Toyota C-HR: Δεν καίει τίποτα και έχει τιμή «λουκούμι»

27.749 Επισκέψεις στο άρθρο
Toyota C-HR: Δεν καίει τίποτα και έχει τιμή «λουκούμι»

Με κόστος «βασικής» τα 26.420 ευρώ, το Toyota C-HR είναι το φθηνότερο υβριδικό SUV της ελληνικής αγοράς. Αναλογιστείτε σε αυτό τώρα και την κατανάλωση που στο Test μας ήταν 3,7 λτ./100 χλμ. στην πόλη και 4,8 στο ταξίδι και καταλαβαίνετε πως μιλάμε για ένα εξαιρετικό Combo οικονομίας.


Το Toyota C-HR των 122 ίππων (διαβάστε τη δοκιμή του)  είναι εφοδιασμένο με το 4ης γενιάς υβριδικό σύστημα της Toyota. Στο εν λόγω σύστημα συνδυάζεται ένας 1.800άρης κινητήρας, που λειτουργεί σε κύκλο Ατκινσον και έχει κορυφαία θερμοδυναμική απόδοση 40%) και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 72 PS. Συνδυαστικά εμφανίζει απόδοση 122 ίππων και 142 Nm ροπής, με το σύνολο να συνεργάζεται με ένα εξελιγμένο κιβώτιο, ένα σοφιστικέ πλανητικό σύστημα μετάδοσης που θυμίζει CVT, για να περάσει την κίνηση στους μπροστά τροχούς.
Το σύστημα δίνει την επιλογή για χρήση μόνο του ηλεκτροκινητήρα, εφόσον είναι δυνατόν» επιλέγοντας το EV mode, ειδάλλως υπάρχουν οι επιλογές ECO και Power για οικονομία και πιο δυναμική οδήγηση. Παράλληλα βάζοντας στο κιβώτιο mode «B» η ένταση της ανάκτησης μεγιστοποιείται, ώστε η μπαταρία να φορτίζει γρηγορότερα.

Η Toyota τέλος, δεν διστάζει να παρέχει έως 11 χρόνια εγγύηση αποκλειστικά για την μπαταρία και 6ετή πλήρη εγγύηση για τα υπόλοιπα βασικά μέρη του αυτοκινήτου.
 

Σελίδα 1Toyota C-HR, Nissan Qashqai & Honda HR-V: Japan & «καίνε» τα μισά
Σελίδα 2Toyota C-HR: Δεν καίει τίποτα και έχει τιμή «λουκούμι»
Σελίδα 3Nissan Qashqai: Ένα ηλεκτρικό που δεν μπαίνει στην πρίζα
Σελίδα 4Honda HR-V: Με κατανάλωση μέσα στην πόλη 3,6 λτ./100 χλμ.
ford
ΜΟΤΟ