ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το γρηγορότερο αμάξι του Fast & Furious μπήκε αγγελία & κατέληξε στην πρέσα

(25/6/2025)
Το γρηγορότερο αμάξι του Fast & Furious μπήκε αγγελία & κατέληξε στην πρέσα

Το γρηγορότερο αυτοκίνητο του 1ου Fast and Furious ήταν γιαπωνέζικο.
Το αυτοκίνητο αυτό δεν μπορούσε να εισαχθεί κανονικά στις ΗΠΑ και άρα παρέμεινε παράνομο.
10 χρόνια μετά την ταινία ο τελευταίος ιδιοκτήτης του το έβαλε αγγελία και εκεί άρχισαν τα… όργανα.
Οι Αρχές το κατέστρεψαν στην πρέσα, ακολουθώντας την νομοθεσία.

autotriti team

Το γρηγορότερο αυτοκίνητο του 1ου Fast and Furious ήταν γιαπωνέζικο

Είτε είσαι fan αυτών των ταινιών είτε όχι, η σειρά ταινιών Fast and Furious σίγουρα έχει γαλουχήσει πάρα πολλούς από τους petrolheads του σήμερα, βάζοντάς τους ουσιαστικά το «μικρόβιο» για την ενασχόληση με τα αυτοκίνητα. Στην πρώτη ταινία λοιπόν, που έκανε πρεμιέρα το 2001, το ισχυρότερο από τα αυτοκίνητα του cast, ήταν ένα Nissan GT-R R33 του 1995.

Για λόγους μπάτζετ κατάφεραν να νοικιάσουν μόνο ένα για την ταινία

Όπως περιγράφει τότε υπεύθυνος για την αγορά και τις μετατροπές των αυτοκινήτων της ταινίας, το μπάτζετ της ταινίας για οτιδήποτε είχε να κάνει με τα αυτοκίνητα ήταν 1 εκατομμύριο δολάρια. Είχαν χαλάσει ήδη το 1/3 του ποσού για να αγοράσουν τα οχήματα των πρωταγωνιστών εκ των οποίων έπρεπε να έχουν τουλάχιστον 4 ίδια αντίτυπα από το καθένα, μιας και αρκετά θα καταστρέφονταν κατά την διάρκεια των γυρισμάτων, στις επικίνδυνες σκηνές. Έτσι λοιπόν, παρότι ήθελαν να μπει και το «εξωτικό» για τα τότε δεδομένα των ΗΠΑ GT-R, μιας και στις ταινίες της εποχής πρωταγωνιστούσαν κυρίως αμερικάνικα Muscle Cars, το κόστος ήταν δυσβάσταχτο για ένα αυτοκίνητο, πόσο μάλλον για την αγορά και άμεση μεταφορά 4 οχημάτων.

Το αυτοκίνητο αυτό δεν μπορούσε να εισαχθεί κανονικά στις ΗΠΑ και άρα παρέμεινε παράνομο

Έτσι λοιπόν, αποφάσισαν να «νοικιάσουν» για τις ανάγκες των γυρισμάτων ένα από τα ελάχιστα GT-R που υπήρχαν στα τέλη των 90s στις ΗΠΑ. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν ένα από  τα «test cars» της εταιρείας που είχε αναλάβει την εισαγωγή των GT-R στην αντίπερα όχθη του Ειρηνικού και το οποίο είχε λάβει προσωρινή άδεια κυκλοφορίας στις ΗΠΑ. Και παρότι το αυτοκίνητο χρησιμοποιήθηκε στα γυρίσματα και «έπαιξε» λοιπόν στην ταινία ως το κίτρινο R33 του «Leon», μέλος της οικογένειας Toretto, τελικά δεν έλαβε ποτέ κανονική άδεια κυκλοφορίας στις ΗΠΑ.

10 χρόνια μετά την ταινία ο τελευταίος ιδιοκτήτης του το έβαλε αγγελία και εκεί άρχισαν τα…. όργανα

Τα χρόνια πέρασαν και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βρέθηκε στο επόμενο διάστημα στο εξώφυλλο πολλών περιοδικών και ως «μοντέλο» σε διαφημίσεις πολλών εταιρειών με σπορ ανταλλακτικά. Με τόσες μετατροπές που δέχτηκε σε αυτό το διάστημα δεν μπορούσε να λάβει κανονική άδεια κυκλοφορίας. Έτσι λοιπόν, 10 χρόνια μετά την ταινία, ο τότε ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου είχε ορισμένα μπλεξίματα με το νόμο, με το κερασάκι στην τούρτα να έρχεται όταν έβαλε το αυτοκίνητο σε αγγελία. Τότε οι αστυνομικοί του έστειλαν πως ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και τον ρώτησαν αν έχει νόμιμη άδεια, με τον ιδιοκτήτη να τους προτρέπει να κάνουν μια ακόμα παρανομία. Μετά από 2 χρόνια δικαστικών αγώνων, τελικά οι Αρχές, που είχαν ήδη κατασχέσει το αυτοκίνητο, αποφάσισαν να ακολουθήσουν το γράμμα του νόμου και να το καταστρέψουν στην πρέσα.

ford
ford
PEUGEOT