Ο 1.600άρης turbo βενζινοκινητήρας του Peugeot 308 GT διαθέτει turbo 2 σταδίων (Twin-Scroll), άμεσο ψεκασμό, μεταβλητό βύθισμα των βαλβίδων εισαγωγής και χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής. Το μοτέρ αυτό το έχουμε συναντήσει ξανά σε γρήγορα μοντέλα της Peugeot, όπως το 208 GTI, ενώ το συναντούμε και στο κουπέ RCZ. Η ονομαστική του ισχύς ανέρχεται σε 205 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή είναι 285 Nm μεταξύ των 1.750 και 4.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο με 6 σχέσεις, που παρέχει ικανοποιητική αίσθηση και ακρίβεια κατά την αλλαγή των σχέσεων. Στην πράξη, ο κινητήρας χαρακτηρίζεται από το πολύ καλό του τράβηγμα από πολύ χαμηλά, την άμεση απόκρισή του στο πάτημα του γκαζιού και την προθυμία του να ανεβάσει στροφές, χωρίς κενά ισχύος. Με το πάτημα του κουμπιού «Sport» του συστήματος Drive Sport, η απόκριση του κινητήρα στο πάτημα του γκαζιού είναι ακόμη πιο άμεση και παράλληλα, ο ήχος αλλάζει και γίνεται πιο «μπάσος», ωθώντας τον οδηγό να πατήσει ακόμη πιο βαθιά το πεντάλ του γκαζιού. Στο πεδίο των μετρήσεών μας, τα νούμερα που «έγραψε» το Peugeot 308 GT είναι γρήγορα, αφού το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,6 δλ., το 60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 5,5 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα με 5η ταχύτητα σε 7,6 δλ. Εάν βέβαια το κιβώτιο είχε λίγο πιο σφιχτή κλιμάκωση, τότε οι επιδόσεις θα ήταν καλύτερες, ωστόσο σε αυτή την περίπτωση θα ανέβαινε ακόμη περισσότερο η κατανάλωση, η οποία κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας κινήθηκε σε γενικά υψηλά επίπεδα (9,0 λτ./100 χλμ.).
ΜΠΟΡΕΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΗ,ΑΛΛΑ ΤΟ 308 GT EINAI KA-TA-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ!
ΑΡΙΣΤΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ,ΑΝΩΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ,ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙ...
ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ,ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΖΑ...
Ναι κύριε Κώστα. 30000 για Peugeot. Αν το λέγατε αυτό για προηγούμενες γενιές αυτοκινήτων της εταιρείας θα συμφωνούσα εν μέρει. Αυτή η γενιά δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα άλλα. Κι η Peugeot αξίζει σαν όνομα πολύ περισσότερα απ'οσα της αναγνωρίζουν.
Φυσικά κι είναι χαμηλοί οι μισθοί μας pano όταν στην Αμερική ο μέσος όρος μισθού για οικογενεια είναι 65000 χιλ.δολάρια και η βενζιναπολύ φτηνή.Οπότε και oι πωλήσεις του peugeot σ αυτα τα λεφτα θα ειναι απογοητευτικες
Ή εμένα μου φαίνονται ακριβά τα καινούργια αυτοκίνητα ή είναι πολύ χαμηλός ο μισθός μου.
30.000 EUROS για ενα Peugeot? Πολλα χρηματα νομιζω για ενα απροσωπο, αχρωμο σχεδιαστικα αυτοκινητο παραγωγης με μετρια ποιοτητα κατασκευης...
ΜΠΟΡΕΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΗ,ΑΛΛΑ ΤΟ 308 GT EINAI KA-TA-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ! ΑΡΙΣΤΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ,ΑΝΩΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ,ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙ... ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ,ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΖΑ...
Ναι κύριε Κώστα. 30000 για Peugeot. Αν το λέγατε αυτό για προηγούμενες γενιές αυτοκινήτων της εταιρείας θα συμφωνούσα εν μέρει. Αυτή η γενιά δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα άλλα. Κι η Peugeot αξίζει σαν όνομα πολύ περισσότερα απ'οσα της αναγνωρίζουν.
Φυσικά κι είναι χαμηλοί οι μισθοί μας pano όταν στην Αμερική ο μέσος όρος μισθού για οικογενεια είναι 65000 χιλ.δολάρια και η βενζιναπολύ φτηνή.Οπότε και oι πωλήσεις του peugeot σ αυτα τα λεφτα θα ειναι απογοητευτικες