
Ατμόσφαιρα που προβάλει τον σπορτίφ χαρακτήρα της έκδοσης, μαζί με έξτρα στοιχεία πολυτέλειας, για το εσωτερικό του Peugeot 308 GT.
Εσωτερικό-Χώροι: Σπορ ατμόσφαιρα, με δόσεις πολυτέλειας
To εσωτερικό του Peugeot 308 GT προβάλει έναν πιο σπορ και παράλληλα, πιο πολυτελή χαρακτήρα, σε σχέση με αυτό τον «απλών» εκδόσεων του μοντέλου. Έτσι, τα καθίσματα αλλάζουν και αποκτούν πιο σπορ σχεδίαση, παρέχοντας βελτιωμένη στήριξη του σώματος, χωρίς παράλληλα να χάνουν σε άνεση. Επιπλέον αυτού, επενδύονται με δέρμα αλκαντάρα και φέρουν κόκκινες διακοσμητικές ραφές, αναβαθμίζοντας περαιτέρω το εσωτερικό. Αντίστοιχο είναι και το μοτίβο των υπόλοιπων επενδύσεων, π.χ. στα πλαϊνά των θυρών, ενώ και το τιμόνι φέρει σπορ κόκκινες ραφές με δερμάτινη επένδυση, έχει μικρές διαστάσεις και παράλληλα στο κάτω τμήμα του έχει το λογότυπο «GT». Σημαντικό στοιχείο του 308 GT αποτελεί και το γεγονός ότι συνοδεύεται από την κορυφαία επιλογή συστήματος infotainment SMEG+, με μεγάλη οθόνη αφής 9,7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό και πολλά υπομενού που επιβαρύνουν μεν την εργονομία, όμως είναι σίγουρο ότι οι οπαδοί του high-tech θα τη λατρέψουν! Πλήρης και ευανάγνωστος είναι και ο πίνακας οργάνων, ο οποίος στην επιλογή «Sport» του συστήματος Driver Sport, κοκκινίζει και αποκτά νέες ψηφιακές ενδείξεις (Power, Boost, Torque), ώστε να συμβάλει περαιτέρω στη δημιουργία μια πιο σπορτίφ ατμόσφαιρας. Στο ποιοτικό κομμάτι, τα πάντα είναι καλοφτιαγμένα, χωρίς ενοχλητικούς τριγμούς και με άκρως στιβαρή συναρμογή. Αντίστοιχα, από το 308 GT δεν λείπει η πρακτικότητα, αφού υπάρχουν αρκετές –και ιδιαίτερα βαθιές– θήκες για μικροαντικείμενα στο κομμάτι της κονσόλας μεταξύ των καθισμάτων, στα πλαϊνά των θυρών, αλλά και μπροστά από το συνοδηγό.
Καλοί χώροι επιβατών-Μεγάλο πορτ-μπαγκάζ
Το 308 GT διατηρεί τους καλούς χώρους για τους επιβάτες του που προσφέρει και το «απλό» 308. Έτσι, το διαθέσιμο πλάτος στο πίσω κάθισμα είναι αρκετό, ενώ και ο αέρας για τα κεφάλια των πίσω επιβατών δίνει τη δυνατότητα ακόμη και σε άτομα με ύψος άνω του μέσου να βρουν θέση. Ο χώρος για τα γόνατα είναι επίσης καλός, ωστόσο πιο ψηλοί επιβάτες θα χρειαστούν το κάτι παραπάνω. Όμως, το γεγονός αυτό έχει βοηθήσει στην ύπαρξη ενός μεγάλου χώρου αποσκευών, που έχει ωφέλιμο όγκο 420 λτ..

Ο πίνακας οργάνων κοκκινίζει όταν ο οδηγός επιλέξει το «Sport» στο πρόγραμμα Driver Sport, δίνοντας ένα έξτρα σπορτίφ στοιχείο.
Ή εμένα μου φαίνονται ακριβά τα καινούργια αυτοκίνητα ή είναι πολύ χαμηλός ο μισθός μου.
30.000 EUROS για ενα Peugeot? Πολλα χρηματα νομιζω για ενα απροσωπο, αχρωμο σχεδιαστικα αυτοκινητο παραγωγης με μετρια ποιοτητα κατασκευης...
ΜΠΟΡΕΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΗ,ΑΛΛΑ ΤΟ 308 GT EINAI KA-TA-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ! ΑΡΙΣΤΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ,ΑΝΩΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ,ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙ... ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ,ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΖΑ...
Ναι κύριε Κώστα. 30000 για Peugeot. Αν το λέγατε αυτό για προηγούμενες γενιές αυτοκινήτων της εταιρείας θα συμφωνούσα εν μέρει. Αυτή η γενιά δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα άλλα. Κι η Peugeot αξίζει σαν όνομα πολύ περισσότερα απ'οσα της αναγνωρίζουν.
Φυσικά κι είναι χαμηλοί οι μισθοί μας pano όταν στην Αμερική ο μέσος όρος μισθού για οικογενεια είναι 65000 χιλ.δολάρια και η βενζιναπολύ φτηνή.Οπότε και oι πωλήσεις του peugeot σ αυτα τα λεφτα θα ειναι απογοητευτικες