10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Toyota C-HR: το αντι-Juke
7.614 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2015)
Η Toyota πρόκειται να βγάλει ένα μικρό crossover, το C-HR που θα είναι γρήγορο, οικονομικό, εκκεντρικό. Θα καταφέρει να χτυπήσει το Nissan Juke;
Για να καλυφθεί αυτό θα παρουσιάσει το Toyota C-HR, το οποίο θα βρει αντιμέτωπο το Nissan Juke που είναι από τους πρωτεργάτες στα μικρά SUV. Αναφορικά με τις διαστάσεις του, το μήκος του Toyota C-HR θα είναι 4,35 μέτρα, το πλάτος 1,85 μ., το ύψος 1,5μ. και το μεταξόνιο 2,64μ. δηλαδή θα είναι λίγο πιο μεγάλο από το Juke.
Τι λέτε; Θα καταφέρει η Toyota με το C-HR να χτυπήσει το «εδραιωμένο» Nissan Juke; Πριν απαντήσετε ας βάλουμε κάτω τα δεδομένα.
Ξεκινώντας με την εμφάνιση και στα δύο μοντέλα αυτή είναι εκκεντρική και αμφιλεγόμενη. Δηλαδή είτε θα σου αρέσουν σε υπερθετικό βαθμό και θα τα θεωρείς από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που υπάρχουν, είτε θα τα θεωρείς υπερβολικά και άσχημα. Τουλάχιστον αυτό έχει δείξει ο κόσμος για το Nissan Juke.
Σε κάθε περίπτωση έχουν πολλά κοινά. Για παράδειγμα φέρουν φουσκωμένους θόλους τροχών, τα φανάρια εμπρός και πίσω έχουν ριζοσπαστική σχεδίαση, οι αναλογίες του αμαξώματος είναι τραβηγμένες και συγκεκριμένα η παράλληλη γραμμή από το έδαφος στο ύψος των παραθύρων βρίσκεται αρκετά ψηλά (οι σχεδιαστές λένε πως πρέπει να βρίσκεται στα 2/3 του συνολικού ύψους), ενώ τέλος και τα δύο έχουν κουπέ στοιχεία, περισσότερα μάλλον το Toyota C-HR Concept.
Το τελευταίο ενισχύεται και από το γεγονός πως το Toyota C-HR είναι 2πορτο, κάτι που αποτελεί καινοτομία για την κατηγορία. Έτσι, σε συνδυασμό με την έντονα κεκλιμένη γραμμή της οροφής δείχνει λίγο πιο σπορ και κουπέ από το Juke. Τουλάχιστον, αν βγει με αυτήν την μορφή και δεν προστεθούν άλλες δύο πόρτες όταν μπει στην παραγωγή, μιας και ακόμη πρόκειται για πρωτότυπο…
Αφήνοντας, τώρα, την εμφάνιση ας περάσουμε στο οδηγικό προσανατολισμό τους. Και εδώ τα δύο μοντέλα έχουν σπορτίφ ύφος. Το Nissan Juke αποδεδειγμένα μιας και έχει δοκιμαστεί, το Toyota C-HR από τις μέχρι τώρα πληροφορίες. Μάλιστα, το crossover της Toyota ίσως να βασίζεται στο GT-86. Ακόμη δεν έχει γίνει λόγος αν η μετάδοση της κίνησης θα είναι εμπρός ή πίσω όπως στο GT-86, αν όμως είναι πίσω, τότε η οδηγική απόλαυση είναι εγγυημένη… Πολύ πιθανόν, επίσης, να υπάρχει και 4κίνητη εκδοχή μέσω ηλεκτροκινητήρων.
Φυσικά, η οδηγική απόλαυση και ο προσανατολισμός των δύο μοντέλων εξαρτάται από τα κινητήρια σύνολά τους. Για το Juke αυτά είναι γνώριμα. Διατίθεται ως diesel και προσφέρει οικονομία κίνησης, ενώ υπάρχει και έκδοση Nismo για εκρηκτικές επιδόσεις. Για το Toyota C-HR τα πράγματα είναι ακόμη ρευστά. Το σίγουρο είναι πως θα υπάρχει υβριδική έκδοση και έτσι το μοντέλο θα έχει ένα μεγάλο προβάδισμα στην κατηγορία για όταν κινείται μέσα στην πόλη.
Για το κινητήρα του μεγάλες πιθανότητες έχει ο 1,5 λτ. που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την BMW. Επίσης, πολύ πιθανόν είναι πως η ιπποδύναμή του θα φτάνει τους 200 ίππους. Δηλαδή, όπως και στην περίπτωση του Nissan Juke, θα έρχεται με μία πλήρη γκάμα κινητήρων που θα καλύπτει κάθε ανάγκη, είτε θέλεις να οδηγείς γρήγορα, είτε οικονομικά.
Εσείς όμως τι λέτε; Πως σας φαίνεται η ιδέα του Toyota C-HR; Σας αρέσει και θέλετε να το δείτε με αυτήν την μορφή στην παραγωγή; Και πως το βλέπετε απέναντι στο Nissan Juke; Μπορεί να το «χτυπήσει»;
Η σχεδίαση και των δύο μοντέλων είναι εκκεντρική. Είτε θα σου αρέσουν υπερβολικά, είτε καθόλου.
Σε 1 χρόνο από τώρα σχεδιάζωνα πάρω καινούργιο και το Juke ήταν στις Τοπ επιλογές. Ομως αν το Toyota έρθει σε ανταγωνιστική τιμή... η επιλογή του θα είναι μονόδρομος!
ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ !! ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Κ ΣΕ 5ΘΥΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΕΞΑΡΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΕΞΩΤEΡΙΚΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ. ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ JUKE, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΑ Κ ΕΞΩ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΑΓΟΡΑΣΤΗ !
Στις ΗΠΑ το 2014. το Soul πουλησε 145000τμχ και το Juke ...35000.Μαλλον δεν ασχολειται με το Juke η Toyota....