Το Scirocco εκφράζει πιο σπορ χαρακτήρα στην έκδοση GTS, μέσω των αρκετών στοιχείων που εκείνη διαθέτει. H ποιότητα παραμένει στα γνωστά πολύ καλά επίπεδα, ενώ και οι χώροι είναι αμετάβλητοι.
Εσωτερικό: Σπορ διάκοσμος σε ένα γνώριμο εσωτερικό
28.746 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2017)
Το εσωτερικό της έκδοσης GTS προβάλλει ένα σπορτίφ ύφος σχεδιαστικά με τον διάκοσμο να είναι γνώριμος αλλά και ευχάριστος. Oι «πινελιές» αυτής της έκδοσης αφορούν στην μαύρη επένδυση της οροφής, τις διακοσμητικές λεπτομέρειες σε «Piano Black» στην κεντρική κονσόλα και τα οργανάκια (θερμοκρασία λαδιού, χρονόμετρο και πίεση turbo) στο ταμπλό. Τα λογότυπα GTS στα μαρσπιέ, τα αλουμινένια πεντάλ, οι κόκκινες ραφές του τιμονιού των καθισμάτων και του επιλογέα με το πάνω μέρος του να έχει σχήμα μπάλας του γκόλφ, όπως και οι κόκκινες ζώνες ασφαλείας, συμπληρώνουν τον ξεχωριστό χαρακτήρα αυτής της έκδοσης. Η ποιότητα εξακολουθεί και είναι πολύ καλή, ενώ οι χώροι παραμένουν περιορισμένοι για τα κεφάλια άνω του μέσου ύψους επιβατών στα 2 πίσω ανεξάρτητα καθίσματα. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 292 λίτρων και αν και διαθέτει μικρό άνοιγμα είναι βαθύς.
Ομορφα και με καλή πλευρική στήριξη είναι τα μπάκετ καθίσματα της έκδοσης GTS, ακολουθώντας αισθητικά τον χρωματισμό του αμαξώματος.
Ρε γερμανοτσολια έλεος με τους κουβάδες σου πια. 9 χρονια μετά ουδεμία αίσθηση δεν εκανε ποτέ του αυτο το πραμα ουτε στις απλές του ουτε στις "ειδικές" του εκδόσεις και όσοι το πήραν το σκυλομετανιωσαν
Το Mazda 3 MPS του 2006 ηταν 2300 κυβικα και με 260+ αλογα και εκαιγε το ιδιο με το 2λιτρο Τσιροτο με τα 220 αλογα και ειχε και την ιδια τιμη με φουλ εξτρα εξοπλισμο και 5πορτο και μεγαλυτερο και με μπλοκε διαφορικο! Οκ οσον αφορα την τιμη μας εχει συνηθισει το γκρουπ στις υπερτιμολογησεις αλλα οσον αφορα τον κινητηρα "εντυπωσιαστηκα"! Μιλαμε για "τεχνολογια αιχμης"! χαχαχα
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΓΙΑ 2 ΤΟ ΠΟΛΥ 3 ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ, ΣΧΕΔΙΑΣΗ STAR- TRECK, ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ............... Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ, Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ, ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ, ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ, Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ, ΠΑΡΤΕ TOYOTA ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΚΑΙ HUYNDAI ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΕΙΣΤΕ ΜΠΡΟΥΚΛΗΔΕΣ ΟΛΟΙ, ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ DESIGN ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΑΥΤΟΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΤΣΑΜΠΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ CARS ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ, ΕΠΙΣΗΣ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝ ΟΧΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ CARS ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ................ ΜΙΛΑΝΕ ΡΕ ΠΟΥ..ΤΗ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΓΙΑ ΤΟ SCIROCCO, ΕΛΕΟΣ ΓΙΔΙΑ Ε ΓΙΔΙΑ, ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.
Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση για τα παρακάτω: 1000 φορές το OPC της Opel, πολύ πιο ωραίο...όσον αφορά τα φρένα που το ακινητοποιούν από τα 100 km/Η σε 37,3 μέτρα, υπενθυμίζω ότι το Astra χρειάζεται μόλις 30 μέτρα ( τεχνολογία έκδοσης 2015 ) όχι εν έτη 2017 που διαφημίζει το Scirocco λες και έκανε κάνα επίτευγμα 37,3 μέτρα.....
Εκπληκτικο ντιζαιν,9 χρονια μετα το λανσαρισμα και είναι ακομα το ομορφοτερο hatch!
Αυτό για καποιους που μας λενε ποσο βαρετα και ασχημα ειναι τα vw ενω οι φτηνοκουβαδες τα τουοτα ειναι η επιτομη της ομορφιας!
Ρε γερμανοτσολια έλεος με τους κουβάδες σου πια. 9 χρονια μετά ουδεμία αίσθηση δεν εκανε ποτέ του αυτο το πραμα ουτε στις απλές του ουτε στις "ειδικές" του εκδόσεις και όσοι το πήραν το σκυλομετανιωσαν
Το Mazda 3 MPS του 2006 ηταν 2300 κυβικα και με 260+ αλογα και εκαιγε το ιδιο με το 2λιτρο Τσιροτο με τα 220 αλογα και ειχε και την ιδια τιμη με φουλ εξτρα εξοπλισμο και 5πορτο και μεγαλυτερο και με μπλοκε διαφορικο! Οκ οσον αφορα την τιμη μας εχει συνηθισει το γκρουπ στις υπερτιμολογησεις αλλα οσον αφορα τον κινητηρα "εντυπωσιαστηκα"! Μιλαμε για "τεχνολογια αιχμης"! χαχαχα
Ε, όχι και design αυτός ο βάτραχος το σιροκο, μα καλά για κουπέ πήγαιναν και τους βγήκε αυτό το έκτρωμα;
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΓΙΑ 2 ΤΟ ΠΟΛΥ 3 ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ, ΣΧΕΔΙΑΣΗ STAR- TRECK, ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ............... Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ, Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ, ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ, ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ, Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ, ΠΑΡΤΕ TOYOTA ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΚΑΙ HUYNDAI ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΕΙΣΤΕ ΜΠΡΟΥΚΛΗΔΕΣ ΟΛΟΙ, ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ DESIGN ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΑΥΤΟΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΤΣΑΜΠΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ CARS ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ, ΕΠΙΣΗΣ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝ ΟΧΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ CARS ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ................ ΜΙΛΑΝΕ ΡΕ ΠΟΥ..ΤΗ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΓΙΑ ΤΟ SCIROCCO, ΕΛΕΟΣ ΓΙΔΙΑ Ε ΓΙΔΙΑ, ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.
Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση για τα παρακάτω: 1000 φορές το OPC της Opel, πολύ πιο ωραίο...όσον αφορά τα φρένα που το ακινητοποιούν από τα 100 km/Η σε 37,3 μέτρα, υπενθυμίζω ότι το Astra χρειάζεται μόλις 30 μέτρα ( τεχνολογία έκδοσης 2015 ) όχι εν έτη 2017 που διαφημίζει το Scirocco λες και έκανε κάνα επίτευγμα 37,3 μέτρα.....
Εκπληκτικο ντιζαιν,9 χρονια μετα το λανσαρισμα και είναι ακομα το ομορφοτερο hatch! Αυτό για καποιους που μας λενε ποσο βαρετα και ασχημα ειναι τα vw ενω οι φτηνοκουβαδες τα τουοτα ειναι η επιτομη της ομορφιας!