.jpg)
Χωράει 5 ενήλικες με ύψος μέχρι και 1,9 μ. αν και μικρότερο σε μέγεθος από το μέσο όρο.
Προσπερνάει στο μισό χρόνο (6,4 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα) από το χειροκίνητο.
Έχει εγγύηση για απεριόριστα χλμ. ή 5 χρόνια.
Από 27.990 ευρώ είναι 3.200 ευρώ πιο ακριβό από τη χειροκίνητη έκδοση.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Με 1.600άρη τούρμπο κινητήρα 138 ίππων και αυτόματο κιβώτιο
Η τελευταία προσθήκη στη γκάμα του Hyundai Kona είναι η έκδοση με τον 1.600άρη τούρμπο κινητήρα των 138 ίππων. Πρόσφατα το δοκιμάσαμε στη χειροκίνητη έκδοσή του, η οποία μας άφησε με πολύ καλές εντυπώσεις και τώρα ήρθε η στιγμή να το δούμε σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Το μοντέλο της δοκιμής μας, είναι διαθέσιμο από 27.990 ευρώ (3.200 ευρώ πιο ακριβό από τη χειροκίνητη έκδοση ελέω φορολογικής κλίμακας) και συνοδεύεται με μία από τις καλύτερες εγγυήσεις της αγοράς, 5 χρόνια για τα μηχανικά μέρη η οποία δεν έχει κανένα περιορισμό χιλιομέτρων. Παράλληλα εξοπλιστικά είναι «φορτωμένο» με όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης της μάρκας και διαθέτει όλα όσα αναμένεις από ένα οικογενειακό SUV
Προσπερνάει στο μισό χρόνο (6,4 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα) από το χειροκίνητο, αλλά καίει 1 λτ./100 χλμ. παραπάνω.
Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που εφοδιάζεται το Kona, πέρα από το προφανές που είναι η άνεση και η ευκολία στην καθημερινότητα, έχει ουσιαστικό όφελος και στον τομέα των επιδόσεων. Σε σχέση με τη χειροκίνητη έκδοση, το προσπέρασμα έρχεται στο μισό χρόνο, καθώς για το 80-120 χλμ./ώρα χρειάζεται 6,4 δλ. έναντι 13,8 της χειροκίνητης έκδοσης. Κάτι που συμβαίνει κυρίως λόγω του kickdown που κατεβάζει 2 ακόμα και 3 σχέσεις. Το τίμημα των καλύτερων επιδόσεων και της περισσότερης άνεσης πάντως είναι η αυξημένη κατανάλωση του αυτόματου Kona στα 8,5 λτ./100 χλμ. σε σχέση με τα 7,7 του χειροκίνητου.
.jpg)
Η εξωτερική του σχεδίαση προβάλλει ένα «προχωρημένο» χαρακτήρα, κάτι που οφείλει κυρίως στη λεπτή LED μπάρα που διατρέχει όλο το εμπρός και πίσω μέρος.
Χωράει 5 ενήλικες με ύψος μέχρι και 1,9 μ. αν και μικρότερο από το μέσο όρο της κατηγορίας
Παράλληλα το Kona, αν και στο κάτω άκρο των οικογενειακών SUV με μήκος 4,38 μ. είναι από τα πιο ευρύχωρα για τους επιβάτες. Στο πίσω μέρος, οι επιβάτες θα έχουν μπόλικο περιθώριο για τα πόδια (18,5 εκ.) και το κεφάλι τους (7,5 εκ., χωρά επιβάτης με ύψος 1,90 μ.), ενώ και το φάρδος του καθίσματος θα βολέψει με άνεση τρεις ενήλικους επιβάτες, με το χώρο των αποσκευών να είναι στα 446 λτ., μέτριος για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του Hyundai Kona 1,6T 138 PS στις γραμμές που ακολουθούν.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση-Εσωτερικό: Ξεχωρίζει εμφανισιακά και έχει ψηφιακό διάκοσμο |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Καλές επιδόσεις με νορμάλ κατανάλωση και πολιτισμένος |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Συνολικά άνετο, ασφαλές και με ακόμα περισσότερη ευκολία στην καθημερινότητα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |