ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Toyota Sienta Juno είναι αυτοκίνητο, γραφείο & δωμάτιο μαζί

(7/8/2025)
Το Toyota Sienta Juno είναι αυτοκίνητο, γραφείο & δωμάτιο μαζί
5 Φωτογραφίες »

Αντικαθιστά τα πίσω καθίσματα με έναν διαμορφώσιμο εσωτερικό χώρο.
Μπορεί να γίνει κρεβατοκάμαρα, χώρος χαλάρωσης ή γραφείο.
Εφοδιάζεται με υφάσματα ανθεκτικά σε οσμές και λεκέδες.
Διαθέσιμο μόνο στην Ιαπωνία, άγνωστες οι προθέσεις για Ευρώπη

autotriti team

Μπορεί να γίνει κρεβατοκάμαρα, χώρος χαλάρωσης ή γραφείο

Η Toyota αποκάλυψε μια νέα έκδοση του compact minivan Sienta στην Ιαπωνία, η οποία διαφέρει αισθητά από οτιδήποτε άλλο στην κατηγορία. Ονομάζεται «Juno» και αυτή η παραλλαγή αντικαθιστά τα παραδοσιακά πίσω καθίσματα με έναν διαμορφώσιμο εσωτερικό χώρο, σχεδιασμένο να προσαρμόζεται σε ποικίλες χρήσεις, από κινητά γραφεία έως χαλαρωτικά lounge.

Αντικαθιστά τα πίσω καθίσματα με έναν διαμορφώσιμο εσωτερικό

Απευθυνόμενο σε οδηγούς που θέλουν περισσότερα από το όχημά τους πέρα από την απλή μετακίνηση, το Sienta Juno επανασχεδιάζει την τρίτη σειρά καθισμάτων με πέντε αρθρωτά εξαρτήματα. Οι αγοραστές μπορούν να συνδυάσουν επιμέρους κομμάτια ή να επιλέξουν ένα από τα τέσσερα προκαθορισμένα εσωτερικά πακέτα: Chill, Refresh, Focus και Comfort. Κάθε πακέτο προσφέρει διαφορετική διαρρύθμιση και σκοπό — είτε πρόκειται για έναν μινιμαλιστικό χώρο για υπνάκο, είτε για ένα συμπαγές περιβάλλον εργασίας, είτε για έναν χώρο χαλάρωσης εν κινήσει.

  • Chill: ιδανικό για ξεκούραση ή σύντομους υπνάκους

  • Refresh: για αναζωογόνηση και χαλάρωση

  • Focus: δημιουργία compact χώρου εργασίας

  • Comfort: για άνεση στην καθημερινότητα ή στις μετακινήσεις

Εφοδιάζεται με υφάσματα ανθεκτικά σε οσμές και λεκέδες

H Toyota έχει επίσης αναβαθμίσει τα υλικά της καμπίνας για να υποστηρίξει αυτή τη νέα φιλοσοφία. Η έκδοση Juno διαθέτει ανθεκτικές, αποσμητικές υφασμάτινες επενδύσεις σε μαύρο, χακί ή σε μια κρεμ απόχρωση που ονομάζεται «fromage». Πατάκια δαπέδου με ρέλια και έξι φωτιστικά LED στην οροφή διαμορφώνουν την ατμόσφαιρα της καμπίνας, ενώ οι έξυπνοι αποθηκευτικοί χώροι και τα ανθεκτικά υλικά προσφέρουν πρακτικότητα.

Εξωτερικά, το Juno παραμένει σχεδόν ίδιο με το στάνταρ Sienta, με μόνο ένα μικρό σήμα στην πόρτα του πορτμπαγκάζ που το ξεχωρίζει. Κάτω από την επιφάνεια, βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα χωρίς αλλαγές στις διαστάσεις ή στα μηχανικά μέρη.

Διαθέσιμο μόνο στην Ιαπωνία, άγνωστες οι προθέσεις για Ευρώπη

Αν και η Toyota δεν έχει ανακοινώσει σχέδια για διάθεση του Juno εκτός Ιαπωνίας, το concept ανταποκρίνεται σε μια αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για πολυχρηστικά οχήματα που υποστηρίζουν υβριδικούς τρόπους ζωής — ιδιαίτερα μεταξύ νεότερων αστικών αγοραστών και ψηφιακών νομάδων.

Το Juno είναι ήδη διαθέσιμο στην Ιαπωνία μέσω των αντιπροσωπειών της Toyota. Οι τιμές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά διαφέρουν ανάλογα με τα επιλεγμένα αξεσουάρ και τις διαμορφώσεις πακέτων.

elk test
NISSAN