
Το νέο VW T-Roc κάνει άτυπη πρεμιέρα πριν την επίσημη στις 27 Αυγούστου.
Δυναμική εξωτερική σχεδίαση σε στιλ Tiguan με στοιχεία και από Golf.
Εσωτερικό που θυμίζει τα ηλεκτρικά ID με μεγάλη κεντρική οθόνη και μικρότερο ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Για πρώτη φορά full hybrid (θα πηγαίνει και ηλεκτρικά) και με mild και plug-in hybrid σύνολα, όπως το Golf.
autotriti team
Το νέο VW T-Roc κάνει άτυπη πρεμιέρα πριν την επίσημη στις 27 Αυγούστου
Η Volkswagen ετοιμάζεται να αποκαλύψει τη δεύτερη γενιά του δημοφιλούς T-Roc στις 27 Αυγούστου, εισάγοντας για πρώτη φορά ένα πλήρες αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα (HEV) στη γκάμα του μοντέλου. Ωστόσο, οι «κατάσκοποι» του διαδικτύου κατάφεραν να... ξετρυπώσουν το καινούργιο γερμανικό μικρό SUV από σήμερα και να μας δώσουν πλήρη εικόνα για την αισθητική που επέλεξαν οι σχεδιαστές της Volkswagen.
Δυναμική εξωτερική σχεδίαση σε στιλ Tiguan με στοιχεία και από Golf
Το μοντέλο παραγωγής του VW T-Roc κινείται αισθητικά πολύ κοντά στα σχέδια που είχαν διαρρεύσει στις αρχές της χρονιάς. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη κυψελοειδής γρίλια όπως επίσης και η φωτιζόμενη μάσκα με το -εξίσου φωτιζόμενο- έμβλημα της VW στο κέντρο που ενώνουν τους λεπτούς LED προβολείς, μια υλοποίηση που συνδυάζει στοιχεία από τα VW Tiguan και Golf. Στο πλάι παρατηρούμε καθαρές γραμμές και την κεκλιμένη προς τα πίσω οροφή που προσδίδει coupe χαρακτήρα στο νέο T-Roc συνδυαστικά με το νεύρο πάνω από τον πίσω θόλο, αλλά και τις ολοκαίνουργιες ζάντες. Στο πίσω μέρος η σχεδιαστική γλώσσα παραπέμπει στα ηλεκτρικά ID μοντέλα με την ενιαία φωτιζόμενη μπάρα με μόνη διαφορά τις περισσότερο επίπεδες επιφάνειες, συγκριτικά με τις καμπύλες που κυριαρχούν π.χ. στο ID.4.
Εσωτερικό που θυμίζει τα ηλεκτρικά ID με μεγάλη κεντρική οθόνη και μικρότερο ψηφιακό πίνακα οργάνων
Οι ομοιότητες με την ηλεκτρική οικογένεια ID δεν σταματούν εδώ όμως. Με βάση τις εικόνες της καμπίνας, η νέα, δεύτερη γενιά του VW T-Roc ενσωματώνει τη μεγαλύτερη οθόνη αφής 15 ιντσών ως πύλη για το infotainment και κρίνοντας από τα γραφικά της οθόνης εφοδιάζεται με την τελευταία γενιά λογισμικού της γερμανική φίρμας. Από εκεί και έπειτα, στο πολυλειτουργικό τιμόνι έχουν διατηρηθεί τα «κανονικά» κουμπιά (σ.σ. όχι αφής), ενώ πίσω από αυτό εδράζεται πλέον ένα ψηφιακός πίνακας οργάνων όπως αυτός των ηλεκτρικών ID, αλλά μεγαλύτερου μεγέθους.
Για πρώτη φορά full hybrid (θα πηγαίνει και ηλεκτρικά) και με mild και plug-in hybrid σύνολα, όπως το Golf
Η μεγαλύτερη έκπληξη που φαίνεται να επιφυλάσσει το νέο VW T-Roc κρύβεται στη γκάμα των κινητήριων συνόλων, αφού σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά το T-Roc θα γίνει το πρώτο full υβριδικό μοντέλο της VW, το οποίο δηλαδή θα πηγαίνει και ηλεκτρικά όπως τα -γνωστά στους περισσότερους- μοντέλα της Toyota. Πρόκειται για το πρώτο αυτοφορτιζόμενο hybrid μοντέλο παραγωγής της Volkswagen που υιοθετεί μια τέτοια υβριδική προσέγγιση, σε μια εποχή όπου ο όμιλος προετοιμάζεται να περάσει θεωρητικά σε πλήρη ηλεκτροκίνητη γκάμα έως το τέλος της δεκαετίας στην Ευρώπη. Ωστόσο, η στρατηγική περιλαμβάνει πλέον την παράλληλη προσφορά plug-in (PHEV) και mild hybrid (mHEV) επιλογών, που έρχονται από τα ράφια της VW και πιο συγκεκριμένα από τα Tiguan και Golf. Σε αυτό βοηθά και η πλατφόρμα MQB Evo, πάνω στην οποία βασίζονται ουκ ολίγα μοντέλα της εταιρείας, μεταξύ των οποιών και το Golf, το Tiguan, αλλά και το νέο T-Roc. Επιγραμματικά, σχετικά με τις επιλογές κινητήρων, πέρα από το ολοκαίνουργιο υβριδικό, η γκάμα πιθανότατα θα περιλαμβάνει τους 1,0 λίτρου, 1,5 λίτρων και 2λιτρο eTSI κινητήρες βενζίνης, όσο και τον 2λιτρο TDI. Αναμένεται επίσης μια νέα έκδοση επιδόσεων R, που πιθανότατα θα τροφοδοτείται από τον ίδιο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων που βρίσκεται στο Golf R. Παρεμπιπτόντως, στο μέλλον θα υπάρχει και αμιγώς ηλεκτρικό T-Roc, ωστόσο θα βασίζεται σε διαφορετική πλατφόρμα.
Κλείνοντας, να σημειώσουμε ότι το νέο μικρό SUV της γερμανικής φίρμας θα παρουσιαστεί επίσημα στο κοινό στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου τον Σεπτέμβριο.