Στην καλή άσφαλτο, το 308 GTi «κεντάει» και γρήγορα εμπιστεύεσαι
το τρίπτυχο πλαίσιο – ανάρτηση – τιμόνι για να διαγράψεις με ευκολία κάθε είδους καμπή.
Στο δρόμο: Πραγματικό GTi
22.882 Επισκέψεις στο άρθρο (18/7/2016)
Η πρώτη μας επαφή με το 308 GTi έγινε μέσα στην πίστα των Mεγάρων, όπου η σφιχτή ανάρτηση, το μπλοκέ εμπρός διαφορικό, τα επικά φρένα και τα 272 άλογα μας επέτρεψαν να κυνηγήσουμε εξαιρετικούς χρόνους. Σε πραγματικές συνθήκες η εικόνα είναι ανάλογη, αρκεί το οδόστρωμα να μην είναι «σαπούνι». Σε αυτή την περίπτωση το 308 GTi δείχνει να δυσκολεύεται να βάλει τη δύναμη κάτω και έχει σαφώς την τάση να υποστρέφει με ευκολία. Αντίθετα, στην καλή άσφαλτο «κεντάει» και γρήγορα εμπιστεύεσαι το τρίπτυχο πλαίσιο – ανάρτηση – τιμόνι για να διαγράψεις με ευκολία κάθε είδους καμπή. Αρωγοί, η μικρή κλίση, το παιχνιδιάρικο και «ζωντανό» πίσω μέρος, το μεστό σε αίσθηση τιμόνι και τα μαλακά Michelin Pilot Super Sport σε διάσταση 235/35 R19. Το σύνολο σίγουρα άξιζε έναν καλύτερο επιλογέα ταχυτήτων, με μικρότερες διαδρομές και πιο πωρωτικό κούμπωμα, καθώς και μια πιο επιθετική θέση οδήγησης, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με την ικανότητα του γρανιτένιου πλαισίου και των καλοκουρδισμένων αναρτήσεων. Οι τελευταίες ναι μεν είναι σφιχτές και σε συνδυασμό με τους 19άρηδες τροχούς ενίοτε σκληρές σε απόσβεση, αλλά σε καμία περίπτωση δεν εμφανίζουν «ξερές» αντιδράσεις και θορύβους συμβάλλοντας με τη σειρά τους σε μια υψηλή ποιότητα κύλισης.
...και κάπου εδώ όλοι θα ξεσηκωθούν κ θα πουν 39.000 για Peugeot;!;! Γενικά τα 39 χιλιάρικα είναι εξωπραγματικό νούμερο τη σήμερον ημέρα κ η ελληνική αντιπροσωπεία πρέπει να...'βοηθήσει' λιγάκι προς αυτήν την κατέυθυνση. Αλλά η αλήθεια είναι οτι το αυτοκίνητο που θα πάρει ο ιδιοκτήτης του το ζηλεύω. Απίστευτο στήσιμο, λιτό, όμορφο, κινητήρας διαμάντι. Έκανα test drive όταν βρέθηκα στο εξωτερικό κ πραγματικά εντυπωσιάστηκα. Χωρίς να είναι ξερό στις αντιδράσεις του είναι πολύ κοντά στον ιδανικό συνδυασμό ταξιδιάρικου κι 'απόλυτου όπλου' για τα δεδομένα ενος πεντάθυρου οικογενειακού φυσικά...
Έχω 7 χρόνια ένα Peugeot 307 1400cc 75hp.Το αγόρασα μεταχειρισμένο παρά τις προτροπές πολλών ("μην πάρεις Γαλλικό εχουν πρόβλημα με τα ηλεκτρικά") και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Σε 7 χρόνια έχω κάνει 120.000χλμ.Φυσικά και θα αγόραζα ξανά Peugeot και το 308 σε όλες τις εκδόσεις του είναι εξαιρετικό.Φυσικά το GTI καλύτερο απ΄όλα.Η τιμή δεν είναι τόσο υψηλή όσο φαίνεται με την πρώτη ανάγνωση.
...και κάπου εδώ όλοι θα ξεσηκωθούν κ θα πουν 39.000 για Peugeot;!;! Γενικά τα 39 χιλιάρικα είναι εξωπραγματικό νούμερο τη σήμερον ημέρα κ η ελληνική αντιπροσωπεία πρέπει να...'βοηθήσει' λιγάκι προς αυτήν την κατέυθυνση. Αλλά η αλήθεια είναι οτι το αυτοκίνητο που θα πάρει ο ιδιοκτήτης του το ζηλεύω. Απίστευτο στήσιμο, λιτό, όμορφο, κινητήρας διαμάντι. Έκανα test drive όταν βρέθηκα στο εξωτερικό κ πραγματικά εντυπωσιάστηκα. Χωρίς να είναι ξερό στις αντιδράσεις του είναι πολύ κοντά στον ιδανικό συνδυασμό ταξιδιάρικου κι 'απόλυτου όπλου' για τα δεδομένα ενος πεντάθυρου οικογενειακού φυσικά...
Έχω 7 χρόνια ένα Peugeot 307 1400cc 75hp.Το αγόρασα μεταχειρισμένο παρά τις προτροπές πολλών ("μην πάρεις Γαλλικό εχουν πρόβλημα με τα ηλεκτρικά") και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Σε 7 χρόνια έχω κάνει 120.000χλμ.Φυσικά και θα αγόραζα ξανά Peugeot και το 308 σε όλες τις εκδόσεις του είναι εξαιρετικό.Φυσικά το GTI καλύτερο απ΄όλα.Η τιμή δεν είναι τόσο υψηλή όσο φαίνεται με την πρώτη ανάγνωση.
Καλα πάμε 40χιλιαρικα το πεζω 70το χοντα το civic Type r μη σπρώχνεστεενας_ενας