
Τα καλύτερα & τα χειρότερα αυτοκίνητα σε φρένα, μέχρι 20 και 30 χιλιάδες ευρώ
Έως τα 20.000 ευρώ, το Hyundai i10 έχει διπλή παρουσία στο Top3 & είναι το καλύτερο σε φρένα (100-0 σε 35,7 μ.).
Super τιμή & φρενάρισμα για το μικρό SUV Opel Mokka (από 19.900 ευρώ).
Suzuki Swift & Volkswagen Polo είναι τα χειρότερα από την κατηγορία των μικρών.
Από 20-30 χιλιάδες ευρώ, Hyundai Tucson, SEAT Leon & Hyundai i30 έχουν τις 3 καλύτερες επιδόσεις.
Στα ηλεκτρικά, BYD Dolphin και T03 υστερούν σε φρενάρισμα 100-0 χλμ./ώρα.
autotriti team
Τα καλύτερα και χειρότερα αυτοκίνητα στο φρενάρισμα με φίλτρο τα 20 και τα 30 χιλιάρικα
Το φρενάρισμα πανικού, από τα 100 χλμ./ώρα, είναι μία από τις σημαντικότερες δοκιμασίες ενεργητικής ασφάλειας του AutoΤρίτη Test Center. Διότι τα δυνατά φρένα πρέπει να είναι από τα πρώτα πράγματα που ζητά κάποιος από ένα αυτοκίνητο για να θεωρείται ασφαλές.
Για εμάς υπάρχουν συγκεκριμένα μέτρα κάτω από τα οποία πρέπει να «κοκκαλώνει» ένα αυτοκίνητο. Όταν λοιπόν ένα μοντέλο ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε κάτω από τα 37 μέτρα μιλάμε για μία καλή επίδοση. Η οποία τελική επίδοση εξαρτάται τόσο από τις προδιαγραφές του εκάστοτε μοντέλου, όσο και από τα λάστιχα που φοράει. Εμείς βάζουμε δύο φίλτρα τιμής και παρουσιάζουμε τα εξής αποτελέσματα:
Τα 3 καλύτερα και τα 2 χειρότερα αυτοκίνητα σε φρένα, έως τα 20.000 ευρώ
Μάρκα/Μοντέλο | Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | Σύστημα φρένων εμπρός/πίσω | Τιμή-από |
---|---|---|---|
Hyundai i10 1,2 79 PS 5MT | 35,7 | Αεριζόμενοι δίσκοι 252 χλστ./Δισκόφρενα 234 χλστ. | |
Hyundai i10 1,0T 90 PS 5MT | 36,3 | Αεριζόμενοι δίσκοι 252 χλστ./Δισκόφρενα 234 χλστ. | |
Hyundai i10 1,0 79 PS AMT | 36,3 | Αεριζόμενοι δίσκοι 252 χλστ./Δισκόφρενα 234 χλστ. | |
Opel Mokka 1,2T 136 PS | 36,3 | Αεριζόμενοι δίσκοι/δισκόφρενα | |
Suzuki Swift 1,2 Hybrid 82 PS 5MT 2WD | 46,1 | Αεριζόμενοι δίσκοι/ταμπούρα | |
Leapmotor T03 EV 95 PS | 48,4 | Αεριζόμενοι δίσκοι/ταμπούρα |
Τα 3 καλύτερα και τα 2 χειρότερα αυτοκίνητα σε φρένα, από 20.000 έως 30.000 ευρώ
Μάρκα/Μοντέλο | Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) |
|
Τιμή-από | |
---|---|---|---|---|
Hyundai Tucson 1,6T 48V Hybrid 6MT 2WD 160 PS | 33,9 | Αεριζόμενοι δίσκοι 291 χλστ./Δισκόφρενα 302 χλστ. | ||
SEAT Leon 1,5 eTSI 150 PS DSG | 34,6 | Αεριζόμενοι δίσκοι 288 χλστ./Δισκόφρενα 272 χλστ. | ||
Hyundai i30 1,5T 48V Hybrid 7-DCT 140 PS | 34,6 | Αεριζόμενοι δίσκοι /Δισκόφρενα | ||
Volkswagen Polo 1,0 TSI 95 PS 5MT | 42,1 | Αεριζόμενοι δίσκοι /Ταμπούρα | ||
BYD Dolphin 204 PS 62 kWh | 42,3 | Αεριζόμενοι δίσκοι /Δισκόφρενα |
Έως τα 20.000 ευρώ, το Hyundai i10 έχει διπλή παρουσία στο Top3, είναι το καλύτερο & φθηνότερο σε φρένα (100-0 σε 35,7 μ.)
