Τι έμαθες να κάνεις μόνος σου στο αμάξι σου;

Τι έμαθες να κάνεις μόνος σου στο αμάξι σου;

3.155 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2022)

Όταν το αμάξι το κρατάς καιρό, και η συντήρηση κοστίζει, το μαστόρεμα γίνεται ανάγκη. Και έτσι μαθαίνεις να διατηρείς, να συντηρείς και να επισκευάζεις. Εσύ τι έμαθες;

Έκανες ποτέ μεγαλύτερη ζημιά από αυτή που ξεκίνησες να φτιάξεις;

Δεν περιμένει κανείς φυσικά να κατεβάσεις το μοτέρ ή να αλλάξεις φλάτζα κεφαλής. Ούτε να λύσεις κιβώτιο ή να αλλάξεις δίσκο πλατό. Μπορεί όμως και όχι. Αλλά όσοι μπορούν να κάνουν τέτοιες δουλειές, μάλλον ήξεραν από πριν. Το θέμα είναι τι έμαθες τώρα.
 
Ειδικά σε αμάξια που πλέον έχουμε καιρό, κάποια πράγματα βοηθάνε στη συντήρηση. Φυσικά το πλύσιμο, μέσα έξω, το κέρωμα, ακόμα και ένα γυάλισμα, ή οι μικροεπισκευές στο αμάξωμα και τις ζάντες. Για παράδειγμα, πωλούνται πλέον κιτ που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να βγάλεις τα βαθουλώματα. Απλά κολλάς «γατζάκια» πάνω στο βαθούλωμα και με μία χειροκίνητη πρέσα τραβάς να «έρθει» στη θέση του.
 
Φυσικά υπάρχουν και οι λύσεις τύπου  «Youtube» όπως αυτή που κυκλοφορεί με το πως θα ξαναφέρεις στη θέση τους πλαστικούς προφυλακτήρες που έχουν μπει «μέσα», με καυτό νερό και πιστολάκι.
 
Πάλι στο εξωτερικό του αυτοκινήτου, κάποιοι έμαθαν πως να αφαιρούν από τις αλουμινένιες ζάντες τα φαγώματα από το πεζοδρόμιο, με γυαλόχαρτα, από χοντρό σε ψιλό, και λίγο σπρέι βαφής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Και μετά είναι οι ζημιές όπως οι σπασμένοι γρύλοι παραθύρων. Θέλει ώρα και λίγο κόπο, ενώ με τόσες οδηγίες (πάλι στο Youtube) έχεις κάποιον να σου δείξει πώς και μια τέτοια δουλειά μπορεί να σου γλιτώσει αρκετά χρήματα από εργατικά. Το ανταλλακτικό προφανώς και θα το πληρώσεις. Υπάρχει και η συντήρηση. Δεν είναι λίγοι αυτοί που κάνουν σέρβις στο γκαράζ του σπιτιού τους. Τουλάχιστον τα μικρά, που θέλουν αλλαγή σε λάδια-φίλτρο, μπορείς να τα κάνεις με κάποιες βασικές γνώσεις.
 
Φυσικά υπάρχουν και κάποια πράγματα που μπορεί να φαίνονται εύκολα όταν τα κάνει άλλος στο Youtube, αλλά θέλουν αρκετή μαστοριά για να τα κάνεις εσύ. Και στην πορεία όχι μόνο αποτυγχάνουν, αλλά κάνουν τη ζημιά χειρότερη ή το αυτοκίνητο επικίνδυνο. Πάρε παράδειγμα μια αλλαγή στα τακάκια. Άντε και είδες το βιντεάκι, αλλά όταν πήγες να λύσεις τη δαγκάνα είδες ότι είναι διαφορετική από αυτή στο Youtube και δεν είναι 100% ίδια τα βήματα. Ή ακόμα χειρότερα, υπάρχουν παραδείγματα με οδηγούς που έβαλαν ανάποδα τα τακάκια και τρίβονταν μέταλλο με μέταλλο με τον δίσκο. Αυτό δεν είναι μόνο επικίνδυνο, αλλά μπορεί να καταστρέψει και την δισκόπλακα και το 20άρι που γλίτωσες να γίνει 200-300 ευρώ ζημιά.

Εσύ τι έμαθες να κάνεις, και τι καταφέρνεις καλά; Και τι προσπάθησες αλλά δεν πέτυχες ή ακόμη χειρότερα, έκανες μεγαλύτερη ζημιά; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
SUV
VWHYUNDAI