Αισθητή είναι μέχρι τις 3.500 σ.α.λ. η υστέρηση απόκρισης, αλλά από εκεί και πάνω ο 1,6 λτ. turbo κινητήρας ξεσπάει σε δύναμη και ήχο.
Κινητήρας-Επιδόσεις: 218 άλογα και να… καίνε
35.937 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2015)
Ο τετρακύλινδρος, 1,6 λτ., turbo, άμεσου ψεκασμού, βενζινοκινητήρας είναι ουσιαστικά αυτός που κινεί το Renault Clio RS και το Juke 1,6 DIG-T, ωστόσο διαθέτει νέα σωθικά (μπιέλες), πιο ελεύθερο σύστημα εξαγωγής και νέα χαρτογράφηση.
Το αποτέλεσμα είναι 218 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 280 Nm ροπής στις 3.600-4.800 σ.α.λ. Στην πράξη το σύνολο θυμίζει παλαιάς κοπής υπετροφοδοτούμενα σύνολα: μέχρι τις 3.000-3.500 σ.α.λ πατάς το γκάζι, περιμένεις και.. τίποτα συναρπαστικό δε συμβαίνει.
Η υστέρηση απόκρισης (turbo lag) είναι παραπάνω από αισθητή, ακόμα και στην επιλογή Sport του Nissan Dynamic Control System (υπάρχει ακόμα Eco και Normal). Από εκεί και πέρα όμως και μέχρι τον κόφτη κοντά στις 7.000 σ.α.λ. το μοτέρ ξεσπάει σε δύναμη, αλλά και ήχο!. Το 0-100 είναι υπόθεση 7,0 δλ. σύμφωνα με τη Nissan και η τελική φτάνει στα 220 χλμ./ώρα. Το εργοστασιακό 0-100 για Ford Fiesta ST και Clio RS είναι 6,9ΆΆ και 6,7ΆΆ αντίστοιχα.
Όπως και να έχει σε κλειστές διαδρομές πρέπει να έχεις το νου στη διατήρηση των στροφών στο σωστό εύρος λειτουργίας για να μην βρεθείς «κρεμασμένος». Ο εξαιρετικός επιλογέας του 6τάχυτου κοντού κιβωτίου με τις κοντές διαδρομές και το ηδονικό κούμπωμα είναι αρωγός στο έργο του οδηγού. Από εκεί και πέρα αν εκμεταλλευτείς στο έπακρο τον κινητήρα, η κατανάλωση δεν αστειεύεται και σε συνδυασμό με το μικρό ρεζερβουάρ, η αυτονομία περιορίζεται αισθητά. Με πιο στρωτή οδήγηση πάντως νούμερα όπως 8,8-9,3 λτ./100 χλμ. είναι εφικτά.
Είναι η ειδική έκδοση του Juke, ένα μοντέλο που δημιούργησε κατηγορία στα crossover. Αυτή την στιγμή παίζει χωρίς αντίπαλο το Juke NISMO RS στην παγκόσμια αγορά.
Με τόσα λεφτά μάλλον δεν έχει νόημα να το δει κάποιος σοβαρά. Ειναι λογικο να περιμένεις από ένα κουβά να είναι σπορ? Και από χώρους κλαφτα. Απορώ πραγματικά ποιοι το αγοραζουν, συμφωνώ μόνο με το ότι είναι διαφορετικό (σε καμία περίπτωση όμορφο ή σπορ). Όσο για το αυτόματο μάπα σε σχέση με εκεινα με διπλό συμπλέκτη και είναι ακριβο...
Επίσης εδώ επαληθεύεται το ότι δεν πρέπει να κολλάμε στους αριθμούς μονο, δηλαδη σου λέει 1600 με 218 αλογα αλλά ψόφιο μέχρι τα μισά του κοντερ... τι να το κάνεις....Μπορεί να κανει λιγο καλυτερο 0-100 αλλα σε ρεπριζ μάλλον μενδιαφέρον πισω... Επίσης ρύποι & τέλη κυκλοφορίας αυξημένα...
Είναι η ειδική έκδοση του Juke, ένα μοντέλο που δημιούργησε κατηγορία στα crossover. Αυτή την στιγμή παίζει χωρίς αντίπαλο το Juke NISMO RS στην παγκόσμια αγορά.
Με τόσα λεφτά μάλλον δεν έχει νόημα να το δει κάποιος σοβαρά. Ειναι λογικο να περιμένεις από ένα κουβά να είναι σπορ? Και από χώρους κλαφτα. Απορώ πραγματικά ποιοι το αγοραζουν, συμφωνώ μόνο με το ότι είναι διαφορετικό (σε καμία περίπτωση όμορφο ή σπορ). Όσο για το αυτόματο μάπα σε σχέση με εκεινα με διπλό συμπλέκτη και είναι ακριβο... Επίσης εδώ επαληθεύεται το ότι δεν πρέπει να κολλάμε στους αριθμούς μονο, δηλαδη σου λέει 1600 με 218 αλογα αλλά ψόφιο μέχρι τα μισά του κοντερ... τι να το κάνεις....Μπορεί να κανει λιγο καλυτερο 0-100 αλλα σε ρεπριζ μάλλον μενδιαφέρον πισω... Επίσης ρύποι & τέλη κυκλοφορίας αυξημένα...
Καλός συνδυασμός χαρακτηριστικών, προσιτή τιμή. Μ αρέσουν τα 218 του άλογα