Το Honda HR-V (διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του) μπορεί να είναι ένα μικρομεσαίο οικογενειακό SUV με μήκος 4,34 μέτρα, ωστόσο, μέσα στην πόλη αποδεικνύεται πως είναι το πιο οικονομικό σε κατανάλωση Honda, αφού στο Mega Test μας, το trip, χωρίς μεγάλους συμβιβασμούς θα δείξει 3,6 λτ./100 χλμ.. Με την βενζίνη να κοστίζει σχεδόν 2 ευρώ/λίτρο, για 100 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη, ο οδηγός θα χρειαστεί μονάχα 7 ευρώ. Όσον αφορά, στη μέση κατανάλωση, αυτή, υπό πραγματικές συνθήκες δεν ξεπερνά τα 5-5,5 λτ./100 χλμ..
Το σύστηµα της Honda απαρτίζεται από δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες (ένα κύριο και έναν που λειτουργεί ως γεννήτρια) µικρών διαστάσεων, έναν βενζινοκινητήρα 1,5 DOHC i-VTEC, µία µικρή µπαταρία ιόντων λιθίου, ένα κιβώτιο µιας σχέσης µετάδοσης και µια εξελιγµένη µονάδα ελέγχου παροχής της ισχύος. Όσον αφορά στη λειτουργία του, ο θερµικός κινητήρας λειτουργεί σε σταθερές στροφές για να κινεί µια γεννήτρια, που παράγει ηλεκτρικό ρεύµα, το οποίο θα δώσει ενέργεια σε άλλα συστήµατα.
Οι κινητήριοι τροχοί είναι συνδεδεµένοι απΆ ευθείας µε τον κύριο ηλεκτροκινητήρα, με τρία προγράµµατα οδήγησης να εναλλάσσονται αυτόµατα, χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να κάνει κάτι:
EV Drive: Η µπαταρία ιόντων λιθίου τροφοδοτεί απευθείας µε ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα
Hybrid Drive: Ο κινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα γεννήτρια που, µε τη σειρά του, την τροφοδοτεί στον ηλεκτροκινητήρα
Engine Drive: Στην πλήρη επιτάχυνση ο βενζινοκινητήρας συνδέεται απευθείας µε τους τροχούς µέσω ενός συµπλέκτη.