Γρήγορο και αποτελεσματικό ως γνήσιο GT
είναι το Scirocco GTS στο δρόμο με την οδηγική αίσθηση ωστόσο να είναι ξεπερασμένη.
Oδική συμπεριφορά: Και πάλι GT
28.749 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2017)
Στο δρόμο και αυτή η έκδοση του Scirocco παρουσιάζει ένα πολιτισμένο GT χαρακτήρα και παρά την αυξημένη απόδοσή του αλλά και την στάνταρ ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτησή του (DCC), η συμπεριφορά του δεν αποκτά σκληροπυρηνική υπόσταση. ΑντΆ αυτού το Scirocco θα κινηθεί σβέλτα και αποτελεσματικά επιδεικνύοντας καλή απορροφητικότητα ακόμα και στην ρύθμιση Sport της ανάρτησης (ακόμα καλύτερα στην Normal), ενώ στο όριο έχει την τάση να υποστρέψει χωρίς ωστόσο να εκδηλώνεται η υποστροφή. Εκεί και ενώ το πίσω μέρος έχει την τάση να ελαφραίνει, τελικά ποτέ δεν μπαίνει στο παιχνίδι ουσιαστικά, με το Scirocco έτσι να στρίβει γρήγορα και ουδέτερα χωρίς να προβληματίζει αλλά και χωρίς να δίνει κάτι παραπάνω στον οδηγό του. Το τιμόνι έχει υπέρ το δέον βαριά αίσθηση και δεν είναι ιδιαίτερα γρήγορο, ενώ τα φρένα το ακινητοποιούν από τα 100 χλμ./ώρα σε 37,3 μέτρα.
Ρε γερμανοτσολια έλεος με τους κουβάδες σου πια. 9 χρονια μετά ουδεμία αίσθηση δεν εκανε ποτέ του αυτο το πραμα ουτε στις απλές του ουτε στις "ειδικές" του εκδόσεις και όσοι το πήραν το σκυλομετανιωσαν
Το Mazda 3 MPS του 2006 ηταν 2300 κυβικα και με 260+ αλογα και εκαιγε το ιδιο με το 2λιτρο Τσιροτο με τα 220 αλογα και ειχε και την ιδια τιμη με φουλ εξτρα εξοπλισμο και 5πορτο και μεγαλυτερο και με μπλοκε διαφορικο! Οκ οσον αφορα την τιμη μας εχει συνηθισει το γκρουπ στις υπερτιμολογησεις αλλα οσον αφορα τον κινητηρα "εντυπωσιαστηκα"! Μιλαμε για "τεχνολογια αιχμης"! χαχαχα
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΓΙΑ 2 ΤΟ ΠΟΛΥ 3 ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ, ΣΧΕΔΙΑΣΗ STAR- TRECK, ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ............... Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ, Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ, ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ, ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ, Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ, ΠΑΡΤΕ TOYOTA ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΚΑΙ HUYNDAI ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΕΙΣΤΕ ΜΠΡΟΥΚΛΗΔΕΣ ΟΛΟΙ, ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ DESIGN ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΑΥΤΟΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΤΣΑΜΠΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ CARS ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ, ΕΠΙΣΗΣ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝ ΟΧΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ CARS ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ................ ΜΙΛΑΝΕ ΡΕ ΠΟΥ..ΤΗ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΓΙΑ ΤΟ SCIROCCO, ΕΛΕΟΣ ΓΙΔΙΑ Ε ΓΙΔΙΑ, ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.
Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση για τα παρακάτω: 1000 φορές το OPC της Opel, πολύ πιο ωραίο...όσον αφορά τα φρένα που το ακινητοποιούν από τα 100 km/Η σε 37,3 μέτρα, υπενθυμίζω ότι το Astra χρειάζεται μόλις 30 μέτρα ( τεχνολογία έκδοσης 2015 ) όχι εν έτη 2017 που διαφημίζει το Scirocco λες και έκανε κάνα επίτευγμα 37,3 μέτρα.....
Εκπληκτικο ντιζαιν,9 χρονια μετα το λανσαρισμα και είναι ακομα το ομορφοτερο hatch!
Αυτό για καποιους που μας λενε ποσο βαρετα και ασχημα ειναι τα vw ενω οι φτηνοκουβαδες τα τουοτα ειναι η επιτομη της ομορφιας!
Ρε γερμανοτσολια έλεος με τους κουβάδες σου πια. 9 χρονια μετά ουδεμία αίσθηση δεν εκανε ποτέ του αυτο το πραμα ουτε στις απλές του ουτε στις "ειδικές" του εκδόσεις και όσοι το πήραν το σκυλομετανιωσαν
Το Mazda 3 MPS του 2006 ηταν 2300 κυβικα και με 260+ αλογα και εκαιγε το ιδιο με το 2λιτρο Τσιροτο με τα 220 αλογα και ειχε και την ιδια τιμη με φουλ εξτρα εξοπλισμο και 5πορτο και μεγαλυτερο και με μπλοκε διαφορικο! Οκ οσον αφορα την τιμη μας εχει συνηθισει το γκρουπ στις υπερτιμολογησεις αλλα οσον αφορα τον κινητηρα "εντυπωσιαστηκα"! Μιλαμε για "τεχνολογια αιχμης"! χαχαχα
Ε, όχι και design αυτός ο βάτραχος το σιροκο, μα καλά για κουπέ πήγαιναν και τους βγήκε αυτό το έκτρωμα;
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΓΙΑ 2 ΤΟ ΠΟΛΥ 3 ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ, ΣΧΕΔΙΑΣΗ STAR- TRECK, ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ............... Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ, Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ, ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ, ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ, Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ, ΠΑΡΤΕ TOYOTA ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΚΑΙ HUYNDAI ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΕΙΣΤΕ ΜΠΡΟΥΚΛΗΔΕΣ ΟΛΟΙ, ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ DESIGN ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΑΥΤΟΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΤΣΑΜΠΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ CARS ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ, ΕΠΙΣΗΣ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝ ΟΧΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ CARS ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ................ ΜΙΛΑΝΕ ΡΕ ΠΟΥ..ΤΗ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΓΙΑ ΤΟ SCIROCCO, ΕΛΕΟΣ ΓΙΔΙΑ Ε ΓΙΔΙΑ, ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.
Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση για τα παρακάτω: 1000 φορές το OPC της Opel, πολύ πιο ωραίο...όσον αφορά τα φρένα που το ακινητοποιούν από τα 100 km/Η σε 37,3 μέτρα, υπενθυμίζω ότι το Astra χρειάζεται μόλις 30 μέτρα ( τεχνολογία έκδοσης 2015 ) όχι εν έτη 2017 που διαφημίζει το Scirocco λες και έκανε κάνα επίτευγμα 37,3 μέτρα.....
Εκπληκτικο ντιζαιν,9 χρονια μετα το λανσαρισμα και είναι ακομα το ομορφοτερο hatch! Αυτό για καποιους που μας λενε ποσο βαρετα και ασχημα ειναι τα vw ενω οι φτηνοκουβαδες τα τουοτα ειναι η επιτομη της ομορφιας!