα άνεσης, που συνδυάζονται με περαιτέρω βελτιωμένη ποιότητα κύλισης, αλλά και με σημαντικά αναβαθμισμένη ηχομόνωση, ώστε τελικά το Avensis να προσφέρει άνετες και άκρως ξεκούραστες μετακινήσεις. Ιδίως στο ταξίδι, το ιαπωνικό μεσαίο σεντάν είναι σε θέση να διανύσει ακούραστα χιλιόμετρα και αποστάσεις, ώστε να μεταφέρει σχεδόν «ατσαλάκωτους» τους επιβάτες τους στον προορισμό τους. Σε ένα δρόμο με στροφές από την άλλη, οι ενισχύσεις στις αντιστρεπτικές και το καλύτερο «δέσιμο» του αμαξώματος, έχει ως αποτέλεσμα οι κλίσεις από το αμάξωμα να είναι μεν υπαρκτές, ωστόσο έχουν μειωθεί αισθητά σε σχέση με πριν. Παράλληλα, η κατευθυντικότητα έχει και αυτή βελτιωθεί, ενώ και οι αντιδράσεις υπό πίεση έχουν ομαλοποιηθεί περαιτέρω, με την υποστροφή να κάνει την εμφάνισή της μόνο σε άκρως οριακά σημεία. Βελτίωση υπάρχει και στο τιμόνι, το οποίο ωστόσο δεν πείθει και πάλι απόλυτα σε αίσθηση, ενώ είναι και κάπως ελαφρύ. Αποτελεσματικά είναι τα φρένα με 100-0 χλμ./ώρα σε 37,6 μέτρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green