Έχουμε γράψει ξανά για την... ειδίκευση της Hyundai στην αποτελεσματικότητα των μοντέλων της στο φρενάρισμα ακινητοποίησης. Ο κανόνας αυτός ισχύει στην κατηγορία των μίνι, όπου το Hyundai i10 κυριαρχεί. Το δημοφιλές city-car των Κορεατών έχει διπλή παρουσία στο Top3, με κορυφαία τιμή τα 35,7 μέτρα στο χειροκίνητο μοντέλο με το ατμοσφαιρικό μοτέρ των 79 ίππων. Ισοπαλία στα 36,3 μέτρα είχαν οι άλλες δύο εκδόσεις του Hyundai i10 που έχει μετρήσει το AutoΤρίτη Test Center, το ίδιο σύνολο με αυτοματοποιημένο κιβώτιο και το turbo i10 των 90 ίππων που βγαίνει αποκλειστικά εξοπλιστικό πακέτο N Line.
Οι παραπάνω μετρήσεις προέκυψαν σε εκδόσεις εξοπλισμού με πίσω δισκόφρενα 234 χλστ. (Premium, Distinctive, N Line), με την εισαγωγική Style να φέρει ταμπούρα.
Super τιμή & φρενάρισμα για το μικρό SUV Opel Mokka (από 19.900 ευρώ)
Μόνο και μόνο η παρουσία του Opel Mokka, ενός μικρού SUV, στο φίλτρο των 20.000 ευρώ αποτελεί σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. H προσιτή τιμή της βενζινοκίνητης έκδοσης των 136 ίππων (6άρι χειροκίνητο κιβώτιο) συνδυάζεται και με πολύ καλά φρένα για μοντέρνο SUVάκι της Opel. Στη δοκιμασία 100-0 χλμ./ώρα το Mokka με τα πίσω δισκόφρενα χρειάστηκε 36,3 μέτρα (όσο και τα i10).
Από 20-30 χιλιάδες ευρώ, Hyundai Tucson, SEAT Leon & Hyundai i30 έχουν τις 3 καλύτερες επιδόσεις
Αλλάζουμε φίλτρο τιμής και περνάμε στα αυτοκίνητα από 20-30.000 ευρώ. Και πάλι έχουμε διπλή συμμετοχή της Hyundai. Καταρχάς είναι το Hyundai Tucson, με επίδοση στα 33,9 μέτρα. Η μέτρηση αυτή αφορά το Tucson των 160 ίππων (χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων), είναι η 4η καλύτερη στο αρχείο μας και ξεπερνάει μοντέλα με πολύ βαρύ όνομα, όπως η Porsche Panamera και η Taycan που χρειάστηκαν 34,1 και 34,3 μέτρα αντίστοιχα.
Ισοπαλία στη δεύτερη θέση με 34,6 μέτρα έχουμε για το Hyundai i30 και το SEAT Leon, δύο κλασικές επιλογές στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Στην περίπτωση του Hyundai i30 αναφερόμαστε στο ήπια υβριδικό hatchback των 140 ίππων (χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων). Mild hybrid τεχνολογία έχει και το SEAT Leon, στα 150 άλογα και με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων.
Suzuki Swift & Volkswagen Polo είναι τα χειρότερα από την κατηγορία των μικρών
Στην κατηγορία των μικρών αλλά με σημαντική διαφορά τιμής έχουμε τα Suzuki Swift και Volkswagen Polo, τα δύο αυτοκίνητα με το χειρότερο φρενάρισμα σε ολόκληρο το B (supermini) segment. Κάτω από τα 20.000 ευρώ είναι το Suzuki Swift (ήπια υβριδικό 82 ίππων με 5άρι σασμάν) το οποίο είχε επίδοση 46,1 μέτρα με πίσω ταμπούρα.
Ίδιο σύστημα πέδησης έχει και το Volkswagen Polo, στην βενζινοκίνητη έκδοση των 95 ίππων, επίσης με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, η οποία ξεκινά από τα 22.950 ευρώ. Το μικρό αυτοκίνητο των Γερμανών χρειάστηκε 42,3 μέτρα για την πλήρη ακινητοποίηση. Να τονίσουμε πως το Polo φέρει πίσω ταμπούρα στις εξοπλιστικές εκδόσεις Life και More, με το GTI να έχει πίσω δισκόφρενα.