
Ανάμεσα σε 20 μοντέλα, είναι στα ΤΟΡ στην αξιολόγηση του Test Center (χώροι-κατανάλωση-ασφάλεια).
Στα λεφτά του δεν υπάρχει ηλεκτρικό με πιο μεγάλη μπαταρία και είναι το νο. 1 στη σχέση αξίας/τιμής.
Με 490 ευρώ ρεύμα βγάζεις τα χιλιόμετρα όλης της χρονιάς (αν φορτίζεις σπίτι).
Έχει το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα της κατηγορίας και χωράει άνετα 5 επιβάτες με ύψος 1,9 μ..
Το Hyundai Ioniq 5 είναι στα ΤΟΡ ηλεκτρικά SUV στην αξιολόγηση του Test Center
To Hyundai Ioniq 5 από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε κέρδισε τις εντυπώσεις με τη φουτουριστική του σχεδίαση και το τεχνολογικό του υπόβαθρο. Μάλιστα, ακόμα και σήμερα που έχουν έρθει στην αγορά αρκετά νέα μοντέλα το ηλεκτρικό SUV της Hyundai εξακολουθεί να είναι από τα πιο hi-tech σχεδιαστικά μοντέλα της κατηγορίας.
Όμως, εκτός από την εμφάνιση που ξεχωρίζει, το Ioniq 5 δείχνει μέσα από την αξιολόγηση του AutoΤρίτη Test Center, πως είναι και μία από τις κορυφαίες επιλογές στην πράξη. Συγκεκριμένα, το Ioniq 5 των 229 ίππων και τη μεγάλη μπαταρία των 84 kWh απέσπασε συνολικά μία από τις κορυφαίες βαθμολογίες στην γενική αξιολόγηση της κατηγορίας που περιλαμβάνει τις μετρήσεις χώρων, κατανάλωσης και ασφάλειας-επιδόσεων.
Στα λεφτά του δεν υπάρχει ηλεκτρικό με πιο μεγάλη μπαταρία και είναι το νο. 1 στη σχέση αξίας/τιμής
Βέβαια, τα πάντα κρίνονται σε σχέση με την τιμή. Έτσι λοιπόν το Ioniq 5 στην συγκεκριμένη παράμετρο αξιολόγησης είναι το νο. 1 μοντέλο στη σχέση αξίας/τιμής. Με τιμή από 36.690 ευρώ είναι από τα φθηνότερα μοντέλα στην κατηγορία του. Μάλιστα στα λεφτά αυτά δεν υπάρχει ηλεκτρικό με μεγαλύτερη μπαταρία, ενώ παράλληλα η ελκυστική τιμή συνοδεύεται και με πλούσιο εξοπλισμό. Μεταξύ άλλων θα συναντήσουμε παραπάνω ηλεκτρικές ευκολίες από το αναμενόμενο (π.χ. ηλεκτρική ρύθμιση καθίσματος), δύο μεγάλες οθόνες και την τελευταία έκδοση της σουίτας συστημάτων Hyundai SmartSense.

Το Ioniq 5 με τιμή από 36.690 ευρώ είναι από τα φθηνότερα μοντέλα στην κατηγορία του. Μάλιστα στα λεφτά του δεν υπάρχει ηλεκτρικό με μεγαλύτερη μπαταρία.
Με 490 ευρώ ρεύμα βγάζεις τα χλμ. όλης της χρονιάς (αν φορτίζεις σπίτι)
Πέρα από την τιμή , το Hyundai Ioniq 5 αποδεικνύεται στην πράξη οικονομικό όσον αφορά το ετήσιο κόστος για την ενέργεια που χρειάζεται για να κινηθεί. Συγκεκριμένα χρειάζεται 491 ευρώ το χρόνο για 20.000 χλμ. (80% πόλη – 20% ταξίδι). Βέβαια βασική προϋπόθεση είναι η φόρτιση να γίνεται σε φορτιστή σπιτιού, που το οικιακό ρεύμα έχει κόστος 0,16 ευρώ/kWh.
Παράλληλα η μπαταρία λόγω του μεγάλου της μεγέθους σε συνδυασμό με την χαμηλή κατανάλωση, προσφέρει αυτονομία πάνω από 550 χλμ. στην πόλη και 420 στον αυτοκινητόδρομο με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα. Πρακτικά λοιπόν από Αθήνα μπορεί να φτάσει μέχρι και την Κατερίνη.
Τέλος πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας είναι και οι επιδόσεις του Ioniq 5, με το 60-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 3,6 δλ. και το 80-120 σε 4,7 δλ., καθιστώντας το προσπέρασμα σύντομο και κατ’ επέκταση ασφαλέστερο.
Έχει το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα και χωράει άνετα 5 επιβάτες με ύψος 1,9 μ..
Από την αξιολόγηση του Ioniq 5 προέκυψε ότι το SUV της Hyundai έχει το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα από κάθε άλλο μεσαίο SUV με 1,45 μ.. Δηλαδή κάθονται 3 ενήλικοι με περίσσια άνεση. Σε αυτό συνηγορεί και το μεγάλο μεταξόνιο των 3.000 χλστ. που εξασφαλίζει αρχοντικούς χώρους για επιβάτες (χώρο 20,5 εκ. για τα πόδια) και ένα μεγάλο πορτ-μπαγκάζ 520 λτ.. Τέλος, τα 7,5 εκ. που μετρήσαμε για τον χώρο στο κεφάλι, σημαίνει πως μπορούν να χωρέσουν επιβάτες με ύψος μέχρι και 1,9 μ..
| Σελίδα 2 | Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
