Ο νέος Euro 6 diesel του 500L Trekking συνδυάζει καλύτερες επιδόσεις και υψηλότερη οικονομία,  όντας πιο αθόρυβος και πολιτισμένος από πριν.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο νέος Euro 6 diesel του 500L Trekking συνδυάζει καλύτερες επιδόσεις και υψηλότερη οικονομία, όντας πιο αθόρυβος και πολιτισμένος από πριν.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Πιο σβέλτο και πιο οικονομικό

16.250 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2016)

Η ονομαστική ισχύς του Euro6 πετρελαιοκινητήρα έχει αυξηθεί στους 120 ίππους από 105 χάρη και στο turbo μεταβλητής γεωμετρίας, με την ροπή να συνεχίζει να βρίσκεται στα υψηλά 320 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη ο κινητήρας έχει πιο πολιτισμένη και ήσυχη λειτουργία σε σχέση με τον 105, ενώ προσφέρει καλύτερες επιδόσεις, τόσο από στάση (0-100 σε 10,8 αντί 11,2 δλ) και ρεπρίζ (60-100 με 4η 6,9 από 7,3 δλ. και 80-120 με 6η 13,0 αντί 14,3 δλ.). Στο πεδίο της κατανάλωσης, υπάρχει μια αξιοπρόσεκτη βελτίωση σε σχέση με πριν, με τη μέση τιμής της να την έχουμε μετρήσει στα 5,6 λτ./100 χλμ. (από 6,1 λτ./100 χλμ.), Στην εθνική το 500L καίει 6,0 λτ./100 χλμ. (αυτό είναι το όριο, που έχουμε θέσει για τα δικίνητα crossover) στα 132 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center