Ποιοτικό είναι το εσωτερικό, ωστόσο λιγότερο φορτωμένη θα θέλαμε την κεντρική κονσόλα.
Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό και ευρύχωρο
41.635 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2015)
Το κοινό στο οποίο απευθύνεται το Opel Astra σεντάν αναζητά μεταξύ άλλων την άνεση και την ευρυχωρία. Και σε αυτούς τους τομείς το γερμανικό μικρομεσαίο τα καταφέρνει αρκετά καλά. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 460 λίτρα (1.010 λτ. με τα πίσω καθίσματα ριγμένα), το άνοιγμα του πορτ-μπαγκάζ είναι μεγάλο και το σχήμα του τετραγωνισμένο, ενώ στο εσωτερικό θα χωρέσουν με άνεση τέσσερις ενήλικες.
Πιο συγκεριμένα, τώρα στο πίσω κάθισμα ο χώρος για τα πόδια είναι αρκετά καλός, στο πλάτος ένας τρίτος θα στριμωχθεί, ενώ ο αέρας για το κεφάλι είναι ικανοποιητικός και για τα μεσαία αναστήματα. Από εκεί και πέρα, η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή στην καμπίνα είναι αρκετά καλή, όχι όμως κορυφαία για την κατηγορία, η σχεδίαση του ταμπλό ευχάριστη όμως η κεντρική κονσόλα είναι κάπως φορτωμένη, ενώ εργονομικά κατά τα άλλα δεν υπάρχει κάτι που θα σε δυσκολέψει. Τέλος, τα καθίσματα, αν και σκληρά είναι εργονομικά και δεν κουράζουν στα πολύωρα ταξίδια.
Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 460 λίτρα και χωράει άνετα τέσσερις μεσαίες βαλίτσες, καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες μίας οικογένειας.
Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα...
Απο ποτε η Citroen πιο αξιοπιστη; Η πειρα μου σε γαλλικα αλλα λεει...
Οσο για το design... οι γαλλοι παντα προσπαθουν λιγο παραπανω
απο το κανονικο αλλα σπανια βγαζουν σχηματα που να αντεχουν στον χρονο.
Οσο πιο trendy προσπαθεις να εισαι τοσο πιο ευκολα φαινεται μετα ποια χρονια βγηκες.
Το Astra 4d σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με το citroen c-elysse τόσο σχεδιαστικά όσο και σε επίπεδο εξοπλισμού όπου το c-elysse είναι μακράν φτωχότερο.Το c-elysse ανήκει στην κατηγορία των μικρών οικογενειακών sedan και αποτελεί το alter ego του peugeot 301.Προσωπικά κατέληξα και απόκτησα το chevrolet Aveo 4d 1300 95 ίπποι( φοράει GM κινητήρα όπως και το Αstra )που τόσο σχεδιαστικά όσο και εξοπλιστικά είναι πλουσιότερο σε αυτή την την κατηγορία sedan
Το Astra 4d σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με το citroen c-elysse τόσο σχεδιαστικά όσο και σε επίπεδο εξοπλισμού όπου το c-elysse είναι μακράν φτωχότερο.Το c-elysse ανήκει στην κατηγορία των μικρών οικογενειακών sedan και αποτελεί το alter ego του peugeot 301.Προσωπικά κατέληξα και απόκτησα το chevrolet Aveo 4d 1300 95 ίπποι( φοράει GM κινητήρα όπως και το Αstra )που τόσο σχεδιαστικά όσο και εξοπλιστικά είναι πλουσιότερο σε αυτή την την κατηγορία sedan
soundofvoid συμφωνώ περί ορέξεως μπουγάτσα.
Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα... Απο ποτε η Citroen πιο αξιοπιστη; Η πειρα μου σε γαλλικα αλλα λεει... Οσο για το design... οι γαλλοι παντα προσπαθουν λιγο παραπανω απο το κανονικο αλλα σπανια βγαζουν σχηματα που να αντεχουν στον χρονο. Οσο πιο trendy προσπαθεις να εισαι τοσο πιο ευκολα φαινεται μετα ποια χρονια βγηκες.
Το Astra 4d σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με το citroen c-elysse τόσο σχεδιαστικά όσο και σε επίπεδο εξοπλισμού όπου το c-elysse είναι μακράν φτωχότερο.Το c-elysse ανήκει στην κατηγορία των μικρών οικογενειακών sedan και αποτελεί το alter ego του peugeot 301.Προσωπικά κατέληξα και απόκτησα το chevrolet Aveo 4d 1300 95 ίπποι( φοράει GM κινητήρα όπως και το Αstra )που τόσο σχεδιαστικά όσο και εξοπλιστικά είναι πλουσιότερο σε αυτή την την κατηγορία sedan
Το Astra 4d σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με το citroen c-elysse τόσο σχεδιαστικά όσο και σε επίπεδο εξοπλισμού όπου το c-elysse είναι μακράν φτωχότερο.Το c-elysse ανήκει στην κατηγορία των μικρών οικογενειακών sedan και αποτελεί το alter ego του peugeot 301.Προσωπικά κατέληξα και απόκτησα το chevrolet Aveo 4d 1300 95 ίπποι( φοράει GM κινητήρα όπως και το Αstra )που τόσο σχεδιαστικά όσο και εξοπλιστικά είναι πλουσιότερο σε αυτή την την κατηγορία sedan
Προτιμώ το C-Elysée 1,6 HDi 90. Οι γραμμές του είναι ποιο αρμονικές, επίσης έχω περισσότερο εμπιστοσύνη στην Citroen από ότι στην GM.