Όπως είναι προφανές, οι τεχνικοί της NISMO δε θα μπορούσαν παρά να κάνουν δραστικές επεμβάσεις στο Juke, ώστε να «περάσουν» τα 218 άλογα του κινητήρα στο δρόμο. Έτσι ενίσχυσαν το πλαίσιο για μεγαλύτερη ακαμψία, αύξησαν τη διάμετρο των εμπρός αεριζόμενων δίσκων (από 296 σε 320 χλστ.) και έκαναν αεριζόμενους τους πίσω, έβαλαν 10% σκληρότερα ελατήρια και αμορτισέρ και τα συνδύασαν με παχύτερες αντιστρεπτικές και σαν τελική πινελιά επέλεξαν ένα μηχανικό μπλοκέ εμπρός διαφορικό.
Η πράξη τους δικαιώνει σε μεγάλο βαθμό. Αρκεί να ξεπεράσεις τις λογικές κλίσεις του αμαξώματος (λόγω υψηλού κέντρου βάρους και διαδρομών ανάρτησης) και γρήγορα διαπιστώνεις πως μπορείς να «στηριχτείς» στο πολύ καλό πλαίσιο και να κινηθείς εξαιρετικά γρήγορα και με ασφάλεια. Η ανάρτηση λειτουργεί αριστοτεχνικά, χωρίς να κοπανάει και χωρίς να χάνει την αυτοκυριαρχία της, όντας αρκούντως άνετη σε ανωμαλίες. Τα φρένα ξεπερνούν κάθε προσδοκία σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα και ο old school τρόπος λειτουργίας του κινητήρα σε συνδυασμό με τον ήχο σε πωρώνουν. Από εκεί και πέρα και σε «σφιχτές» διαδρομές η οδήγηση που αρμόζει σε ένα GTi δε θα κρύψει αδυναμίες, όπως το νευρικό και χωρίς ιδιαίτερη πληροφόρηση τιμόνι, αλλά κυρίως το μεγάλο βάρος μπροστά, την αισθητή υποστροφή ισχύος και την τάση του εσωτερικού προς τη στροφή τροχού για «χαζό» σπινάρισμα λες και δεν υπάρχει μπλοκέ διαφορικό. Σίγουρα θα θέλαμε πιο συμμετοχικό το πίσω μέρος και σίγουρα δεν βρήκαμε την απόλυτη οδηγική απόλαυση στις στροφές, που περιμέναμε από ένα μοντέλο, που στην ούγια του γράφει «ΝISMO».
Αρκεί να ξεπεράσεις τις λογικές κλίσεις του αμαξώματος και γρήγορα διαπιστώνεις πως μπορείς να «στηριχτείς» στο πολύ καλό πλαίσιο του Juke NISMO RS και να κινηθείς εξαιρετικά γρήγορα.
Είναι η ειδική έκδοση του Juke, ένα μοντέλο που δημιούργησε κατηγορία στα crossover. Αυτή την στιγμή παίζει χωρίς αντίπαλο το Juke NISMO RS στην παγκόσμια αγορά.
Με τόσα λεφτά μάλλον δεν έχει νόημα να το δει κάποιος σοβαρά. Ειναι λογικο να περιμένεις από ένα κουβά να είναι σπορ? Και από χώρους κλαφτα. Απορώ πραγματικά ποιοι το αγοραζουν, συμφωνώ μόνο με το ότι είναι διαφορετικό (σε καμία περίπτωση όμορφο ή σπορ). Όσο για το αυτόματο μάπα σε σχέση με εκεινα με διπλό συμπλέκτη και είναι ακριβο...
Επίσης εδώ επαληθεύεται το ότι δεν πρέπει να κολλάμε στους αριθμούς μονο, δηλαδη σου λέει 1600 με 218 αλογα αλλά ψόφιο μέχρι τα μισά του κοντερ... τι να το κάνεις....Μπορεί να κανει λιγο καλυτερο 0-100 αλλα σε ρεπριζ μάλλον μενδιαφέρον πισω... Επίσης ρύποι & τέλη κυκλοφορίας αυξημένα...
Είναι η ειδική έκδοση του Juke, ένα μοντέλο που δημιούργησε κατηγορία στα crossover. Αυτή την στιγμή παίζει χωρίς αντίπαλο το Juke NISMO RS στην παγκόσμια αγορά.
Με τόσα λεφτά μάλλον δεν έχει νόημα να το δει κάποιος σοβαρά. Ειναι λογικο να περιμένεις από ένα κουβά να είναι σπορ? Και από χώρους κλαφτα. Απορώ πραγματικά ποιοι το αγοραζουν, συμφωνώ μόνο με το ότι είναι διαφορετικό (σε καμία περίπτωση όμορφο ή σπορ). Όσο για το αυτόματο μάπα σε σχέση με εκεινα με διπλό συμπλέκτη και είναι ακριβο... Επίσης εδώ επαληθεύεται το ότι δεν πρέπει να κολλάμε στους αριθμούς μονο, δηλαδη σου λέει 1600 με 218 αλογα αλλά ψόφιο μέχρι τα μισά του κοντερ... τι να το κάνεις....Μπορεί να κανει λιγο καλυτερο 0-100 αλλα σε ρεπριζ μάλλον μενδιαφέρον πισω... Επίσης ρύποι & τέλη κυκλοφορίας αυξημένα...
Καλός συνδυασμός χαρακτηριστικών, προσιτή τιμή. Μ αρέσουν τα 218 του άλογα