
Τα τρία καλύτερα all season ελαστικά στο φρενάρισμα (100-0 χλμ./ώρα) στο στεγνό & το βρεγμένο | autotriti.gr
Το Bridgestone Turanza All Season 6 έχει τις καλύτερες επιδόσεις και στις δύο δοκιμασίες.
Νο.1 φρένα στο στεγνό το Pirelli Cinturato All Season SF 3, Νο.1 στο βρεγμένο το Vredestein Quatrac.
Στο Top 3 στο βρεγμένο το Continental AllSeasonContact 2, πιο χαμηλά στην κατάταξη στο στεγνό.
Η low-budget πρόταση ελαστικού 4 εποχών το Linglong Sport Master 4S, άγγιξε κορυφή στο φρενάρισμα στο στεγνό.
Test all season ελαστικών σε φρενάρισμα (100-0 χλμ./ώρα), στο στεγνό & βρεγμένο
Η ικανότητα ενός all season ελαστικού να πηγαίνει στο χιόνι μέχρι 10 εκ., δίχως να χρειάζεται αλυσίδες, είναι χαρακτηριστικό που πολύς κόσμος θεωρεί σημαντικό, ειδικά αν μένει/επισκέπτεται περιοχές με συχνές χιονοπτώσεις. Ένα λάστιχο, όμως, δεν το αγοράζεις μόνο αν τα καταφέρνει στο χιόνι, αλλά πρέπει να τσεκάρεις πόσο καλό είναι και στις υπόλοιπες καιρικές συνθήκες που συναντάμε στο μεγαλύτερο διάστημα του χρόνου.
Με κριτήριο διεθνές test ελαστικών 4 εποχών (διάσταση 225/40 R18) εξετάζουμε τα καλύτερα μοντέλα στο φρενάρισμα 100-0 χλμ./ώρα, στο στεγνό και στο βρεγμένο. Ποια είναι τα 3 καλύτερα λάστιχα των δοκιμών και πόσα μέτρα χρειάζονται μέχρι να «κοκαλώσουν»;
Το Bridgestone Turanza All Season 6 έχει τις καλύτερες επιδόσεις και στις δύο δοκιμασίες
Με συνολική απόσταση πέδησης στα 83,1 μέτρα το Bridgestone Turanza All Season 6 είναι το μοντέλο με τις καλύτερες συνδυαστικές επιδόσεις στο test. Στο στεγνό το ιαπωνικό μοντέλο χρειάζεται 38,1 μέτρα (Νο.2) για να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο αναφοράς, ενώ στο βρεγμένο σημείωσε επίδοση 45 μέτρων (Νο.3), παρουσιάζοντας ισορροπημένα αποτελέσματα, παράμετρος πολύ σημαντική στα οδηγικά χαρακτηριστικά ενός ελαστικού.
Νο.1 φρένα στο στεγνό το Pirelli Cinturato All Season SF 3, Νο.1 στο βρεγμένο το Vredestein Quatrac
Πρωτιά στο στεγνό στις λεπτομέρειες πέτυχε το Pirelli Cinturato All Season SF 3. Η νέα γενιά του μοντέλου της ιταλικής μάρκας που κυκλοφορεί στις αγορές από το 2024 σημείωσε 38 μέτρα στο στεγνό. Όσον αφορά το βρεγμένο, η καλύτερη επίδοση ανήκει στο Vredestein Quatrac, με απόσταση πέδησης στα 43,9 μέτρα.Στο Top 3 στο βρεγμένο το Continental AllSeasonContact 2, πιο χαμηλά στην κατάταξη στο στεγνό
Μία ακόμη premium πρόταση ελαστικού, το Continental AllSeasonContact 2 έχει παρουσία στο Top 3. Το μοντέλο της γερμανικής μάρκας κατέγραψε τη 2η καλύτερη επίδοση στο βρεγμένο, ακινητοποιώντας το αυτοκίνητο αναφοράς (Volkswagen Golf GTI) στα 44,9 μέτρα. Από την άλλη πλευρά, στο στεγνό κινήθηκε σε πιο χαμηλά όρια (41,5 μ.), γεγονός που το άφησε την 7η θέση της κατάταξης όσον αφορά τις συνδυαστικές επιδόσεις των δύο δοκιμών.
Η low-budget πρόταση ελαστικού 4 εποχών το Linglong Sport Master 4S, άγγιξε κορυφή στο φρενάρισμα στο στεγνό
Στο βάθρο των κορυφαίων all season ελαστικών στο στεγνό βρίσκουμε και το Linglong Sport Master 4S, την low-budget πρόταση της λίστας από μία μάρκα που γενικότερα φημίζεται για το προσιτά μοντέλα της. Η επίδοση που ξεχωρίζουμε έχει να κάνει με το φρενάρισμα στο στεγνό, δοκιμασία στην οποία το Linglong Sport Master 4S άγγιξε κορυφή (38,2 μέτρα), ενώ συνδυαστικά με το βρεγμένο κατατάσσεται στην 4η θέση.Αναλυτικές μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά των all season ελαστικών
| Μάρκα/Μοντέλο | Bridgestone Turanza All Season 6 | Continental PremiumContact 7 | Linglong Sport Master 4S | Pirelli Cinturato All Season SF 3 | Vredestein Quatrac | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Όχημα | Επιβατικό | ||||||||
|
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
|
All Season | ||||||||
|
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
|
225/40 R18 | ||||||||
| Χιλιομετρική αντοχή (χλμ.) | 59.150 | 48.650 | 44.450 | 44.450 | 45.850 | ||||
| Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση (σε ευρώ) | 115 | 114 | 89 | 117 | 105 | ||||
| Οι τιμές των ελαστικών, αφορούν τις τιμές λιανικής (άνευ τοποθέτησης) και ενημερώνονται ΚΑΘΕ μήνα. | |||||||||
| Στοιχεία κατασκευαστή | |||||||||
|
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
|
C | C | C | C | D | ||||
|
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
|
B | B | B | A | B | ||||
|
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (dB)
|
70 | 71 | 69 | 71 | 72 | ||||
|
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
|
92Y XL | 92Y XL | 92W XL | 92Y XL | 92V XL | ||||
|
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
|
2.520 | 2.520 | 2.520 | 2.520 | 2.520 | ||||
|
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
|
300 | 300 | 270 | 300 | 240 | ||||
|
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year
|
2023 | 2023 | 2022 | 2024 | 2020 | ||||
| Επιδόσεις - Μετρήσεις διεθνούς Test | |||||||||
| Φρενάρισμα στο στεγνό, 100-0 χλμ./ώρα (μ.) | 38,1 Μέτρα | 41,5 Μέτρα | 38,2 Μέτρα | 38 Μέτρα | 40,3 Μέτρα | ||||
| Φρενάρισμα στο βρεγμένο, 100-0 χλμ./ώρα (μ.) | 45 Μέτρα | 44,9 Μέτρα | 47,5 Μέτρα | 46,3 Μέτρα | 43,9 Μέτρα | ||||
| Συνολική απόσταση φρεναρίσματος, σε στεγνό και βρεγμένο (μ.)/Τελική κατάταξη στο σύνολο του test | 83,1 Μέτρα/No.1 | 86,4 Μέτρα/No.7 | 85,7 Μέτρα/No.4 | 84,3 Μέτρα/No.3 | 84,2 Μέτρα/No.2 | ||||

