Mazda RX-8: Λάτρευε την βενζίνη & λατρεύτηκε όταν η 100άρα είχε 1€
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mazda RX-8: Λάτρευε την βενζίνη & λατρεύτηκε όταν η 100άρα είχε 1€

176.172 Επισκέψεις στο άρθρο

- Διάσημο για τον one of a kind κινητήρα του που «έκαιγε σαν φορτηγό»!
- Μικρός, πολύστροφος με πολλά άλογα, αλλά ήθελε προσοχή στη συντήρηση
- Τέλειο ζύγισμα καρότσας, κίνηση στον «σωστό» άξονα & διπλά ψαλίδια
- Εκκεντρική σχεδίαση χωρίς μεσαία κολόνα στις πόρτες!

Διάσημο για τον one of a kind κινητήρα του που «έκαιγε σαν φορτηγό»!


Τέλειο ζύγισμα καρότσας, κίνηση στον «σωστό» άξονα & εκκεντρική σχεδίαση.

Τέλειο ζύγισμα καρότσας, κίνηση στον «σωστό» άξονα & εκκεντρική σχεδίαση.


Αυτοκίνητα που αγαπήθηκαν, που ξεχώρισαν με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα τους και παραμένουν ακόμα και σήμερα στο επίκεντρο των συζητήσεων. Αυτά έχουν θέση στη σειρά των κειμένων «Memories», με το Mazda RX-8 να είναι ένα μοντέλο που δε θα μπορούσε να απουσιάζει από τη λίστα.
 

Μικρός, πολύστροφος με πολλά άλογα, αλλά ήθελε προσοχή στη συντήρηση

Βασικά συστατικά της επιτυχίας ήταν ο ισχυρός κινητήρας που ταιριάζει στην φορολογική πολιτική της χώρας μας, η δυναμική συμπεριφορά με την κίνηση στον «σωστό» άξονα και τα διπλά ψαλίδια, ενώ το κερασάκι στην τούρτα ήταν η εκκεντρική του σχεδίαση.

Τέλειο ζύγισμα καρότσας, κίνηση στον «σωστό» άξονα & εκκεντρική σχεδίαση

Αποτέλεσμα; Η εμπορική επιτυχία με το καλημέρα και η καθολική αποδοχή από το κοινό παρά τις ιδιαιτερότητες του κινητήρα και τις αυξημένες απαιτήσεις σε καύσιμο. Σήμερα αποτελεί το όνειρο πολλών βενζινοκέφαλων για δεύτερο αυτοκίνητο, που στοχεύει στην οδηγική απόλαυση του Σαββατοκύριακου, μακριά από την κίνηση. Πώς κατάφερε η Mazda να δημιουργήσει ένα από τα πιο επιτυχημένα «fun to drive» αυτοκίνητα; Ποια ήταν τα «μυστικά» του περιστροφικού κινητήρα; Ώρα να θυμηθούμε τον ρότορα που ονειρεύτηκαν πολλοί!
 
Σελίδα 2Η πρώτη έκδοση με 192 και 231 ίππους
Σελίδα 3Ελαφρώς ισχυρότερη η δεύτερη γενιά
Σελίδα 4Renesis: Ένας κινητήρας που δεν είναι για όλους
Σελίδα 5Ξέρετε ότι:
peugeot
NISSAN