Δοκιμή: Continental PremiumContact 7
2 Φωτογραφίες »

Δοκιμή: Continental PremiumContact 7

Δοκιμή: Πόσο καλό είναι το νέο Continental PremiumContact 7;

29.213 Επισκέψεις στο άρθρο (31/5/2023)

Το νέο θερινό ελαστικό της Continental, PremiumContact 7 αξιολογείται από το Test Center του AutoΤρίτη σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα. Διαβάστε πως ανταποκρίθηκε στις δοκιμασίες του Elk Test και του φρεναρίσματος πανικού.

Δοκιμάζουμε το νέο Continental PremiumContact 7 σε βρεγμένο και στεγνό

Το νέο θερινό ελαστικό επιβατικών αυτοκινήτων PremiumContact 7 αποτελεί τη ναυαρχίδα της Continental και λανσαρίστηκε πριν μερικούς μήνες στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για ένα καινούριο δηλαδή ελαστικό, που σύμφωνα με τη μάρκα, σχεδιάστηκε ώστε να προσφέρει τη μέγιστη ασφάλεια σε κάθε περίσταση.

Έχει λάβει βαθμολογία «Α» στην ευρωπαϊκή ετικέτα για πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα, ενώ κατατάσσεται ως «C» στο δείκτη καυσίμου. Με άλλα λόγια καίει περισσότερο σε σχέση με ένα ελαστικό «Α» που συνήθως προτιμούν ως πρώτης τοποθέτησης οι αυτοκινητοβιομηχανίες (για να πιάσουν τους στόχους ρύπων της ΕΕ).

Πρόσφατα ανάμεσα στα Test και στις συγκρίσεις ελαστικών που κάνει το Test Center μας, είδαμε και τη διαφορά του σε σχέση με το Continental EcoContact 6 με δείκτη καυσίμου A σε ασφάλεια. Τέλος η ετικέτα θορύβου αναφέρει 71 db (δείκτης που στα περισσότερα ελαστικά δεν ξεπερνάει τα 70 db).

550 ευρώ η τετράδα

Το Continental PremiumContact 7 ανήκει στα premium ελαστικά της αγοράς, συνεπώς εξΆ ορισμού και η τιμή του είναι από τις τσιμπημένες που θα βρούμε εκεί έξω. Με κόστος μονάδας από 138 ευρώ χωρίς τοποθέτηση για τη διάσταση 215/55 R17, δηλαδή 552 ευρώ η τετράδα, συγκαταλέγεται στα ακριβότερα ελαστικά που έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής, αν και είναι φθηνότερο συγκριτικά με το ανταγωνιστικό Michelin Primacy 4+.

Σε κάθε περίπτωση, αν ψάχνεις εμπορίες ελαστικών & προσφορές τους, δες με 1 κλικ εδώ.

Τεχνολογίες & πλεονεκτήματά του (σύμφωνα με τον κατασκευαστή του)

Όπως αναφέραμε και στην αρχή το PremiumContact 7 σχεδιάστηκε ώστε να προσφέρει τη μέγιστη ασφάλεια σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα. Γι αυτό το λόγο ο κατασκευαστής ανέπτυξε τρεις διαφορετικές τεχνολογίες. Στοχευμένο ντιζάιν, ανάλογα με το βάρος, το μέγεθος και το σύστημα κίνησης του οχήματος, ένα νέο μίγμα γόμας και προσαρμοστικό σχεδιασμό του πέλματος.

Το νέο μίγμα που φέρει την ονομασία «RedChili», σύμφωνα πάντα με τη φίρμα, μπορεί να διατηρήσει υψηλή πρόσφυση ακόμα και πριν προλάβει το ελαστικό να προθερμανθεί σε κρύες συνθήκες. Από την άλλη το προσαρμοστικό πέλμα έχει φαρδιά πλευρικά ανοίγματα, για μέγιστη αποβολή νερού, τα οποία στις στροφές συγκλίνουν για να δώσουν μεγαλύτερη επιφάνεια πρόσφυσης.  

Ας δούμε λοιπόν τι επιδόσεις πέτυχε στα test του Autotriti. Να αναφέρουμε πως δοκιμάσαμε τη διάσταση 215/55 R17 την οποία φοράει το Ford Puma, που χρησιμοποιούμε ως αυτοκίνητο αναφοράς στα  test που κάνουμε, τα οποία και γίνονται στις ευρωπαϊκών προδιαγραφών εγκαταστάσεις της Σχολής Ασφαλούς Οδήγησης Driving Academy. 

 


Το νέο θερινό ελαστικό επιβατικών αυτοκινήτων PremiumContact 7 αποτελεί τη ναυαρχίδα της Continental και λανσαρίστηκε πριν μερικούς μήνες στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για ένα καινούριο δηλαδή ελαστικό, που σύμφωνα με τη φίρμα, σχεδιάστηκε ώστε να προσφέρει τη μέγιστη ασφάλεια σε κάθε περίσταση.
2 Φωτογραφίες »

Το νέο θερινό ελαστικό επιβατικών αυτοκινήτων PremiumContact 7 αποτελεί τη ναυαρχίδα της Continental και λανσαρίστηκε πριν μερικούς μήνες στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για ένα καινούριο δηλαδή ελαστικό, που σύμφωνα με τη φίρμα, σχεδιάστηκε ώστε να προσφέρει τη μέγιστη ασφάλεια σε κάθε περίσταση.

Tips - Χρήσιμες συμβουλές για τα ελαστικά που θα αγοράσεις

Τα λάστιχα που φοράμε όλο το χρόνο στην Ελλάδα, λέγονται διεθνώς «θερινά», καθώς η Βόρεια Ευρώπη έχει πολύ χιόνι και χρειάζεται άλλου είδους ελαστικά (4 εποχών ή ακόμα και χειμερινά σε αρκετές περιοχές ή και λάστιχα με καρφιά για πάγο).
 
Τα θερινά έχουν πολύ καλύτερο φρενάρισμα και κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο ( ο όρος 4 εποχών μπερδεύει και κάποιοι πιστεύουν ότι είναι καλύτερα και για την βροχή, κάτι που δεν ισχύει. Είναι χειρότερα στην βροχή).

Σελίδα 2Πόσο καλό είναι σε στεγνό & βρεγμένο
Σελίδα 3Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Hyundai
4green