
Toyota και Hyundai βάζουν όρια στην εξέλιξη των Plug-in υβριδικών.
Στέλεχος Toyota: «Δαπανηρή η εγκατάσταση μεγαλύτερων μπαταριών σε όχημα που δεν ηλεκτρικό».
Επικεφαλής Hyundai: «Πολυπλοκότητα, κόστος και νέοι κανονισμοί το 2028 για τα PHEV».
Την ίδια στιγμή οι πωλήσεις των PHEV και των δύο μάρκων πάνε... μπάλα!
autotriti team
Toyota και Hyundai βάζουν όρια στην εξέλιξη των Plug-in υβριδικών
Μία από τις τελευταίες τάσεις που κυριαρχεί στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι η αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας των Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων. Την ώρα όμως που πολλές εταιρείες ακολουθούν αυτή την τακτική, υπάρχουν δύο (και μάλιστα μέσα στις κορυφαίες), οι οποίες έχουν διαφορετική γνώμη. Αυτές είναι οι Toyota και Hyundai, με υψηλόβαθμα στελέχη των δύο ασιατικών μαρκών να αναλύουν την αφορμή που τους οδήγησε σε αυτή την απόφαση και αυτή έχει να κάνει κυρίως με το κόστος.
Στέλεχος Toyota: «Δαπανηρή η εγκατάσταση μεγαλύτερων μπαταριών σε όχημα που δεν ηλεκτρικό»
Η Toyota δήλωσε ότι δεν χρειάζεται να ακολουθήσει τις άλλες μάρκες, όπως για παράδειγμα τις κινέζικες ή αυτές του Ομίλου Volkswagen που έχουν επεκτείνει την ηλεκτρική αυτονομία των Plug-in υβριδικών τους αυτοκινήτων πάνω από τα 100 χιλιόμετρα.
«Από τη στιγμή που έχουμε φτάσει την ηλεκτρική αυτονομία στα 100 χιλιόμετρα έχουμε μια καλή ισορροπία», δήλωσε αρχικά ο Andrea Carlucci, επικεφαλής της διαχείρισης προϊόντων και μάρκετινγκ της Toyota Europe και συνέχισε: «Η εγκατάσταση μεγαλύτερων μπαταριών σε ένα όχημα που δεν είναι αμιγώς ηλεκτρικό είναι πιο δαπανηρή επειδή τοποθετούνται περισσότερα εξαρτήματα».
Το ευρωπαϊκό κοινό έχει «αγκαλιάσει» τα PHEV της Toyota
Η απόφαση αυτή φαίνεται να δικαιώνει την Toyota και στην πράξη, καθώς την ίδια στιγμή βλέπει τις πωλήσεις των PHEV οχημάτων της στην Ευρώπη τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2025 να αυξάνονται κατά 139% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2024, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας Dataforce. Να σημειωθεί πως το Plug-in υβριδικό C-HR έχει ηλεκτρική αυτονομία 66 χιλιομέτρων και το RAV4 100 χιλιόμετρα.
Ανοδική πορεία και οι πωλήσεις PHEV στη Hyundai
Ανοδική πορεία ακολούθησαν όμως και οι πωλήσεις των Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων της Hyundai, με την κορεατική φίρμα, το ίδιο διάστημα, να βλέπει +27% στις πωλήσεις PHEV, λόγω της κυκλοφορίας του Santa Fe. Παρά ταύτα ο επικεφαλής της εταιρείας στην Ευρώπη, σημείωσε πως «μιλάμε για τεχνολογίες μετάβασης», ενώ στρέφοντας το βλέμμα του στο μέλλον υπογράμμισε πως η νομοθεσία για τα PHEV θα αλλάξει από το 2028, οπότε αυτόματα η τεχνολογία γίνεται λιγότερο ενδιαφέρουσα.
Συνέχεια του άρθρου >>>