" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Κοφτερά, φιλικά ακόμα και στο όριο τόσο το Golf GTI Performance, όσο και το GTD. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό του GTI Performance συμβάλλει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Ομοίως και το XDS που συνοδεύει το GTD.

Κοφτερά, φιλικά ακόμα και στο όριο τόσο το Golf GTI Performance, όσο και το GTD. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό του GTI Performance συμβάλλει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Ομοίως και το XDS που συνοδεύει το GTD.

Στο δρόμο: Βρείτε τις διαφορές!

Διαβάστηκε από 30782 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/1/2015

Και δεν αναφέρομαι στις προφανείς διαφορές, τύπου ο κινητήρας του GTI Performance στροφάρει ψηλότερα από του GTD ή την διαφορά στον εξωτερικό χρωματισμό. Μιλάω για το ζουμί της υπόθεσης, πώς αυτά τα δυο τεχνουργήματα τα πάνε στο δρόμο. Τόσο στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, όσο και σε στριφτερή διαδρομή. Μιλάμε για την αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός, η οποία είναι σχεδόν πανομοιότυπη. Μεστή και σβέλτη οδική συμπεριφορά και για τα δυο μοντέλα με τις μεταξύ τους διαφορές να μην τις βρίσκεις εύκολα. Ναι και τα δυο είναι για γενική χρήση. Θα σε πάνε την Κυριακάτικη βόλτα σου το ίδιο άνετα που θα σε συνοδεύσουν και στο Κυριακάτικο track day. Ακόμα και στην περίπτωση του GTI Performance με την χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 1 πόντο συγκριτικά με του απλού GTI. Απλά επιλέγεις ένα μαλακό πρόγραμμα για την πόλη από το Driving Profile και όλα καλά. Το γυρνάς στο Sport και ξεκινάς το πάρτι. Σανιδώνεις το γκάζι, η επιτάχυνση είναι καταιγιστική, ενώ σοκάρεσαι και από το κοφτερό του τιμόνι, χάρη στην νέα μεταβλητής σχέσης κρεμαγιέρα. Η κάθε είδους καμπή αποτελεί πολύ εύκολα παρελθόν και απλά περνάς άνετα και γρήγορα στην επόμενη. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό του GTI Performance, φροντίζει να μαζεύει επαρκώς τις αταξίες του οδηγού. Αρχικά το εμπρόσθιο μέρος του, τείνει να ανοίξει αρκετά την τροχιά του, αλλά με το κατάλληλο ρύθμισμα στο πάτημα του γκαζιού βάζεις εύκολα την μούρη μέσα. Στα ίδια μήκη κύματος όμως κινείται και το GTD. OΚ, με τις όποιες παραχωρήσεις ταχυστροφίας του κινητήρα, λόγω της πετρελαιοκίνητης φύσης του. Στις στροφές όμως, ο οδηγός έχει πλήρη έλεγχο και μπορεί οι τάσεις υποστροφής να είναι πιο συχνές και ελαφρώς πιο έντονες από ό,τι στο GTI Performance (ελέω και του αυξημένου βάρους στον εμπρόσθιο άξονα), το ηλεκτρονικό μπλοκέ XDS όμως φροντίζει ώστε να παραμείνει η μούρη του αυτοκινήτου στη θέση της. Και όλα αυτά τα «hardcore» χαρακτηριστικά, χωρίς το αυτοκίνητο να χάνει στους τομείς της άνεσης και της ποιότητας κύλισης, αλλά πρωτίστως σε αυτόν της οικονομίας στους οποίους (τηρουμένων των αναλογιών των επιδόσεων και της δύναμης) εντυπωσιάζει.

 

Δοκιμή: Dacia Duster με 150 PS

Αποκλειστικό: Νέο Volvo V40

Τα 5 πιο fun to drive μικρά

Που είναι τα «Σαξόραλλα» σήμερα;

Η κίνηση στους δρόμους

Έξοδα μετά την αγορά. Πόσο σημαντικά είναι;

Ήχοι στο αμάξι που μας αποσυντονίζουν

O 1,3 turbo βενζινοκινητήρας των Renault-Mercedes

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Πως λειτουργεί η εξάτμιση;

Γυάλισμα ή κέρωμα;

Hyundai Kona VS VW T-Roc

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »