Στρίβει γρήγορα και με ασφάλεια το Peugeot 308 GT, εκμεταλλευόμενο το πολύ καλό του πλαίσιο και την καλορυθμισμένη του ανάρτηση.
Στο δρόμο: Σπορ όσο πρέπει και άλλο τόσο άνετο
29.146 Επισκέψεις στο άρθρο
(17/1/2016)
Το Peugeot 308 GT έχει ρυθμιστεί για να προσφέρει σπορ οδικά χαρακτηριστικά, χωρίς όμως να χάνει τα στοιχεία άνεσης και ευκολίας στην οδήγηση, που χαρακτηρίζουν και τις υπόλοιπες εκδόσεις του 308. Έτσι, το αμάξωμα του 308 έχει χαμηλώσει όπως προείπαμε κατά 7 χλστ. εμπρός και κατά 10 χλστ. πίσω, ενώ παράλληλα, η ανάρτηση είναι πιο σφιχτή από 10 έως 20% σε σχέση με αυτή των υπολοίπων εκδόσεων του γαλλικού μικρομεσαίου. Το πακέτο των αλλαγών ολοκληρώνουν οι τροχοί 18 ιντσών με χαμηλοπρόφιλα ελαστικά Michelin Pilot Sport 3, αλλά και τα μεγαλύτερα φρένα. Στην πράξη και με επιλεγμένο το «Sport» στο Drive Select, το Peugeot 308 GT εμφανίζει άκρως σπορτίφ χαρακτηριστικά στον τρόπο που μπορεί να στρίψει σε μια απαιτητική διαδρομή, με το όλο στήσιμό του να φροντίζει ώστε να παραμένει ακλόνητο στην πορεία του και χωρίς απότομες αντιδράσεις υποστροφής ή ακόμη και υπερστροφής, ακόμη και με το ESP απενεργοποιημένο. Πολύ καλή είναι και η αίσθηση, αλλά και η αποτελεσματικότητα των φρένων. Σε πιο καθημερινές συνθήκες, ο οδηγός του 308 θα εκτιμήσει περαιτέρω την ανάρτηση, η οποία δεν δυσανασχετεί και δεν κουράζει κατά το πέρασμα από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Μόνο σε κάποιες βαθύτερες λακκούβες και εγκάρσιες ανωμαλίες οι τροχοί με τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά θα… δυσανασχετήσουν, απαιτώντας λίγο παραπάνω προσοχή στη χάραξη της διαδρομής.
Το κουμπί «Sport» επεμβαίνει σε τιμόνι, γκάζι και ήχο, ώστε να προσδώσει ένα ακόμη πιο σπορ set-up.
ΜΠΟΡΕΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΗ,ΑΛΛΑ ΤΟ 308 GT EINAI KA-TA-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ!
ΑΡΙΣΤΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ,ΑΝΩΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ,ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙ...
ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ,ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΖΑ...
Ναι κύριε Κώστα. 30000 για Peugeot. Αν το λέγατε αυτό για προηγούμενες γενιές αυτοκινήτων της εταιρείας θα συμφωνούσα εν μέρει. Αυτή η γενιά δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα άλλα. Κι η Peugeot αξίζει σαν όνομα πολύ περισσότερα απ'οσα της αναγνωρίζουν.
Φυσικά κι είναι χαμηλοί οι μισθοί μας pano όταν στην Αμερική ο μέσος όρος μισθού για οικογενεια είναι 65000 χιλ.δολάρια και η βενζιναπολύ φτηνή.Οπότε και oι πωλήσεις του peugeot σ αυτα τα λεφτα θα ειναι απογοητευτικες
Ή εμένα μου φαίνονται ακριβά τα καινούργια αυτοκίνητα ή είναι πολύ χαμηλός ο μισθός μου.
30.000 EUROS για ενα Peugeot? Πολλα χρηματα νομιζω για ενα απροσωπο, αχρωμο σχεδιαστικα αυτοκινητο παραγωγης με μετρια ποιοτητα κατασκευης...
ΜΠΟΡΕΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΗ,ΑΛΛΑ ΤΟ 308 GT EINAI KA-TA-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ! ΑΡΙΣΤΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ,ΑΝΩΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ,ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙ... ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ,ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΖΑ...
Ναι κύριε Κώστα. 30000 για Peugeot. Αν το λέγατε αυτό για προηγούμενες γενιές αυτοκινήτων της εταιρείας θα συμφωνούσα εν μέρει. Αυτή η γενιά δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα άλλα. Κι η Peugeot αξίζει σαν όνομα πολύ περισσότερα απ'οσα της αναγνωρίζουν.
Φυσικά κι είναι χαμηλοί οι μισθοί μας pano όταν στην Αμερική ο μέσος όρος μισθού για οικογενεια είναι 65000 χιλ.δολάρια και η βενζιναπολύ φτηνή.Οπότε και oι πωλήσεις του peugeot σ αυτα τα λεφτα θα ειναι απογοητευτικες