Αισθητή είναι μέχρι τις 3.500 σ.α.λ. η υστέρηση απόκρισης, αλλά από εκεί και πάνω ο 1,6 λτ. turbo κινητήρας ξεσπάει σε δύναμη και ήχο.

Αισθητή είναι μέχρι τις 3.500 σ.α.λ. η υστέρηση απόκρισης, αλλά από εκεί και πάνω ο 1,6 λτ. turbo κινητήρας ξεσπάει σε δύναμη και ήχο.

Κινητήρας-Επιδόσεις: 218 άλογα και να… καίνε

35.937 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2015)

Ο τετρακύλινδρος, 1,6 λτ., turbo, άμεσου ψεκασμού, βενζινοκινητήρας είναι ουσιαστικά αυτός που κινεί το Renault Clio RS και το Juke 1,6 DIG-T, ωστόσο διαθέτει νέα σωθικά (μπιέλες), πιο ελεύθερο σύστημα εξαγωγής και νέα χαρτογράφηση. 


Το αποτέλεσμα είναι 218 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 280 Nm ροπής στις 3.600-4.800 σ.α.λ. Στην πράξη το σύνολο θυμίζει παλαιάς κοπής υπετροφοδοτούμενα σύνολα: μέχρι τις 3.000-3.500 σ.α.λ πατάς το γκάζι, περιμένεις και.. τίποτα συναρπαστικό δε συμβαίνει. 

Η υστέρηση απόκρισης (turbo lag) είναι παραπάνω από αισθητή, ακόμα και στην επιλογή Sport του Nissan Dynamic Control System (υπάρχει ακόμα Eco και Normal). Από εκεί και πέρα όμως και μέχρι τον κόφτη κοντά στις 7.000 σ.α.λ. το μοτέρ ξεσπάει σε δύναμη, αλλά και ήχο!. Το 0-100 είναι υπόθεση 7,0 δλ. σύμφωνα με τη Nissan και η τελική φτάνει στα 220 χλμ./ώρα. Το εργοστασιακό 0-100 για Ford Fiesta ST και Clio RS είναι 6,9ΆΆ και 6,7ΆΆ αντίστοιχα. 

Όπως και να έχει σε κλειστές διαδρομές πρέπει να έχεις το νου στη διατήρηση των στροφών στο σωστό εύρος λειτουργίας για να μην βρεθείς «κρεμασμένος».
Ο εξαιρετικός επιλογέας του 6τάχυτου κοντού κιβωτίου με τις κοντές διαδρομές και το ηδονικό κούμπωμα είναι αρωγός στο έργο του οδηγού. Από εκεί και πέρα αν εκμεταλλευτείς στο έπακρο τον κινητήρα, η κατανάλωση δεν αστειεύεται και σε συνδυασμό με το μικρό ρεζερβουάρ, η αυτονομία περιορίζεται αισθητά. Με πιο στρωτή οδήγηση πάντως νούμερα όπως 8,8-9,3 λτ./100 χλμ. είναι εφικτά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda