Σε σχέση με την έκδοση Econetic η «απλή» προσφέρεται στην ίδια ουσιαστικά τιμή, αφού η πρώτη έχει 26.579 ευρώ και η δεύτερη 26.562 ευρώ.
Στο δρόμο: Ευχάριστο, άνετο και με γερό κράτημα
(11/10/2016)
Ανέκαθεν το Mondeo ξεχώριζε στην κατηγορία για την οδική του συμπεριφορά και παρότι στην τελευταία του εκδοχή έγινε πιο άνετο και κορυφαίο σε ποιότητα κύλισης, δεν έχει χάσει πολύ από τον ξεχωριστό οδηγικό του χαρακτήρα. Μάλιστα η έκδοση της δοκιμής έχει καλύτερο νεύρο και «γεμίζει» καλύτερα τις 3 τελευταίες σχέσεις συγκρινόμενη με την Econetic, όντας κατάτι πιο ευχάριστο. Στρίβει με την κεκτημένη και παρότι γέρνει λίγο νωρίτερα κρατάει γερά και πειστικά. Δύσκολα υποστρέφει και η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων ελέγχει αυστηρά την ουρά. Η διατήρηση υψηλών μέσων ταχυτήτων είναι εύκολη υπόθεση ακόμη και σε πιο σφιχτές διαδρομές, παρά τις μεγάλες διαστάσεις και τον όγκο του αυτοκινήτου, χάρη στα έξτρα ελαστικά με διάσταση 235/35 R19, αλλά και στα άκρως αποτελεσματικά φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 35,2 μ.).
Η μεσαία κατηγορία έχει πεθάνει στην Ελλάδα. Μόνο μικρά πλέον και άντε κανα μικρομεσαίο με το ζόρι. Λογικό άλλωστε αφού για έναν κουβά στυλ Opel Corsa θες από 16000 ευρώ και οι μισθοί ξεκινούν από 420 ευρώ.
Πέρασαν οι εποχές που με ένα απλό Mondeo mk3 1,8 μπορούσες να μπεις στις στροφές όπως ήθελες και να πηγαίνεις στην εθνική με 210 βιδωμένος στο δρόμο... Φτάνοντας στο σήμερα έγινε πολιτισμένο, πολυτελές κρατώντας μόνο ένα άρωμα από τη "τρελή" οδική συμπεριφορά του παρελθόντος... Ελπίζω να τα πάει καλά γιατί παραμένει ένα από τα καλύτερα στη κατηγορία του!!!
OTAN MILAME GIA TH MESAIA KATEGORIA (MONDEO,PASSAT,INSIGNIA K.L.P)DEN ENOITE KINITIRA KATO TON 2000 CC.AKOMA KAI TO GOLF 5 POU EXO TORA EXEI KINITIRA BENZINA 2000 CC AGORAZMENO STI GERMANIA.
Η μεσαία κατηγορία έχει πεθάνει στην Ελλάδα. Μόνο μικρά πλέον και άντε κανα μικρομεσαίο με το ζόρι. Λογικό άλλωστε αφού για έναν κουβά στυλ Opel Corsa θες από 16000 ευρώ και οι μισθοί ξεκινούν από 420 ευρώ.
Πέρασαν οι εποχές που με ένα απλό Mondeo mk3 1,8 μπορούσες να μπεις στις στροφές όπως ήθελες και να πηγαίνεις στην εθνική με 210 βιδωμένος στο δρόμο... Φτάνοντας στο σήμερα έγινε πολιτισμένο, πολυτελές κρατώντας μόνο ένα άρωμα από τη "τρελή" οδική συμπεριφορά του παρελθόντος... Ελπίζω να τα πάει καλά γιατί παραμένει ένα από τα καλύτερα στη κατηγορία του!!!
OTAN MILAME GIA TH MESAIA KATEGORIA (MONDEO,PASSAT,INSIGNIA K.L.P)DEN ENOITE KINITIRA KATO TON 2000 CC.AKOMA KAI TO GOLF 5 POU EXO TORA EXEI KINITIRA BENZINA 2000 CC AGORAZMENO STI GERMANIA.