ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

To νέο Opel Grandland στο Test Center του AutoΤρίτη

9.259 Επισκέψεις στο άρθρο (30/5/2025)
To νέο Opel Grandland στο Test Center του AutoΤρίτη
9 Φωτογραφίες »

Είναι από τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα της κατηγορίας του στο ταξίδι με 5,8 λτ./100 χλμ..
Στο πίσω κάθισμα κάθονται άνετα 3 επιβάτες (έχει 20 εκ. για τα πόδια και το μεγαλύτερο πλάτος καθίσματος).
Προσπερνάει σε 7,3 δλ. (80-120 χλμ./ώρα), δηλαδή θέλει 60 μ. λιγότερα από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Φρενάρει σε 35,8 μ. και είναι στην Top 10άδα της κατηγορίας.

autotriti team

Είναι από τα πιο οικονομικά της κατηγορίας του στο ταξίδι με 5,8 λτ./100 χλμ.

Το νέο Opel Grandland στην ήπια υβριδική του έκδοση, αποδεικνύεται ένα πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο στην κατηγορία των οικογενειακών SUV. Μεγάλο ποσοστό από την θετική του εικόνα οφείλεται στο 48βολτο ήπια υβριδικό σύστημα με τον κινητήρα των 1,2 λτ. να αποδίδει 145 ίππους, καθώς και στο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που φιλοξενεί τον ηλεκτροκινητήρα του συστήματος.
Το σύνολο προσφέρει ανταγωνιστικές επιδόσεις στο Grandland, ωστόσο το δυνατό του σημείο είναι οι περιορισμένες απαιτήσεις σε καύσιμο και ειδικά στον ανοιχτό δρόμο, τονίζοντας έτσι τον εστιασμένο οικογενειακό του χαρακτήρα. Η overdrive κλιμάκωση της 6ης σχέσης του κιβωτίου του επιτρέπει να κινείται με χαμηλές στροφές σε ταχύτητα ταξιδιού, με τη μέση τιμή κατανάλωσης εκεί να σταθεροποιείται στα 5,8 λτ./100 χλμ.. Αυτή η τιμή το βάζει ανάμεσα στα καλύτερα μοντέλα της κατηγορίας στη συγκεκριμένη μέτρηση σε απόσταση μόλις 0,7 λτ./100 χλμ. από την κορυφή, ενώ με μέση κατανάλωση στα 7,7 λτ./100 χλμ. συγκαταλέγεται στην καλύτερη 5άδα όσον αφορά στην κατανάλωση μεταξύ των ήπια υβριδικών μοντέλων της κατηγορίας.

Προσπερνάει σε 7,3 δλ. (80-120 χλμ./ώρα), δηλαδή θέλει 60 μ. λιγότερα από το μέσο όρο της κατηγορίας

Το 48βολτο ήπια υβριδικό σύστημα του νέου Opel Grandland σε συνδυασμό με το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, του χαρίζουν άλλη μια διάκριση, αυτή τη φορά στο πεδίο των επιδόσεων. Συγκεκριμένα, το Grandland είναι από τα πιο σβέλτα αυτοκίνητα της κατηγορίας του στην προσπέραση, με την τυποποιημένη μέτρηση του Test Center του AutoΤρίτη για την επιτάχυνση από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα να διαρκεί 7,3 δλ.. Αυτός ο χρόνος αντιστοιχεί σε 203 μ., χρειάζεται δηλαδή 60 μ. λιγότερα για αυτή τη διαδικασία και άρα χρήσης της αριστερής λωρίδας, από όσο είναι ο μέσος όρος των μοντέλων της κατηγορίας, δηλαδή όσο χώρο καταλαμβάνουν στο δρόμο 13 Opel Grandland στη σειρά...

Στο πίσω κάθισμα κάθονται άνετα 3 επιβάτες. (έχει 20 εκ. για τα πόδια και το μεγαλύτερο πλάτος καθίσματος με το 3008)

Το Opel Grandland χρησιμοποιεί την πλατφόρμα STLA Medium του ομίλου Stellantis και επωφελείται των αυξημένων διαστάσεών του για να προσφέρει πολύ καλούς εσωτερικούς χώρους για τους επιβάτες του. To βασικότερο όμως χαρακτηριστικό του αναφορικά με τους χώρους του είναι το φαρδύ πίσω κάθισμα που διαθέτει, το οποίο με μήκος στα 1.425 χλστ. είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία (σ.σ. μαζί με αυτό του «αδελφού» Peugeot 3008). Αυτό σημαίνει πως μπορεί να φιλοξενήσει με χαρακτηριστική άνεση ακόμα και 3 ενήλικους επιβάτες, ενώ τα 20 εκ. αέρα για τα πόδια τους και τα 6,5 εκ. για τα κεφάλια τους σημαίνει πως αυτοί οι 3 επιβάτες που θα κάτσουν πίσω, θα είναι άνετα ακόμα κι αν το ύψος τους είναι στα 1,88 μ..

Φρενάρει σε 35,8 μ. και είναι στην Top 10άδα της κατηγορίας

Ο οδηγικός χαρακτήρας του νέου Opel Grandland είναι ευχάριστος και έχει ως κύρια χαρακτηριστικά του στο δρόμο τα αυξημένα επίπεδα άνεσης αλλά και την ασφάλεια μετακίνησης. Αυτό επιβεβαιώνεται τόσο από την επίδοσή του στον EuroNCAP και τα 5 αστέρια που απέσπασε, όσο και στις μετρήσεις μας, με την απόσταση ακινητοποίησής του από τα 100 χλμ./ώρα να είναι στα 35,8 μ.. Πρόκειται για μια εξαιρετική επίδοση που το φέρνει ανάμεσα στα 10 καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας, ενώ κύριοι υπεύθυνοι γι’ αυτή την επίδοσή του είναι οι μεγάλοι αεριζόμενοι δίσκοι που εφοδιάζουν το Grandland και στους δύο άξονες. Ενδεικτικά, το μοντέλο της Opel χρειάζεται 2 μ. λιγότερα για το φρενάρισμα από τον μέσο όρο της κατηγορίας του. Και δεν είναι καθόλου μικρή αυτή η απόσταση αν αναλογιστούμε πως μπορεί να σε γλιτώσει από μια επαφή και τις συνέπειες που μπορεί να έχει.

ford
ford
Autotriti.gr