
Είναι το πρώτο μακράς εμβέλειας plug-in hybrid SUV της μάρκας.
Τοποθετείται ανάμεσα στο XC60 και το XC90.
Θα έχει τον 1,5 βενζινοκινητήρα και θα είναι τετρακίνητο.
Σχεδιαστικά λέγεται πως είναι το πιο αδιάφορο Volvo των τελευταίων ετών.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Είναι το πρώτο μακράς εμβέλειας plug-in hybrid SUV της μάρκας
Η Volvo επαναφέρει το όνομα XC70, αλλά αυτή τη φορά με έναν εντελώς διαφορετικό προσανατολισμό. Αντί για τον παραδοσιακό station wagon χαρακτήρα με off-road περιβολή που καθόριζε το μοντέλο στο παρελθόν, το νέο XC70 επανεμφανίζεται ως SUV και μάλιστα ως το πρώτο μακράς εμβέλειας plug-in hybrid της φίρμας. Η αποκάλυψη έγινε πρόωρα μέσα από τη βάση δεδομένων του Υπουργείου Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφορικής της Κίνας (MIIT), αποκαλύπτοντας τόσο την τελική σχεδίαση όσο και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου.
Τοποθετείται ανάμεσα στο XC60 και το XC90
Η αρχική διάθεση του μοντέλου προορίζεται για την κινεζική αγορά, ωστόσο η Volvo εξετάζει ήδη το ενδεχόμενο ευρύτερης διάθεσης στην Ευρώπη καθώς το πλήρως ηλεκτρικό μέλλον δεν «της βγαίνει». Με μήκος 4.815 χιλιοστά, τοποθετείται ανάμεσα στο XC60 και το XC90, διαθέτοντας ενδιαφέρουσα μπαταρία 39,63 kWh τύπου NMC (λιθίου-νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου), η οποία προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 180 χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο CLTC. Η βασική έκδοση εξοπλίζεται με LFP (φωσφορικού σιδήρου-λιθίου) μπαταρία 21,22 kWh, παρέχοντας εμβέλεια 100 χλμ..
Θα έχει τον 1,5 βενζινοκινητήρα και θα είναι τετρακίνητο
Κάτω από το καπό θα φιλοξενείται ένας τούρμπο κινητήρας 1,5 λίτρων με ισχύ 161 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρες σε διάταξη που προς το παρόν παραμένει άγνωστη. Η ύπαρξη σήματος AWD στο πίσω μέρος υποδηλώνει τετρακίνηση, ενώ η συγγένεια με το Lynk & Co 08, που επιτυγχάνει 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα, αφήνει περιθώρια για αξιόλογες επιδόσεις. Αν και οι επίσημες τιμές επιτάχυνσης και ισχύος των ηλεκτροκινητήρων δεν έχουν ακόμη δημοσιευθεί, είναι σαφές ότι η νέα πλατφόρμα της Volvo δίνει έμφαση στη χρηστικότητα και την αυτονομία. Σημειώνεται ότι η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ/ώρα, σύμφωνα με τα πρότυπα ασφαλείας της μάρκας.
Σχεδιαστικά είναι το πιο αδιάφορο Volvo των τελευταίων ετών
Το design του νέου XC70 διατηρεί ορισμένα γνώριμα στοιχεία από τα σύγχρονα Volvo, όπως οι κάθετοι προβολείς τύπου «Thor΄s Hammer», ωστόσο η συνολική αισθητική είναι πιο αδιάφορη από ό,τι θα περιμέναμε από ένα premium SUV. Η απουσία πίσω υαλοκαθαριστήρα ίσως διχάσουν το κοινό, ενώ οι διαστάσεις (1.890 χιλ. πλάτος, 1.650 χιλ. ύψος και μεταξόνιο 2.895 χιλ.) υπόσχονται ευρυχωρία και σταθερότητα.