" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

O 2λιτρος κινητήρας της σειράς ΕΑ888 του Golf GTI Performance αποδίδει 230 ίππους και προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις.

2λιτρος είναι και ο πετρελαιοκινητήρας που κινεί το Golf GTD. Οι 184 ίπποι του προσφέρουν επιδόσεις σε συνάρτηση με λογική κατανάλωση καυσίμου.

Κινητήρες: Όπλα μεγάλου βεληνεκούς

Διαβάστηκε από 30368 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/1/2015

Με το γύρισμα της μίζας, τα αυτιά σου πλημμυρίζουν από ένα ευχάριστο γουργουρητό. Οκ, σαφώς πιο έντονο στην περίπτωση του GTI Performance, ελαφρώς πιο διακριτικό για το GTD. Αλλωστε είναι και η διαφορά των 46 ίππων υπέρ του Golf GTI Performance που δικαιολογεί κάτι τέτοιο. Κάτω από το καπό του Golf GTI Performance υπάρχει ο 2λιτρος κινητήρας της σειράς ΕΑ888, με απόδοση 230 ίππων, δύναμη απλωμένη από τις 4.700 έως τις 6.200 σ.α.λ. 


Διπλός ψεκασμός με παλμούς άμεσης και έμμεσης έγχυσης, νέα υδρόψυκτη διάταξη μεταξύ τουρμπίνας και πολλαπλής εξαγωγής, νέο κύκλωμα ψύξης, μικρότερες τριβές στο εσωτερικό, όλα συμβάλλουν στην αύξησης της ισχύος κατά 10 ίππους συγκριτικά με την «απλή» GTI version του Golf. Στον αντίποδα (λέγε με Golf GTD) υπάρχει ένας 2λιτρος diesel, στην πιο ισχυρή εκδοχή του, αυτή με 184 ίππους. H ροπή είναι υπέρ-του δέοντος άφθονη (380 Nm μόλις από τις 1.750 σ.α.λ.), το στροφόμετρο έχει ψηλά τα κόκκινα στις 5.000 σ.α.λ. και στις 5.500 σ.α.λ. τον κόφτη, ενώ η ροπή στέλνεται στους εμπρός τροχούς μέσω του πολύ καλού DSG αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις. Η εκρηκτικότητα λάμπει δια της απουσίας της συγκριτικά με το 2λιτρο σύνολο του GTI Performance, ωστόσο η πλούσια ροπή του προσφέρει πολύ καλή απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού και παράλληλα, γεμίζει γρήγορα το στροφόμετρο μέχρι και τα κόκκινα.