ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Την επιστροφή στους V8 κινητήρες σκέφτονται στην Formula 1

 Σχολιάστε 
1.121 Επισκέψεις στο άρθρο (11/7/2025)
Την επιστροφή στους V8 κινητήρες σκέφτονται στην Formula 1

O Ben Sulayem θέλει να πείσει τις ομάδες να χρησιμοποιούν V8 μοτέρ από το 2029.
Είναι περίπλοκοι και δαπανηροί οι τωρινοί υβριδικοί V6 κινητήρες λέει ο πρόεδρος της FIA.
Τα V8 μοτέρ θα συνεχίσουν να συνδυάζονται με κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης.

autotriti team

Είναι περίπλοκοι και δαπανηροί οι τωρινοί υβριδικοί V6 κινητήρες λέει ο πρόεδρος της FIA.

Στον κόσμο της Formula 1, λίγες αλλαγές έχουν προκαλέσει τόση συζήτηση όσο η μετάβαση από τους V8 κινητήρες σε υβριδικά συστήματα με V6 μοτέρ. υβριδικούς V6. Τώρα, πάνω από μια δεκαετία αργότερα, έχει αρχίσει μια συζήτηση για το εάν πρέπει η Formula 1 να επιστρέψει στους V8, και σύμφωνα με τον πρόεδρο της FIA, Mohammed Ben Sulayem, η επιστροφή θα μπορούσε να συμβεί το 2029.

Μιλώντας στο περιθώριο του Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας, ο Mohammed Ben Sulayem ακούστηκε αισιόδοξος. «Για εμάς, ο V8 έρχεται. Είμαι πολύ αισιόδοξος, χαρούμενος γι' αυτό. Η Διοίκηση της Formula 1 είναι υποστηρικτική, οι ομάδες συνειδητοποιούν ότι είναι κάτι σωστό. Πρέπει να το κάνουμε σύντομα. Χρειάζονται τρία χρόνια, οπότε ελπίζουμε ότι μέχρι το 2029 θα έχουμε κάτι εκεί». Ο ίδιος μίλησε επίσης για το αυξανόμενο κόστος των τρεχουσών μονάδων ισχύος. «Ο τρέχων κινητήρας είναι  περίπλοκος και δαπανηρός. Η Έρευνα και Ανάπτυξη φτάνει τα 200 εκατομμύρια δολάρια, και ο κινητήρας κοστίζει περίπου 1,8 εκατομμύρια έως 2,1 εκατομμύρια δολάρια».
 

Τα V8 μοτέρ θα συνεχίσουν να συνδυάζονται με κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης

Η στροφή προς τα υβριδικά συστήματα με V6 κινητήρες είναι σίγουρα κάτι πρωτόγνωρο για την F1 και έγινε σε μια εποχή που όλο και περισσότερες εταιρείες στρέφονταν προς την ηλεκτροκίνηση. Αφού όμως πολλές μάρκες συνεχίζουν να κατασκευάζουν και να αναπτύσσουν V8 κινητήρες, θα ήταν λογικό να δούμε μια επιστροφή της F1 στους κινητήρες αυτούς. Πιθανότατα, οι νέοι V8 κινητήρες που θα χρησιμοποιηθούν θα διατηρήσουν κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης και θα λειτουργούν με «πράσινα» καύσιμα, διατηρώντας τον environment friendly χαρακτήρα του πρωταθλήματος.

Toyota
4green