ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Toyota: Ετοιμάζει το πιο εξελιγμένο EV στον κόσμο – solid-state μπαταρία, 1.000 km αυτονομία και φόρτιση 10'

1.573 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2025)
Εργαστηριακό δείγμα στερεάς κατάστασης υλικού για μπαταρίες EV – τεχνολογία Toyota.
3 Φωτογραφίες »

Εργαστηριακό δείγμα στερεάς κατάστασης υλικού για μπαταρίες EV – τεχνολογία Toyota.

Η Toyota καινοτομεί και απαντά στους επικριτές της για την ηλεκτροκίνηση.
Το πρώτο της BEV με solid-state μπαταρίες θα βγει την περίοδο 2027-2028.
Η Toyota δουλεύει απ' το 2013 με την Idemitsu Kosan που βγαζει θειούχο λίθιο για μπαταρίες.

autotriti team

Η Toyota καινοτομεί και απαντά στους επικριτές της για την ηλεκτροκίνηση

Η Toyota ετοιμάζεται να λανσάρει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο BEV με μπαταρία στερεάς κατάστασης παγκοσμίως, φέρνοντας την επανάσταση με αυτονομία 1.000 χλμ , φόρτιση σε 10 λεπτά και αξιοπιστία. Για χρόνια, η Toyota βρέθηκε στο επίκεντρο της κριτικής επειδή «καθυστέρησε» στη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση. Όμως, όπως αποδεικνύεται, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδίαζε κάτι πολύ μεγαλύτερο: μια τεχνολογική επανάσταση που υπόσχεται να ξαναγράψει τους κανόνες στην ηλεκτροκίνηση. Και αυτή λέγεται solid-state battery, δηλαδή μπαταρία στερεάς κατάστασης.

Το πρώτο της BEV με solid-state μπαταρίες θα βγει την περίοδο 2027-2028

Η Toyota αναμένεται να παρουσιάσει το πρώτο της BEV (Battery Electric Vehicle) με solid-state μπαταρίες την περίοδο 2027-2028. Σύμφωνα με τον επίσημο οδικό χάρτη της εταιρείας, το μοντέλο αυτό θα προσφέρει αυτονομία έως 1.000 χλμ και θα μπορεί να φορτίζει από 10 έως 80% σε μόλις 10 λεπτά. Και αυτό είναι μόνο η αρχή: η δεύτερη γενιά solid-state της Toyota φιλοδοξεί να ξεπεράσει τα 1.200 χλμ αυτονομίας, φτάνοντας σε επίπεδα που σήμερα θεωρούνται επιστημονική φαντασία.


Η Toyota αναμένεται να παρουσιάσει το πρώτο της BEV (Battery Electric Vehicle) με solid-state μπαταρίες την περίοδο 2027-2028.
3 Φωτογραφίες »

Η Toyota αναμένεται να παρουσιάσει το πρώτο της BEV (Battery Electric Vehicle) με solid-state μπαταρίες την περίοδο 2027-2028.

Η Toyota δουλεύει απ' το 2013 με την Idemitsu Kosan που βγαζει θειούχο λίθιο για μπαταρίες στερεάς κατάστασης

Για να το πετύχει αυτό, η Toyota δεν δουλεύει μόνη της. Από το 2021 συνεργάζεται με τη Sumitomo Metal Mining για την ανάπτυξη προηγμένων καθοδικών υλικών (cathode materials), βασισμένων σε τεχνολογία σύνθεσης σε σκόνη που προσφέρει αυξημένη αντοχή και δυνατότητα μαζικής παραγωγής. Παράλληλα, από το 2013, συνεργάζεται και με την Idemitsu Kosan, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες πετρελαιοειδών της Ιαπωνίας, η οποία αναπτύσσει θειούχο λίθιο (lithium sulfide) για χρήση στις μπαταρίες στερεάς κατάστασης. Το πλάνο της Idemitsu περιλαμβάνει εργοστάσιο παραγωγής 1.000 τόνων υλικού ετησίως, με εκκίνηση το 2027.

Η Toyota συνεργάζεται από το 2013 με την Idemitsu Kosan για θειούχο λίθιο για solid-state batteries

Για να το πετύχει αυτό, η Toyota δεν δουλεύει μόνη της. Από το 2021 συνεργάζεται με τη Sumitomo Metal Mining για την ανάπτυξη προηγμένων καθοδικών υλικών (cathode materials), βασισμένων σε τεχνολογία σύνθεσης σε σκόνη που προσφέρει αυξημένη αντοχή και δυνατότητα μαζικής παραγωγής. Παράλληλα, από το 2013, συνεργάζεται και με την Idemitsu Kosan, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες πετρελαιοειδών της Ιαπωνίας, η οποία αναπτύσσει θειούχο λίθιο (lithium sulfide) για χρήση στις μπαταρίες στερεάς κατάστασης. Το πλάνο της Idemitsu περιλαμβάνει εργοστάσιο παραγωγής 1.000 τόνων υλικού ετησίως, με εκκίνηση το 2027.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
ΜΟΤΟ