Jeep Renegade ή Avenger σε mild hybrid; Πού διαφέρουν;

58.971 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2024)
Jeep Renegade ή Avenger σε mild hybrid; Πού διαφέρουν;

- To Renegade έχει 1.500άρι μοτέρ με 130 PS, 1.200άρι με 100 PS το Avenger
- Το Avenger καίει 5,0 λτ./100 χλμ. & δεν πληρώνει τέλη, 5,6 λίτρα και 83 ευρώ αντίστοιχα το Renegade
- Πιο ευρύχωρο το Renegade, μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το Avenger
- Πιο off-road σχεδίαση το Renegade, 3 εκατοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος για το Avenger (20,1 VS 17,1 εκ.)

To Renegade έχει 1.500άρι μοτέρ με 130 PS, 1.200άρι με 100 PS το Avenger

Η Jeep διαθέτει στην γκάμα της δύο μικρά SUV που ξεχωρίζουν στη σκληρή από ανταγωνισμό κατηγορία των SUV πόλης. Από τη μία, το Renegade (δείτε όλες τις τιμές και εκδόσεις) που βρίσκεται στην αγορά από το 2015 έχοντας φυσικά δεχθεί τις απαραίτητες αναβαθμίσεις και ανανεώσεις όλα αυτά τα χρόνια, και από την άλλη το νέο Avenger (δείτε όλες τις τιμές και εκδόσεις) που το είδαμε πέρσι για πρώτη φορά. Ας αναλύσουμε όμως πόσο διαφορετικά είναι μεταξύ τους.

Τα δύο SUVάκια έρχονται με ήπια υβριδική τεχνολογία σε παραπλήσιες τιμές όμως το καθένα έχει διαφορετικά δυνατά σημεία. Συγκεκριμένα, το Avenger κοστίζει από 26.490 ευρώ στην βασική του έκδοση Longitude, έχοντας κάτω από το καπό του ένα τούρμπο μοτέρ 1.200 κ.εκ που αποδίδει 100 άλογα. Από την πλευρά του το Renegade (από 26.990 ευρώ, επίσης στη βασική έκδοση Longitude) έχει πιο μεγάλο και ισχυρότερο σύνολο 1,5 λτ. με 130 άλογα (διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του).

Το Avenger καίει 5 λτ./100 χλμ. & δεν πληρώνει τέλη - 5,6 λίτρα και 83 ευρώ αντίστοιχα το Renegade

Τα δύο μοντέλα εξοπλίζονται με το ίδιο ήπια υβριδικό σύστημα, το οποίο ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 48V, προσαρτημένο πάνω στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7 σχέσεων στο Renagade και 6 στο Avenger) και το οποίο υπό συγκεκριμένες συνθήκες μπορεί, όπως στο παρκάρισμα ή κάποιες 100άδες μέτρα με πολύ χαμηλή ταχύτητα να τα κινεί με τον κινητήρα σβηστό.

Το όφελος για τον κάτοχο είναι φυσικά η μείωση της κατανάλωσης η οποία ανακοινώνεται στα 5,0 λτ./100 χλμ. για το Avenger, το οποίο μάλιστα έχει και 112 γρ./χλμ. εκπομπές C02 και άρα μηδενικά τέλη. Στο Renegade τώρα η κατανάλωση ανακοινώνεται στα 5,6 λτ./100 χλμ. (στις μετρήσεις, τα όργανα μας κατέγραψαν 7,5 λτ./100 χλμ.), ενώ οι ρύποι ανέρχονται στα 126 γρ./χλμ., το οποίο μεταφράζεται μόλις σε 83 ευρώ ετήσια τέλη.

Πιο ευρύχωρο το Renegade, μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το Avenger

Τα δύο μικρά SUV διαφέρουν στους χώρους, με το Avenger να έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (380 έναντι 351 λίτρων) και το Renegade συνολικά καλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Αναλυτικότερα το Renegade διαθέτει μία από τις φαρδύτερες καμπίνες της κατηγορίας με πλάτος πίσω καθίσματος 1,38 μέτρα, έχοντας τη δυνατότητα να φιλοξενήσει και τρίτο ενήλικα (το Avenger έχει 1,32 μ., συνεπώς θα χρειαστούν παραχωρήσεις για 5ο ενήλικα επιβάτη). Πάντως το Avenger έχει περισσότερο χώρο για το κεφάλι με όριο ύψους το 1,87 μ. (1,82 για το Renegade), ενώ και τα δύο μοντέλα προφέρουν τον ίδιο χώρο για τα γόνατα (11 εκατοστά «αέρας»).

Πιο off-road σχεδίαση το Renegade, 3 εκατοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος για το Avenger (20,1 VS 17,1 εκ.)

Παρά τις μικρές διάφορες στις εσωτερικές διαστάσεις, τo Avenger είναι αρκετά πιο compact σε μήκος, το οποίο είναι 4,08 μ. έναντι 4,24 μ. του Renegade. Το τελευταίο γενικότερα έχει σχεδιαστικά πιο macho αισθητική και θυμίζει περισσότερο σκληροτράχηλο off-road όχημα, λόγω του τεραγωνισμένου σχεδιασμού και του πληθωρικού μπροστινού μέρους. Το Avenger παραμένει αναμφισβήτητα ένα Jeep με τις χαρακτηριστικές επτά σχισμές στη γρίλια και τις τετραγωνισμένες γραμμές, ωστόσο συνολικά έχει μια πιο εκλεπτυσμένη παρουσία. Μάλιστα έχει και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με το Renegade κατά 3 εκ. (20,1 VS 17,1 εκ.), συνεπώς έχει και ένα ελαφρύ προβάδισμα στις εκτός δρόμου περιπέτειες.
 
Διαβάστε παρακάτω περισσότερα για τα χαρακτηριστικά και τις διαφορές των δύο SUV μοντέλων της Jeep.

Σελίδα 2Εσωτερικό-εξοπλισμός: Πιο σύγχρονο το Αvenger, με μαλακά υλικά το Renegade
Σελίδα 3Πώς είναι τα δύο Jeep-άκια στο δρόμο, αλλά και εκτός; Έρχονται τα πάνω-κάτω…
Σελίδα 4Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
test center
SEAT