+ Κινητήρας-επιδόσεις, ποιότητα και στιβαρότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά και κράτημα, κλιμάκωση κιβωτίου, αίσθηση και ακρίβεια τιμονιού, φρένα
- Τιμή, επιλογέας κιβωτίου, ιδιότυπη διχρωμία
Το 308 GTi ήρθε εξελιγμένο από την Peugeot Sport για να συνεχίσει με εμφατικό τρόπο την παράδοση της γαλλικής φίρμας στην κατασκευή οδηγικών βομβών, όπως οι κορυφαίες εκδόσεις των πάλαι ποτέ 205, 106 και 306. Κύριο εφόδιο του 308 GTi είναι τα 272 άλογα, τα οποία όμως δεν προέρχονται από κάποιον 2λιτρο κινητήρα, αλλά από μόλις 1.600 κυβικά! Οι διαθέσεις του 308 GTi είναι έκδηλες από λεπτομέρειες, όπως οι μεγάλες εισαγωγές αέρα μπροστά, οι πανέμορφοι τροχοί των 19 ιντσών, ο ψευδοδιαχύτης και οι διπλές παχυλές εξατμίσεις και οι κόκκινες δαγκάνες (4πίστονες μπροστά) των θεόρατων δισκόφρενων. Ιδιαίτερα ξεχωριστό κάνει το 308 GTi η ιδιότυπη διχρωμία, όπου τα εμπρός του αμαξώματος είναι κόκκινα και το υπόλοιπο προς τα πίσω μαύρο! Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα φυσικά…
Φορολογικά προσιτό, αλλά με 38.400 ευρώ
Χωρίς αμφιβολία ο χαμηλός κυβισμός των 1.600 κυβικών αποτελεί ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του 2λιτρου ανταγωνισμού, με παραπλήσια μάλιστα απόδοση κινητήρα! Ωστόσο η τιμή του είναι αρκετά υψηλή (38.400 ευρώ) με το πακέτο εξοπλισμού που συνοδεύει το Peugeot 308 GTi, το οποίο είναι κάτι παραπάνω από πλήρες, τόσο σχετικά με την άνεση, όσο και με την ασφάλεια των επιβατών.
...και κάπου εδώ όλοι θα ξεσηκωθούν κ θα πουν 39.000 για Peugeot;!;! Γενικά τα 39 χιλιάρικα είναι εξωπραγματικό νούμερο τη σήμερον ημέρα κ η ελληνική αντιπροσωπεία πρέπει να...'βοηθήσει' λιγάκι προς αυτήν την κατέυθυνση. Αλλά η αλήθεια είναι οτι το αυτοκίνητο που θα πάρει ο ιδιοκτήτης του το ζηλεύω. Απίστευτο στήσιμο, λιτό, όμορφο, κινητήρας διαμάντι. Έκανα test drive όταν βρέθηκα στο εξωτερικό κ πραγματικά εντυπωσιάστηκα. Χωρίς να είναι ξερό στις αντιδράσεις του είναι πολύ κοντά στον ιδανικό συνδυασμό ταξιδιάρικου κι 'απόλυτου όπλου' για τα δεδομένα ενος πεντάθυρου οικογενειακού φυσικά...
Έχω 7 χρόνια ένα Peugeot 307 1400cc 75hp.Το αγόρασα μεταχειρισμένο παρά τις προτροπές πολλών ("μην πάρεις Γαλλικό εχουν πρόβλημα με τα ηλεκτρικά") και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Σε 7 χρόνια έχω κάνει 120.000χλμ.Φυσικά και θα αγόραζα ξανά Peugeot και το 308 σε όλες τις εκδόσεις του είναι εξαιρετικό.Φυσικά το GTI καλύτερο απ΄όλα.Η τιμή δεν είναι τόσο υψηλή όσο φαίνεται με την πρώτη ανάγνωση.
...και κάπου εδώ όλοι θα ξεσηκωθούν κ θα πουν 39.000 για Peugeot;!;! Γενικά τα 39 χιλιάρικα είναι εξωπραγματικό νούμερο τη σήμερον ημέρα κ η ελληνική αντιπροσωπεία πρέπει να...'βοηθήσει' λιγάκι προς αυτήν την κατέυθυνση. Αλλά η αλήθεια είναι οτι το αυτοκίνητο που θα πάρει ο ιδιοκτήτης του το ζηλεύω. Απίστευτο στήσιμο, λιτό, όμορφο, κινητήρας διαμάντι. Έκανα test drive όταν βρέθηκα στο εξωτερικό κ πραγματικά εντυπωσιάστηκα. Χωρίς να είναι ξερό στις αντιδράσεις του είναι πολύ κοντά στον ιδανικό συνδυασμό ταξιδιάρικου κι 'απόλυτου όπλου' για τα δεδομένα ενος πεντάθυρου οικογενειακού φυσικά...
Έχω 7 χρόνια ένα Peugeot 307 1400cc 75hp.Το αγόρασα μεταχειρισμένο παρά τις προτροπές πολλών ("μην πάρεις Γαλλικό εχουν πρόβλημα με τα ηλεκτρικά") και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Σε 7 χρόνια έχω κάνει 120.000χλμ.Φυσικά και θα αγόραζα ξανά Peugeot και το 308 σε όλες τις εκδόσεις του είναι εξαιρετικό.Φυσικά το GTI καλύτερο απ΄όλα.Η τιμή δεν είναι τόσο υψηλή όσο φαίνεται με την πρώτη ανάγνωση.
Καλα πάμε 40χιλιαρικα το πεζω 70το χοντα το civic Type r μη σπρώχνεστεενας_ενας