• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το «καυτό» Nissan Juke NISMO RS των 218 ίππων που προκαλεί στο πέρασμά του.

Η εμφάνιση του Juke NISMO RS διαθέτει brutal χαρακτηριστικά.

Γεροδεμένα και καλοφινιρισμένα, αλλά σκληρά τα πλαστικά στο ταμπλό, που δε συνάδουν και τόσο με την υψηλή τιμή του Nissan Juke NISMO RS.

Αρκεί να ξεπεράσεις τις λογικές κλίσεις του αμαξώματος και γρήγορα διαπιστώνεις πως μπορείς να «στηριχτείς» στο πολύ καλό πλαίσιο του Juke NISMO RS και να κινηθείς εξαιρετικά γρήγορα.

Αισθητή είναι μέχρι τις 3.500 σ.α.λ. η υστέρηση απόκρισης, αλλά από εκεί και πάνω ο 1,6 λτ. turbo κινητήρας ξεσπάει σε δύναμη και ήχο.

Όλα τα λεφτά είναι τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, που όμως χρεώνονται 1.600 ευρώ.

Kόκκινο φόντο για το στροφόμετρο, το οποίο κυριολεκτικά βγάζει μάτι.

Προσοχή δαγκώνει!

Test: Nissan Juke NISMO RS

29.325 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/6/2015

To Nissan Juke NISMO RS με τα 218 άλογα προσπαθεί να ενώσει «εις σάρκα μίαν» την πρακτικότητα ενός μικρού crossover με τον καυτό χαρακτήρα ενός GTi. Τι λέτε, τα καταφέρνει;

 
Στα γρήγορα:
• Από 25.950 ευρώ
• Είναι 1,6 λτ. turbo με 218 άλογα
• Καίει 7,2 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 371,25 ευρώ τέλη

+ Οδική συμπεριφορά, λειτουργία ανάρτησης και ποιότητα κύλισης, (έξτρα) καθίσματα, σχεδίαση, χαρακτήρας, φρένα
- Κλίσεις και υποστροφή ισχύος, υστέρηση απόκρισης, κατανάλωση υπό πίεση, τιμόνι που δε ρυθμίζεται σε απόσταση, τιμή

Ας ξεχάσουμε προς στιγμή τα ελληνικά δεδομένα και ας δούμε την μεγάλη εικόνα, αυτή που θέλει τους κατασκευαστές να προσφέρουν επιλογές, που θα καλύψουν ακόμα και την πιο τρελή ανάγκη. Υπό το πρίσμα αυτό η
Nissan αποφάσισε να προσφέρει ένα compact crossover, το Juke, με χαρακτηριστικά GTi και να το συνοδέψει με τα διακριτικά «NISMO RS». Αν μη τι άλλο το τμήμα ΝΙSMO (Nissan Motorsport) είναι ένα από τα πιο βαριά χαρτιά της αγωνιστικής ιστορίας της αυτοκίνησης και η υπογραφή του αφήνει πολλές υποσχέσεις. 

«Τούμπανο»
Το
Nissan Juke έχει δεχθεί τις περιποιήσεις της Nissan Motorsport, φέρει τον κωδικό «RS» και αποτελώντας τον αντικαταστάτη της προ facelift εκδοχής ξεχωρίζει με τον… τουμπανιασμένο χαρακτήρα του. 

Φοράει ένα άκρως επιθετικό body kit με εντυπωσιακά σπόιλερ, φέρει μαύρες ζάντες 18 ιντσών και κόκκινες δαγκάνες φρένων, διαθέτει χαρακτηριστικές χρωματικές λεπτομέρειες και σε συνδυασμό με τους «πρησμένους» θόλους, την παχυλή απόληξη της εξάτμισης, τους επιθετικούς προφυλακτήρες και τον ψευδοδιαχύτη στο πίσω μέρος, κάνει «μπαμ» από μακριά. 

Η τιμή του Nissan Juke NISMO RS ξεκινάει από 25.950 ευρώ, ενώ υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων X-Tronic και… μικρότερη ροπή (250 Nm) από 29.450 ευρώ.

 
  • elmariachi

    Είναι η ειδική έκδοση του Juke, ένα μοντέλο που δημιούργησε κατηγορία στα crossover. Αυτή την στιγμή παίζει χωρίς αντίπαλο το Juke NISMO RS στην παγκόσμια αγορά.

      6
  • nauxa

    Με τόσα λεφτά μάλλον δεν έχει νόημα να το δει κάποιος σοβαρά. Ειναι λογικο να περιμένεις από ένα κουβά να είναι σπορ? Και από χώρους κλαφτα. Απορώ πραγματικά ποιοι το αγοραζουν, συμφωνώ μόνο με το ότι είναι διαφορετικό (σε καμία περίπτωση όμορφο ή σπορ). Όσο για το αυτόματο μάπα σε σχέση με εκεινα με διπλό συμπλέκτη και είναι ακριβο... Επίσης εδώ επαληθεύεται το ότι δεν πρέπει να κολλάμε στους αριθμούς μονο, δηλαδη σου λέει 1600 με 218 αλογα αλλά ψόφιο μέχρι τα μισά του κοντερ... τι να το κάνεις....Μπορεί να κανει λιγο καλυτερο 0-100 αλλα σε ρεπριζ μάλλον μενδιαφέρον πισω... Επίσης ρύποι & τέλη κυκλοφορίας αυξημένα...

      5