Tο νέο Toyota Avensis επανέρχεται στο προσκήνιο της μεσαίας οικογενειακής κατηγορίας, διαθέτοντας κινητήρα χαμηλού κυβισμού.
Η άποψή μας: Αστέρια 4,5
46.900 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2015)
Με τον νέο 1.600άρη diesel κάτω από το καπό, το νέο Toyota Avensis επανέρχεται στο προσκήνιο της μεσαίας οικογενειακής κατηγορίας, διαθέτοντας έναν κινητήρα χαμηλού κυβισμού, που δεν στερείται όμως απόδοσης και παράλληλα προσφέρει χαμηλή κατανάλωση και ρύπους, μαζί βέβαια και με φορολογικά οφέλη. Επιπλέον αυτών, η νέα σχεδίαση μέσα-έξω, η αναβαθμισμένη ασφάλεια και η παρουσία του Toyota Safety Sense, μαζί με την περαιτέρω καλύτερη άνεση και την βελτίωση στην οδική συμπεριφορά, συνθέτουν μια σημαντικά βελτιωμένη πρόταση, από τις καλύτερες στην κατηγορία, και με άκρως ανταγωνιστική τιμή.
Καλό αυτό το Avensis , αλλά είναι πια 7-8 χρονών και δέχθηκε και δεύτερο facelift.... Και δεν υπάρχει σε liftback έκδοση για άνοιγμα του πίσω πορτμπαγκάζ μαζί με το παρμπρίζ για εύκολη φόρτωση και πρόσβαση ογκωδών αντικειμένων... Άρα το skoda octavia θα πάρω...
Autotriti ο κινητήρας αυτός ειναι προέλευσης BMW η κάνω λάθος?
Απάντηση: Είναι σε συνεργασία με την BMW.
Καλό αυτό το Avensis , αλλά είναι πια 7-8 χρονών και δέχθηκε και δεύτερο facelift.... Και δεν υπάρχει σε liftback έκδοση για άνοιγμα του πίσω πορτμπαγκάζ μαζί με το παρμπρίζ για εύκολη φόρτωση και πρόσβαση ογκωδών αντικειμένων... Άρα το skoda octavia θα πάρω...
#Takaros Skoda Octavia πήρα και γώ και τώρα δε ξέρω τί ρύπους εκπέμπει τελικά...