Ισχυρός και εναρμονισμένος σύμφωνα με τον GT χαρακτήρα του, είναι ο δίλιτρος TSI κινητήρας του Scirocco GTS.
Κινητήρας-Κιβώτιο: Συνδυασμός που «σκοτώνει»
25.021 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/2/2017
Κάτω από το καπό της έκδοσης GTS του Scirocco συναντούμε τον γνώριμο 2λιτρο κινητήρα βενζίνης TSI της Volkswagen με την απόδοσή του να ανέρχεται στους 220 ίππους με την ροπή των 350 Nm να είναι διαθέσιμη από τις 1.750 σ.α.λ. με την καμπύλη ροπής να είναι σταθερή μέχρι και τις 4.400 σ.α.λ. Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός παρουσιάζει θετικό τράβηγμα από χαμηλά με αυξημένα αποθέματα ροπής στο μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας του, ενώ ο συνδυασμός του προαιρετικά με το 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της εταιρείας, του χαρίζει επιπλέον δυναμικά χαρακτηριστικά. Ο ήχος πάντως είναι πιο ήπιος από άλλες αντίστοιχες προτάσεις της εταιρείας, σημειώνοντας τον πολιτισμένο του χαρακτήρα. Οσον αφορά στην κατανάλωση, εκείνη όσο εύκολα μπορεί να κρατηθεί στα 9,2 με 9,5 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες άλλο τόσο εύκολα μπορεί να ξεπεράσει τα 13 λτ./100 χλμ. σε γρήγορες μετακινήσεις.
Ρε γερμανοτσολια έλεος με τους κουβάδες σου πια. 9 χρονια μετά ουδεμία αίσθηση δεν εκανε ποτέ του αυτο το πραμα ουτε στις απλές του ουτε στις "ειδικές" του εκδόσεις και όσοι το πήραν το σκυλομετανιωσαν
Το Mazda 3 MPS του 2006 ηταν 2300 κυβικα και με 260+ αλογα και εκαιγε το ιδιο με το 2λιτρο Τσιροτο με τα 220 αλογα και ειχε και την ιδια τιμη με φουλ εξτρα εξοπλισμο και 5πορτο και μεγαλυτερο και με μπλοκε διαφορικο! Οκ οσον αφορα την τιμη μας εχει συνηθισει το γκρουπ στις υπερτιμολογησεις αλλα οσον αφορα τον κινητηρα "εντυπωσιαστηκα"! Μιλαμε για "τεχνολογια αιχμης"! χαχαχα
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΓΙΑ 2 ΤΟ ΠΟΛΥ 3 ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ, ΣΧΕΔΙΑΣΗ STAR- TRECK, ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ............... Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ, Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ, ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ, ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ, Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ, ΠΑΡΤΕ TOYOTA ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΚΑΙ HUYNDAI ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΕΙΣΤΕ ΜΠΡΟΥΚΛΗΔΕΣ ΟΛΟΙ, ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ DESIGN ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΑΥΤΟΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΤΣΑΜΠΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ CARS ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ, ΕΠΙΣΗΣ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝ ΟΧΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ CARS ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ................ ΜΙΛΑΝΕ ΡΕ ΠΟΥ..ΤΗ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΓΙΑ ΤΟ SCIROCCO, ΕΛΕΟΣ ΓΙΔΙΑ Ε ΓΙΔΙΑ, ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.
Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση για τα παρακάτω: 1000 φορές το OPC της Opel, πολύ πιο ωραίο...όσον αφορά τα φρένα που το ακινητοποιούν από τα 100 km/Η σε 37,3 μέτρα, υπενθυμίζω ότι το Astra χρειάζεται μόλις 30 μέτρα ( τεχνολογία έκδοσης 2015 ) όχι εν έτη 2017 που διαφημίζει το Scirocco λες και έκανε κάνα επίτευγμα 37,3 μέτρα.....
Εκπληκτικο ντιζαιν,9 χρονια μετα το λανσαρισμα και είναι ακομα το ομορφοτερο hatch!
Αυτό για καποιους που μας λενε ποσο βαρετα και ασχημα ειναι τα vw ενω οι φτηνοκουβαδες τα τουοτα ειναι η επιτομη της ομορφιας!
Ρε γερμανοτσολια έλεος με τους κουβάδες σου πια. 9 χρονια μετά ουδεμία αίσθηση δεν εκανε ποτέ του αυτο το πραμα ουτε στις απλές του ουτε στις "ειδικές" του εκδόσεις και όσοι το πήραν το σκυλομετανιωσαν
Το Mazda 3 MPS του 2006 ηταν 2300 κυβικα και με 260+ αλογα και εκαιγε το ιδιο με το 2λιτρο Τσιροτο με τα 220 αλογα και ειχε και την ιδια τιμη με φουλ εξτρα εξοπλισμο και 5πορτο και μεγαλυτερο και με μπλοκε διαφορικο! Οκ οσον αφορα την τιμη μας εχει συνηθισει το γκρουπ στις υπερτιμολογησεις αλλα οσον αφορα τον κινητηρα "εντυπωσιαστηκα"! Μιλαμε για "τεχνολογια αιχμης"! χαχαχα
Ε, όχι και design αυτός ο βάτραχος το σιροκο, μα καλά για κουπέ πήγαιναν και τους βγήκε αυτό το έκτρωμα;
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΓΙΑ 2 ΤΟ ΠΟΛΥ 3 ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ, ΣΧΕΔΙΑΣΗ STAR- TRECK, ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ............... Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ, Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ, ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ, ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ, Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ, ΠΑΡΤΕ TOYOTA ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΚΑΙ HUYNDAI ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΕΙΣΤΕ ΜΠΡΟΥΚΛΗΔΕΣ ΟΛΟΙ, ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ DESIGN ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΑΥΤΟΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΤΣΑΜΠΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ CARS ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ, ΕΠΙΣΗΣ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝ ΟΧΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ CARS ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ................ ΜΙΛΑΝΕ ΡΕ ΠΟΥ..ΤΗ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΓΙΑ ΤΟ SCIROCCO, ΕΛΕΟΣ ΓΙΔΙΑ Ε ΓΙΔΙΑ, ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.
Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση για τα παρακάτω: 1000 φορές το OPC της Opel, πολύ πιο ωραίο...όσον αφορά τα φρένα που το ακινητοποιούν από τα 100 km/Η σε 37,3 μέτρα, υπενθυμίζω ότι το Astra χρειάζεται μόλις 30 μέτρα ( τεχνολογία έκδοσης 2015 ) όχι εν έτη 2017 που διαφημίζει το Scirocco λες και έκανε κάνα επίτευγμα 37,3 μέτρα.....
Εκπληκτικο ντιζαιν,9 χρονια μετα το λανσαρισμα και είναι ακομα το ομορφοτερο hatch! Αυτό για καποιους που μας λενε ποσο βαρετα και ασχημα ειναι τα vw ενω οι φτηνοκουβαδες τα τουοτα ειναι η επιτομη της ομορφιας!