" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το οικογενειακό Ford Mondeo με τον 1.500άρη turbo diesel κινητήρα απόδοσης 120 ίππων. Πως τα καταφέρνει στην πράξη;

H κομψή σχεδίαση του Ford Μοndeo χαρακτηρίζεται από την τραπεζοειδή μάσκα μπροστά. Μέχρι τις 19 ίντσες φτάνουν οι τροχοί.

H κομψή σχεδίαση του Ford Μοndeo χαρακτηρίζεται από την τραπεζοειδή μάσκα μπροστά. Μέχρι τις 19 ίντσες φτάνουν οι τροχοί.

H κομψή σχεδίαση του Ford Μοndeo χαρακτηρίζεται από την τραπεζοειδή μάσκα μπροστά. Μέχρι τις 19 ίντσες φτάνουν οι τροχοί.

Test: Ford Mondeo 1,5 TDCi

Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/10/2016

Το μεγάλο οικογενειακό μοντέλο της Ford ξεχωρίζει για το μεγάλο του σαλόνι, την ευχάριστη οδική συμπεριφορά, αλλά και την οικονομία του 1,5 λτ. diesel κινητήρα του.

 
What is new
- 1,5 TDCi Euro6 με 120 άλογα
- Καίει 6,3 λτ./100 χλμ.
- Καλύτερες ρεπρίζ από το Econetic
- Koστίζει 26.562 ευρώ
 
+ Κατανάλωση και λειτουργία κινητήρα, σχεδίαση, άνεση-χώροι, τεχνολογία, ποιότητα κύλισης, οδική συμπεριφορά, ασφάλεια
- Προς τα πίσω ορατότητα, κάποιες αστοχίες συναρμογής
 
Η 5η γενιά Ford Mondeo των σχεδόν 4,9 μ. στην πεντάθυρη έκδοση (προσφέρεται επίσης σε σεντάν και σε στέισον βάγκον αμάξωμα) έχει όλα τα στοιχεία άνεσης, ευρυχωρίας και υψηλής τεχνολογίας, που χρειάζεται ένα μεσαίο μοντέλο για να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία. Στο τεύχος 43/2015 είχαμε δοκιμάσει την έκδοση με τον νέο 1,5 λτ. turbodiesel κινητήρα της Ford και το πακέτο Econetic, που χάρη σε συγκεκριμένα μέτρα -μεταξύ άλλων ελαστικά χαμηλής αντίστασης στην κύλιση, νέο πρόγραμμα λειτουργίας του κινητήρα, χαμηλωμένη ανάρτηση για βελτίωση της αεροδυναμικής και μακρύτερη τελική σχέση μετάδοσης 3,35:1 αντί 3,61:1- στοχεύει στην επίτευξη κορυφαίας οικονομίας. Σήμερα δοκιμάζουμε την «απλή» έκδοση για να δούμε που χάνει και που κερδίζει.
 
Σε σχέση με την έκδοση Econetic η «απλή» έκδοση προσφέρεται στην ίδια ουσιαστικά τιμή, αφού η πρώτη έχει 26.579 ευρώ και η δεύτερη 26.562 ευρώ. Ο εξοπλισμός από την πλευρά του είναι πλήρης ακόμη και στην βασική έκδοση Trend, με 9 αερόσακους στάνταρ, όλο το ηλεκτρικό πακέτο, κλιματισμό δύο ζωνών, ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικό χειρόφρενο κ.λ.π. Ας δούμε που διαφέρουν στην πράξη οι δύο εκδόσεις του Mondeo.
 

Tags: FORD MONDEO
 
  • Γιώργος

    Η μεσαία κατηγορία έχει πεθάνει στην Ελλάδα. Μόνο μικρά πλέον και άντε κανα μικρομεσαίο με το ζόρι. Λογικό άλλωστε αφού για έναν κουβά στυλ Opel Corsa θες από 16000 ευρώ και οι μισθοί ξεκινούν από 420 ευρώ.

      18
  • panosl

    Πέρασαν οι εποχές που με ένα απλό Mondeo mk3 1,8 μπορούσες να μπεις στις στροφές όπως ήθελες και να πηγαίνεις στην εθνική με 210 βιδωμένος στο δρόμο... Φτάνοντας στο σήμερα έγινε πολιτισμένο, πολυτελές κρατώντας μόνο ένα άρωμα από τη "τρελή" οδική συμπεριφορά του παρελθόντος... Ελπίζω να τα πάει καλά γιατί παραμένει ένα από τα καλύτερα στη κατηγορία του!!!

      8
  • driver

    OTAN MILAME GIA TH MESAIA KATEGORIA (MONDEO,PASSAT,INSIGNIA K.L.P)DEN ENOITE KINITIRA KATO TON 2000 CC.AKOMA KAI TO GOLF 5 POU EXO TORA EXEI KINITIRA BENZINA 2000 CC AGORAZMENO STI GERMANIA.

      1