ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Skoda Favorit επέστρεψε ως νέο και αμιγώς ηλεκτρικό!

 Σχολιάστε 
2.596 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2025)
Το Skoda Favorit επέστρεψε ως νέο και αμιγώς ηλεκτρικό!
9 Φωτογραφίες »

Είναι το τελευταίο μοντέλο της Skoda πριν περάσει στα χέρια της VW.
Σε περίπου 120 ώρες το παλιό Favorit έγινε νέο ηλεκτρικό.
Ο σχεδιαστής ετοίμασε και αγωνιστική έκδοση.
Το αρχικό Favorit έκανε το ντεμπούτο του το 1987.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Το τελευταίο μοντέλο της Skoda πριν περάσει στα χέρια της VW

Η Skoda... έτρεξε πίσω στο χρόνο, θυμήθηκε το Favorit, το τελευταίο μοντέλο της τσεχικής μάρκας πριν περάσει στα χέρια του Ομίλου Volkswagen το 1991 και αποφάσισε να του δώσει μία νέα μορφή. Ακολουθώντας τα σημεία των καιρών, το νέο πρωτότυπο του Skoda Favorit είναι αμιγώς ηλεκτρικό!

Σε περίπου 120 ώρες το παλιό Favorit έγινε νέο ηλεκτρικό

Υπεύθυνος για την υλοποίηση του πρότζεκτ είναι ο σχεδιαστής της Skoda, Ljudmil Slavov, ο οποίος δημιούργησε μια μοντέρνα εκδοχή του Favorit και μάλιστα σε διάστημα περίπου 120 ωρών. Εξωτερικά ο σχεδιαστής βασίστηκε στη σχεδίαση του αρχικού Favorit και δεν μπήκε στη διαδικασία να αλλάξει πλήρως την εμφάνισή του. Υπάρχουν λεπτοί προβολείς LED που συνοδεύονται από μερικώς ημιδιαφανή καλύμματα. Τα τελευταία έχουν σκοπό να θυμίζουν τους μεγάλους προβολείς που χρησιμοποιούνται στο κλασικό μοντέλο.

Άλλα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τις νέες χειρολαβές στις πόρτες, ενώ οι «κλειστοί» τροχοί του κλασικού Favorit παραμένουν και στο νέο, αλλά με διαφορετική, πιο σύγχρονη οπτική. Στο πίσω μέρος, παρατηρούμε τα φωτιστικά σώματα να έχουν αλλάξει σε εμφάνιση, ενώ φωτιζόμενο είναι και το λογότυπο της μάρκας, που αποτυπώνεται ολογράφως.

Ο σχεδιαστής ετοίμασε και αγωνιστική έκδοση

Ο Ljudmil Slavov οραματίστηκε επίσης και ένα αγωνιστικό πρωτότυπο, που διαθέτει σπορ προφυλακτήρες, ευρύτερα φτερά, αεροδυναμικό διαχύτη, μεγαλύτερη αεροτομή και ένα τρίτο φως φρένου τύπου F1.

Το Favorit έκανε το ντεμπούτο του το 1987

Κλείνοντας, να θυμίσουμε πως το αρχικό Skoda Favorit όταν έκανε το ντεμπούτο του το καλοκαίρι του 1987, κυκλοφόρησε με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 1,3 λίτρων που απέδιδε μόλις 63 ίππους. Παρά ταύτα οι πωλήσεις του κρίθηκαν ικανοποιητικές από τη τσεχική μάρκα, βοηθώντας την έτσι να προχωρήσει στο επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας της υπό την σκέπη του VW Group.  

ford
ford
Nexen se Kia