
Επέκταση εγγύησης: Θα την πλήρωνες, αν δε σκοπεύεις να το κρατήσεις χρόνια;
Το καλό με την επέκτασης εγγύησης είναι ότι προσθέτει χρόνια σιγουριάς, με το αζημίωτο. 
Από τη στιγμή που κάποιες εγγυήσεις φτάνουν τα 8 χρόνια, η κάλυψη περνάει και στον επόμενο. 
Προκειμένου να κρατήσεις την εγγύηση εκτός από την επέκταση, πρέπει να πληρώνεις συντήρηση σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. 
Επέκταση & συντήρηση στο δίκτυο αυξάνουν τελικά τη μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου.
Το καλό με την επέκτασης εγγύησης είναι ότι προσθέτει χρόνια σιγουριάς, με το αζημίωτο
Τα υποχρεωτικά δύο χρόνια εγγύησης ακούγονται πλέον λίγα, ειδικά με τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα να προσφέρουν 8 χρόνια, και έτσι η μεγαλύτερη διάρκεια είτε δωρεάν, είτε ως επέκταση, είναι πλέον κοινή, και μπορεί να είναι τόση ώστε να δώσει αξία και στη μεταπώληση. Αξίζει τον κόπο;
 
Δε θα έπρεπε καν να το συζητάμε, και όμως πολλοί θεωρούν πως οι μάρκες με μεγάλη εγγύηση το κάνουν όχι για να είναι τίμιες απέναντι στους αγοραστές τους, αλλά γιατί τα αυτοκίνητά τους την χρειάζονται, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει. Όπως και να έχει, η μεγάλη εγγύηση είναι ανακούφιση, και όποιος έχει περάσει από τη φάση που το αμάξι του είχε, στη φάση αντίστοιχα που το αμάξι του δεν είχε εγγύηση, θυμάται καλά πώς αλλάζουν τα πράγματα. Η επέκταση λοιπόν μόνο θετικά μπορεί να φέρει, αν κρατήσει το αμάξι 8 ή και 10 χρόνια σε εγγύηση από τη μέρα της αγοράς του. Το κόστος βέβαια είναι άλλη υπόθεση.
Από τη στιγμή που κάποιες εγγυήσεις φτάνουν τα 8 χρόνια, η κάλυψη περνάει και στον επόμενο
Όμως το κόστος μιας επέκτασης που φτάνει τόσα χρόνια, φέρνει και μια άλλη πτυχή στην επιφάνεια. Αν ένα αυτοκίνητο πουληθεί με εγγύηση, αξίζει περισσότερο από ένα χωρίς. Ειδικά στην Ελλάδα που ακόμη οι τρίτες εταιρείες που παρέχουν εγγυήσεις σε μεταχειρισμένα δεν είναι ακόμη δημοφιλείς, το να αγοράζεις δεύτερο χέρι και να ξέρεις πως το αμάξι έχει 2-3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, είναι μεγάλη υπόθεση. Και φυσικά αυτή η αξία μεταφράζεται και σε χρήμα για τον πωλητή. Ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα μπορεί να πουληθεί αρκετά ακριβότερα με τέτοια παροχή.
Προκειμένου να κρατήσεις την εγγύηση εκτός από την επέκταση, πρέπει να πληρώνεις συντήρηση σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο
Είναι όμως αυτή η τιμή μεταπώλησης αρκετή για να καλύψει το αρχικό κόστος; Πιθανώς όχι όλο, και πιθανώς όχι το σύνολο των εξόδων που χρειάστηκαν για την επέκταση. Βλέπεις οι επεκτάσεις έχουν ως υποχρεωτική τη συντήρηση εντός δικτύου, που είναι συχνά ακριβότερη από ό,τι σε ανεξάρτητα συνεργεία. Πράγμα που σημαίνει πως στη διάρκεια της ζωής του το αυτοκίνητο θα κοστίσει περισσότερο για να έχει αυτή την έξτρα εγγύηση, εκτός απλά από το κόστος της επέκτασης. Ακόμη χειρότερα, η υποχρέωση να συντηρείται το αυτοκίνητο στο δίκτυο για την εγγύηση μπορεί να μην αρέσει σε όλους τους υποψήφιους αγοραστές όταν πουλήσεις το αυτοκίνητο.
Επέκταση & συντήρηση στο δίκτυο αυξάνουν τελικά τη μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου
Υπάρχει όμως και η άλλη όψη. Αν ένα αυτοκίνητο λόγω της επέκτασης έχει πλήρες ιστορικό σέρβις στο δίκτυο, αυτό το δεύτερο από μόνο του έχει άλλη αξία από ένα ιστορικό σέρβις εκτός δικτύου. Και αυτό ακόμη και χωρίς την επέκταση μπορεί να μεταφραστεί σε υψηλότερη αξία μεταπώλησης. Επιπλέον η ύπαρξη εγγύησης καθ`όλη της διάρκεια της ζωής ενός αυτοκινήτου πριν αλλάξει χέρια, ξεκαθαρίζει πως η συντήρηση και οι ζημιές που μπορεί να προέκυψαν, και καλύφθηκαν από την εγγύηση, έγιναν με τον καλύτερο τρόπο, χωρίς «οικονομίες» και άλλους συμβιβασμούς. Ένα τέτοιο αυτοκίνητο σίγουρα αξίζει περισσότερο, πριν ακόμη βάλεις την αξία της εγγύησης που μεταφέρεται στον επόμενο ιδιοκτήτη.
 
Τι λες, εσύ θα προσθέσεις επέκταση εγγύησης; Για σένα ή τον επόμενο; Και τελικά αξίζει τα λεφτά και τα λεφτά των υποχρεώσεων που δημιουργεί;
.jpg)
