Nissan Qashqai: Ένα ηλεκτρικό που δεν μπαίνει στην πρίζα

27.752 Επισκέψεις στο άρθρο
Nissan Qashqai: Ένα ηλεκτρικό που δεν μπαίνει στην πρίζα

Το Nissan Qashqai e-Power (διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του) λοιπόν είναι ένα υβριδικό που δεν μοιάζει με κανένα άλλο στην αγορά. Διαθέτει έναν 3κύλινδρο θερμικό κινητήρα μεταβλητής συμπίεσης (μεταξύ 8:1 και 14:1 και αλλάζοντας τα κυβικά του από 1.476 έως 1.497 κ.εκ.) 156 ίππων.


Η ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από τον 1.500άρη κινητήρα μπορεί να μεταδοθεί μέσω ενός μετατροπέα στην μπαταρία, στον ηλεκτροκινητήρα ή και στα δύο αυτά μέρη. Έτσι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί στο βέλτιστο εύρος στροφών και στην καλύτερη αναλογία συμπίεσης. Όπως και να έχει, βασικός υπεύθυνος για την κίνηση του Qashqai e-Power είναι ένας ηλεκτροκινητήρας 190 ίππων, γι αυτό και στην πράξη το υβριδικό Qashqai θυµίζει ηλεκτρικό µοντέλο, με άμεση απόκριση χωρίς lag και με το ιδαίτερο κιβώτιο µιας σχέσης τεχνολογίας LinearTune να συμβάλει ώστε η άνοδος των στροφών του κινητήρα να συνοδεύεται από ανάλογη αύξηση της ταχύτητας.

Σε κάθε περίπτωση, ο σκοπός του συστήµατος, όπως και όλων των υβριδικών είναι η µείωση της κατανάλωσης, κάτι που πετυχαίνει µε απόλυτη επιτυχία, καθώς μέσα στην πόλη καίει 3,8 λτ./100 χλμ. και σε αυτοκινητόδρομο 5,8 λτ./100 χλμ..

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά την τιμή και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.


 

Σελίδα 1Toyota C-HR, Nissan Qashqai & Honda HR-V: Japan & «καίνε» τα μισά
Σελίδα 2Toyota C-HR: Δεν καίει τίποτα και έχει τιμή «λουκούμι»
Σελίδα 3Nissan Qashqai: Ένα ηλεκτρικό που δεν μπαίνει στην πρίζα
Σελίδα 4Honda HR-V: Με κατανάλωση μέσα στην πόλη 3,6 λτ./100 χλμ.
KINOUMAI HLEKTRIKA 3
ΜΟΤΟ