• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
6 φωτογραφίες »

Το Renault Scenic επέστρεψε στην Ελλάδα (+τιμές)

6.760 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/9/2020

Η νεότερη γενιά του δημιουργού της κατηγορίας των οικογενειακών πολυμορφικών επιστρέφει στην ελληνική αγορά με βασικά του όπλα την πρακτικότητα, την ευρυχωρία, αλλά και το πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο, ενώ κοστίζει 4.100 ευρώ φθηνότερα από τη γαλλική αγορά.


Η πρώτη γενιά του Renault Scenic αποτέλεσε το πρώτο συμπαγές πολυμορφικό (MPV) στην ιστορία της αυτοκίνησης, καθιερώνοντας μια ολόκληρη κατηγορία, με βασικά χαρακτηριστικά του την άνεση, την πρακτικότητα, τις χρηστικές τεχνολογίες, αλλά και την ασφάλεια. Πλέον στην τέταρτή του γενιά και μετά από 25 χρόνια ζωής, επιστρέφει στην ελληνική αγορά όντας ελκυστικό χάρη στη δυναμική του σιλουέτα, τις διχρωμίες στο αμάξωμα και τη χρήση τροχών 20 ιντσών σε όλες τις εκδόσεις, πρακτικό με 63 λίτρα αποθηκευτικών χώρων στο εσωτερικό του και 572 λίτρα χώρου αποσκευών, αποδοτικό με σύγχρονους κινητήρες βενζίνης και diesel έως 140 ίππων, αλλά και hi-tech διαθέτοντας μία σουίτα από εξελιγμένα συστήματα άνεσης και ασφάλειας.

Το ενός όγκου αμάξωμα του Scenic μήκους 4,4 μέτρων υιοθετεί την πιο πρόσφατη σχεδιαστική υπογραφή της Renault με κυρίαρχα στοιχεία τα φώτα ημέρας σχήματος C και τα πίσω φωτιστικά σώματα με 3D-effect και τεχνολογία Edge Light. Ωστόσο, εκεί που ξεχωρίζει το γαλλικό MPV είναι εντός καμπίνας, προσφέροντας υψηλά επίπεδα πρακτικότητας και εργονομίας με συστήματα όπως το Renault One-Touch που επιτρέπει την αναδίπλωση των καθισμάτων με μία κίνηση, ενώ παράλληλα έχει στη φαρέτρα του και πληθώρα συστημάτων ασφάλειας μεταξύ των οποίων ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση εκτροπής από τη λωρίδα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κ.ά.

Στο πεδίο των κινητήρων, το Scenic εφοδιάζεται με δύο σύγχρονους κινητήρες, βενζίνης και diesel. Στην έκδοση βενζίνης, o 4κύλινδρος turbo 1,3 TCe αποδίδει 140 ίππους και 240 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, όσο και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων. Το γαλλικό στρατόπεδο υπόσχεται μέση κατανάλωση από 5,5 λτ./ 100 χλμ. και τελική ταχύτητα 196 χλμ./ώρα, ενώ στον τομέο των επιδόσεων το 0-100 χρειάζεται 9,6 δλ. (έκδοση EDC) για να ολοκληρωθεί.

Στην έκδοση diesel, ο 1,7 Blue dCi αποδίδει 120 ίππους και 300 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, όσο και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 6 σχέσεων. Η μέση κατανάλωση υπολογίζεται στα 4,3 λτ./ 100 χλμ., όντας ιδανικός για χιλιομετροφάγους οικογενειάρχες.

Καταλήγοντας, το Renault Scenic διατίθεται στην ελληνική αγορά στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Intens, με τιμή από 28.190 ευρώ, ήτοι περί τις 4.100 ευρώ φθηνότερα από ότι κοστίζει η ίδια έκδοση στη Γαλλία.

7 διαθέσιμα άρθρα για RENAULT  SCENIC

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια