ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Hyundai Inster: Ο βασιλιάς της πόλης

 Σχολιάστε 
6.261 Επισκέψεις στο άρθρο (28/5/2025)
Hyundai Inster: Ο βασιλιάς της πόλης
6 Φωτογραφίες »

Είναι μίνι σε μέγεθος (σαν το i10) με μπαταρία μικρού (49 kWh).
«Έγραψε» την χαμηλότερη κατανάλωση στο electric in the city. Κάνει 480 χλμ. στην πόλη.
Είναι το πιο ευχάριστο στη χρήση και συμβίωση αυτοκίνητο πόλης.
Χωράει 4 επιβάτες, τα καθίσματα γίνονται κρεβάτι και έχει πρίζα για να φορτίζεις φορητές συσκευές.

autotriti team

Είναι μίνι με μπαταρία μικρού (49 kWh)

To Hyundai Inster είναι το νέο «talk of the town» και όσοι βρέθηκαν πίσω από το τιμόνι του στην πολύωρη δοκιμασία του Mega Test δήλωσαν πολύ ευχαριστημένοι. Το αξιοσημείωτο μάλιστα είναι πως παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα εξ ορισμού αυτοκίνητο πόλης, αποδεικνύεται κάτι περισσότερο αυτό. Ο πλούσιος εξοπλισμός, η γενικότερη εικόνα, το στιβαρό πάτημα, η ευκολία στη χρήση και το εξαιρετικό ηλεκτρικό υπόβαθρο, διαμορφώνουν ένα ικανό αυτοκίνητο που θυμίζει μεγαλύτερη κατηγορία, ενώ στην έκδοση της δοκιμής μας με τη μεγάλη μπαταρία ξεπερνά με ευκολία και τα όρια χρήσης εντός πόλης.

Το νέο Hyundai Inster είναι ένα μίνι σε διαστάσεις αυτοκίνητο (μήκος 3.825 χλστ., πλάτος 1.610 χλστ. και ύψος 1.575 χλστ.), το οποίο όμως έχει τη μεγαλύτερη μπαταρία που συναντάμε σε αυτή την κατηγορία. Συγκεκριμένα το Inster εκτός της βασικής του έκδοσης που προσφέρεται με μπαταρία χωρητικότητας 42 kW (σ.σ. και πάλι μεγάλη), διατίθεται και σε έκδοση με ενεργειακό περιεχόμενο μπαταρίας 49 kWh, τιμή που μέχρι «χθες» ήταν επαρκής για τα μικρά αυτοκίνητα πόλης και τα SUV. Με δεδομένο πως οι ενεργειακές του ανάγκες δεν είναι μεγάλες λόγω περιορισμένων διαστάσεων και βάρους, για την κίνησή του επιλέχθηκε ένας ηλεκτροκινητήρας 115 ίππων, οπότε η Hyundai πέτυχε τον τέλειο συνδυασμό απόδοσης και αποδοτικότητας για το νέο μικρότερο ηλεκτρικό της μοντέλο.

«Έγραψε» τη χαμηλότερη κατανάλωση στο electric in the city. Κάνει 480 χλμ. στην πόλη

Όντας το μικρότερο αυτοκίνητο στο Test «Electric in the City», το Hyundai Inster ήταν αναμενόμενα αυτό με τη μικρότερη κατανάλωση. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης με τον κλιματισμό σε λειτουργία «έδωσε» μέση τιμή κατανάλωσης στις 9,6 kWh/100 χλμ., κάτι που σημαίνει πως σημείωσε σχεδόν 2 kWh/100 χλμ. χαμηλότερη κατανάλωση από το επόμενο πιο οικονομικό μοντέλο της δοκιμασίας μας, το SUV πόλης Opel Mokka. Το Inster έτσι μπορεί να διανύσει εντός πόλης έως και 479 χλμ., κάτι που σημαίνει πως χρειάζεται φόρτιση κάθε 13 ημέρες, ή 3 φορές για 1.000 χλμ. με κόστος στα 184 ευρώ. Μιλώντας για τη φόρτιση, το Hyundai Inster προσφέρει δυνατότητα γρήγορης φόρτισης (με 120 kW από DC), κάτι που του επιτρέπει να γεμίζει από το 10% στο 80% της μπαταρίας του σε 30 λεπτά, ενώ σε wallbox 11 kW (έχει στάνταρ 11άρη on board charger), η μπαταρία του χρειάζεται 4 ώρες για να φορτίσει πλήρως (10-100%).


To Hyundai Inster αποδείχθηκε ένα από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα στο Mega Test μας.
6 Φωτογραφίες »

To Hyundai Inster αποδείχθηκε ένα από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα στο Mega Test μας.

Είναι το πιο ευχάριστο στη χρήση και συμβίωση αυτοκίνητο πόλης

Το ηλεκτρικό Inster είναι μια αγχολυτική κάψουλα μετακίνησης στην ζούγκλα της πόλης και σε κάνει να ξεχνάς πως βρίσκεσαι σε μίνι αυτοκίνητο. Η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής του, ο πλούσιος εξοπλισμός και η όμορφη και σύγχρονη εικόνα του θυμίζουν μεγαλύτερο και ακριβότερο αυτοκίνητο.
Το στιβαρό πάτημα και η αρτιότητα του ηλεκτρικού του συστήματος το καθιστούν με τη σειρά τους πολύ πρακτικό στη χρήση, ενώ οι περιορισμένες εξωτερικές του διαστάσεις και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες διευκολύνουν την κίνηση και το παρκάρισμά του. Σε αυτά έρχονται να προστεθούν το ελαφρύ τιμόνι και η δυνατότητα επιλογής της λειτουργίας one pedal από το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι, στοιχεία που όλα μαζί μετατρέπουν τις βαρετές μετακινήσεις σε ευχάριστη διαδικασία.

Χωράει 4 επιβάτες, τα καθίσματα γίνονται κρεβάτια και έχει πρίζα για να φορτίζεις και τις φορητές συσκευές σου.

Το νέο Hyundai Inster αν και δεν χρειάστηκε να μας δείξει τον πλούσιο εσωτερικό του κόσμο σε επίπεδο ευρυχωρίας, είναι πολύ ικανό εκεί, αφού μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση έως και 4 επιβάτες προσφέροντας χώρους μικρού -και όχι μίνι- αυτοκινήτου. Και αν η ταλαιπωρία στην κίνηση δεν υποφέρεται, η δυνατότητα να μετατρέπεται σε κρεβατοκάμαρα μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμη. Επιπλέον, το Inster διαθέτει προαιρετικά και σύστημα V2L, το οποίο μέσω της πρίζας 220 Volt που ενσωματώνει στη βάση της κεντρικής κονσόλας, επιτρέπει τη φόρτιση άλλων φορητών συσκευών.

Hyundai Inster  
Αυτονομία στην πόλη χλμ. 479
Αυτονομία στο ταξίδι χλμ. 256
Μπαταρία (ωφέλιμη) kWh 49 (46)
Τιμή έκδοσης  27.290
Τιμή από  22.390

ford
ford
OPEL