Η σφιχτή ανάρτηση δεν κοπανάει.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η σφιχτή ανάρτηση δεν κοπανάει.

Στο δρόμο: GTi Crossover ή Crossover GTi;

35.935 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2015)

Όπως είναι προφανές, οι τεχνικοί της NISMO δε θα μπορούσαν παρά να κάνουν δραστικές επεμβάσεις στο Juke, ώστε να «περάσουν» τα 218 άλογα του κινητήρα στο δρόμο. Έτσι ενίσχυσαν το πλαίσιο για μεγαλύτερη ακαμψία, αύξησαν τη διάμετρο των εμπρός αεριζόμενων δίσκων (από 296 σε 320 χλστ.) και έκαναν αεριζόμενους τους πίσω, έβαλαν 10% σκληρότερα ελατήρια και αμορτισέρ και τα συνδύασαν με παχύτερες αντιστρεπτικές και σαν τελική πινελιά επέλεξαν ένα μηχανικό μπλοκέ εμπρός διαφορικό. 


Η πράξη τους δικαιώνει σε μεγάλο βαθμό. Αρκεί να ξεπεράσεις τις λογικές κλίσεις του αμαξώματος (λόγω υψηλού κέντρου βάρους και διαδρομών ανάρτησης) και γρήγορα διαπιστώνεις πως μπορείς να «στηριχτείς» στο πολύ καλό πλαίσιο και να κινηθείς εξαιρετικά γρήγορα και με ασφάλεια. Η ανάρτηση λειτουργεί αριστοτεχνικά, χωρίς να κοπανάει και χωρίς να χάνει την αυτοκυριαρχία της, όντας αρκούντως άνετη σε ανωμαλίες. Τα φρένα ξεπερνούν κάθε προσδοκία σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα και ο old school τρόπος λειτουργίας του κινητήρα σε συνδυασμό με τον ήχο σε πωρώνουν. Από εκεί και πέρα και σε «σφιχτές» διαδρομές η οδήγηση που αρμόζει σε ένα GTi δε θα κρύψει αδυναμίες, όπως το νευρικό και χωρίς ιδιαίτερη πληροφόρηση τιμόνι, αλλά κυρίως το μεγάλο βάρος μπροστά, την αισθητή υποστροφή ισχύος και την τάση του εσωτερικού προς τη στροφή τροχού για «χαζό» σπινάρισμα λες και δεν υπάρχει μπλοκέ διαφορικό. Σίγουρα θα θέλαμε πιο συμμετοχικό το πίσω μέρος και σίγουρα δεν βρήκαμε την απόλυτη οδηγική απόλαυση στις στροφές, που περιμέναμε από ένα μοντέλο, που στην ούγια του γράφει «ΝISMO». 

Αρκεί να ξεπεράσεις τις λογικές κλίσεις του αμαξώματος και γρήγορα διαπιστώνεις πως μπορείς να «στηριχτείς» στο πολύ καλό πλαίσιο του Juke NISMO RS και να κινηθείς εξαιρετικά γρήγορα.

Αρκεί να ξεπεράσεις τις λογικές κλίσεις του αμαξώματος και γρήγορα διαπιστώνεις πως μπορείς να «στηριχτείς» στο πολύ καλό πλαίσιο του Juke NISMO RS και να κινηθείς εξαιρετικά γρήγορα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green